
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Billas Fordas tikisi, kad “Premier Automotive Group” 2006 m.veiks pelningai
„Ford Motor“ vadovas Williamas Clay,us Fordas, kuris dažnai vadinamas tiesiog Billu Fordu, tikisi, kad šiemet „Premier Automotive Group“ (PAG) ir kiti užsienio padaliniai veiks pelningai. Vis dėlto B.Fordas nesiryžo prognozuoti, kada pavyks gauti pelno namų rinkoje, kur šiuo metu „Ford“ kamuoja rimtos problemos. Per pirmus tris praeitų metų ketvirčius Š iaurės Amerikoje „Ford“ patyrė 1,4 mlrd. dolerių (4,0 mlrd. Lt) nuostolį. Vadovas pripažino, kad šie metai bus sunkūs, nes teks restruktūrizuoti gamybą Š iaurės Amerikoje. Pasak B.Fordo, dėl to gali nukentėti šių metų bendrovės veiklos rodikliai, tačiau laikui bėgant restruktūrizacija duos teigiamų rezultatų.
2005 m. veiklos rezultatus ir šių metų prognozes „Ford“ ketina paskelbti sausio 23 d. Tuo pat metu bendrovė pagaliau paskelbs ir pertvarkos planą, pavadintą „Way Forward“. Š iame plane veikiausiai bus numatyta uždaryti keletą gamyklų bei atleisti tūkstančius darbininkų. Š io restruktūrizacijos plano autorius – Š iaurės Amerikos „Ford“ padalinio prezidentas Markas Fieldsas – dar praeitų metų lapkričio 18 d. darbuotojams skirtu elektroniniu laišku pranešė, kad 2006 m. gamintojas ketina atleisti apie 4 tūkst. darbininkų.
Nors B.Fordas tikisi, kad PAG šiemet veiks pelningai, „Jaguar“ markė veikiausiai neišvengs nuostolių. B.Fordas pripažino, kad vis dar ieškoma, kokį verslo modelį būtų geriausia pasitelkti „Jaguar“ markei. Anot jo, dėl pernelyg optimistiškų plėtros prognozių „Jaguar“ buvo sukurti pernelyg dideli gamybiniai pajėgumai. 2004 m. „Jaguar“ atsisakė nerealaus tikslo per metus pagaminti 200 tūkst. automobilių, ir pernai „Ford“ uždarė istorinę Browns Lane gamyklą netoli Birminghamo (Didžioji Britanija).
Praeitų metų gegužę tuometinis „Jaguar - Land Rover“ vadovas Joe Greenwellas teigė nesitikįs, kad „Jaguar“ pavyks gauti pelno net ir 2007 m. 2004 m. „Jaguar“ pagamino 118 tūkst. automobilių, tačiau J.Greenwellas tikino, kad 2005 m. gamybos apimtys bus dar gerokai mažesnės. Dabar J.Greenwellas užima už santykius su valstybinėmis institucijomis atsakingo „Ford of Europe“ ir PAG viceprezidento postą.
Dar 2003 m. PAG dirbo pelningai, tačiau 2004 m. dėl prastų „Jaguar“ rezultatų patyrė 740 mln. dolerių (2,121 mln. Lt) nuostolį. Nors anksčiau buvo prognozuojama, kad 2005 m. PAG bus sėkmingi, tačiau veikiausiai ši prestižinių markių grupė vis tiek dirbo nuostolingai. Per pirmus tris 2005 m. ketvirčius PAG patyrė 146 mln. dolerių (418 mln. Lt) nuostolį. Vadovai tikino, kad ketvirtąjį ketvirtį pavyks gauti pelno, tačiau labai abejotina, kad jo pakaks kompensuoti ankstesnius nuostolius. Aišku tik tai, kad PAG tikrai neįvykdys ankstesnio 2005 m. tikslo – gauti bent 300 mln. dolerių (860 mln. Lt) ikimokestinio pelno.
Sausis 13, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą