
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
CO2 paremti mokesčiai keičia vartotojų elgseną
Anglies dvideginio emisijomis paremti mokesčiai skatina Europos pirkėjus didesnius automobilius iškeisti į mažesnius modelius, išmetančius mažiau CO2 dujų. Automobilių pramonės ekspertai prognozuoja, kad ši tendencija turėtų stiprėti vis daugiau šalių įvedant nuo automobilių taršos priklausančius mokesčius, kurių pagalba tikimasi kovoti su klimato kaita. Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas „Renault“ viceprezidentas Patrickas Blainas pastebi, kad rinka keičiasi ir keisis toliau.
Š iuo metu iš27 ES šalių 14 jau taiko mokesčius, priklausančius nuo automobilio CO2 emisijos, degalų sąnaudų arba šių parametrų derinio. Manoma, kad iki 2010 m. anglies dvideginio emisijomis paremtus mokesčius turėtų įvesti dauguma bendrijos šalių. Tendencija rinktis mažesnius automobilius verčia gamintojus koreguoti produktų planus, šie pokyčiai veikiausiai neigiamai atsilieps jų pelnui, nes mažesnių automobilių maržos yra gerokai mažesnės.
Vartotojų susidomėjimas mažais automobiliais šiemet smarkiai išaugo Prancūzijoje, kur nuo sausio 1 d. buvo įvestas naujas su CO2 emisijomis susietas mokestis. Prancūzijos automobilių gamintojų asociacijos duomenimis, automobilių, kuriems taikomas mokestis (t.y. į aplinką išmetančių daugiau nei 160 g/km CO2 dujų), rinkos dalis sumažėjo perpus, tuo tarpu mažų automobilių prekyba suklestėjo. Š is mokestis palankiausias Prancūzijos bei Italijos gamintojams, tačiau skaudžiai atsiliepia didelių „Nissan“ ir „Mitsubishi“ visureigių bei prestižinių „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ markių pardavimams, tad čia galima įžvelgti ir tam tikrų vietos gamintojų protegavimo požymių.
“Toyota Aygo”
„Audi“ vadovas Rupertas Stadleris teigia nepastebėjęs esminių pirkėjų elgsenos pokyčių, tačiau pripažįsta, kad įvažiuojant į Londono centrą taikomas 25 svarų sterlingų (108 Lt) taršos mokestis gali paveikti sprendimą perkant naują automobilį. Š iandienos pokyčiai Prancūzijos rinkoje primena Didžiojoje Britanijoje 2001 m. įvestą kelių mokestį, paremtą CO2 emisijomis. Britanijos automobilių pramonės asociacijos duomenimis, 2000 m. ekologiški automobiliai sudarė 43% rinkos, o šiandien jų dalis siekia jau 61%.
„Mercedes-Benz“ gamybos vadovas Raineris Schmuckle prognozuoja, kad CO2 emisijų mažinimas gamintojams sukels vis daugiau rūpesčių. Pasak jo, vartotojai nenori mokėti už modernias ekologiškas technologijas, tad reikia ieškoti optimalaus balanso. „PSA/Peugeot-Citroen“ šefas Christianas Streiffas mano, kad bus parduodama vis daugiau lengvesnių automobilių, aprūpintų silpnesniais varikliais.
Birželis 16, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą