
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Dyzelinių filtrų problema stipriai paveiks Vokietijos autoverslą
Naujieji Vokietijos įstatymai, skatinantys įsigyti dyzelinį automobilį su specialiu suodžių filtru, gali skaudžiai atsiliepti dileriams bei pirkimų finansavimo paslaugas teikiančioms bendrovėms. Anot Vokietijos automobilių pramonės atstovo, įsigaliojus šiam įstatymui sumažės filtrų neturinčių dyzelinių automobilių vertė.
Vokietijoje jau kelias savaites tęsiasi aršūs debatai dėl dyzelinių automobilių poveikio gyventojų sveikatai. Š ios šalies vyriausybė jau šią savaitę turėtų priimti įstatymą, kuris įteisins mokesčių lengvatas žmonėms, perkantiems automobilį su žalingųjų dalelių filtru ar įmontuojantiems filtrą į turimą transporto priemonę.
Toks teisės aktas iškart sumažins filtrų neturinčių automobilių nominaliąją vertę, o dėl to nukentės lizingo bendrovės ir dileriai, kurie šiuo metu turi apie 200 tūkst. neparduotų dyzelinių automobilių be filtrų.
Automobilių vertės smukimas paveiks ir automobilių gamintojus, kurie, esant prastai padėčiai rinkoje, išsavo finansinių padalinių gauna nemažus pelnus.
Manoma, kad į naudotą dyzelinį automobilį filtrą įrengiantys vairuotojai gaus 250 eurų (863 Lt) mokesčių nuolaidą, tačiau iki šiol diskutuojama dėl nuolaidos dydžio naujų automobilių pirkėjams.
„Ford Financial“ atstovės spaudai Alexandros Kurth-Schiffbauer teigimu, priklausomai nuo modelio, keisis lizingo palūkanos bei automobilio vertė. Ji atsisakė komentuoti, kiek gali keistis filtrų neturinčių modelių kainos, tačiau teigė, kad bendrovė, reikalui esant, gali pakoreguoti automobilių likutinę vertę.
„Volkswagen Bank“ pranešė, kad dėl finansavimo sąlygų pasikeitimų teks tartis su dileriais. „DaimlerChrysler“ banko atstovas teigė manąs, kad filtrų neturinčių automobilių vertė smarkiai nusmuks, tačiau bendrovė tai įvertino savo pusmetinėje prognozėje. Prestižinei „Mercedes-Benz“ markei naujasis įstatymas neturėtų sukelti rimtų problemų, nes šiuo metu apie 80% Vokietijoje parduodamų „Mercedes-Benz“ automobilių turi kenksmingųjų dalelių filtrus.
Vokietijos automobilių gamintojams priklausančių bankų asociacija teigė, kad jos narius saugo gamintojų įsipareigojimas supirkti naudotus automobilius. Vis dėlto tai būtų tik finansinių sunkumų perkėlimas tos pačios grupės viduje.
Analitikai skirtingai vertina filtrų neturinčių automobilių kainų smukimą. Anot Vokietijos dilerių ir remonto bendrovių asociacijos ZDK atstovo spaudai Helmuto Bluemerio, naudotų automobilių vertė turėtų smukti vidutiniškai apie 10%. Tuo tarpu naudotų automobilių vertinimu užsiimančios „EuotaxSchwacke“ teigimu, filtro neturinčio C klasės „Mercedes-Benz“ vertė yra 7% mažesnė nei to paties modelio su filtru.
Tokia padėtis yra palanki Prancūzijos automobilių gamintojams, kurie suskubo į standartinę įrangą įtraukti ir suodžių filtrą. Anot „EuotaxSchwacke“, filtrą turinčių „Peugeot“ modelių vertė vidutiniškai išaugo 5%.
ZDK atstovas H.Bluemeris mano, kad naujasis įstatymas neturėtų sukelti rimtų problemų. Pasak jo, labai seni automobiliai, į kuriuos neverta montuoti suodžių filtro, paprasčiausiai iškeliaus į rytus, kaip atsitiko devintajame dešimtmetyje pradėjus gaminti automobilius su katalizatoriais.
Gegužė 9, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą