
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automobilių pirkėjai nori vairuoti sėkmingo gamintojo automobilį
„Porsche“ vadovui Wendelinui Wiedekingui priskiriamas teiginys, kad sėkmingi žmonės nori vairuoti sėkmingų gamintojų sukurtus sėkmingus modelius, yra labai paprastas ir teisingas. Panorus patikrinti šią aksiomą pakaktų pasiteirauti „Volkswagen“, „Mercedes-Benz“, „Jaguar“ ar „Opel“ dilerio, ką žmonės mano apie šias markes. Paradoksalu, bet keletą itin sėkmingų modelių turintis didžiausias Europos automobilių gamintojas „Volkswagen“ pastaruoju metu žiniasklaidoje buvo dažnai minimas kaip korumpuota, neefektyvi ir itin mažą pelno maržą gaunanti bendrovė.
Laikas nuo laiko pasigirsta naujienos apie „Mercedes-Benz“ kokybės problemas, darbuotojų skaičiaus mažinimą bei pelningumo smukimą, tuo tarpu „Opel“ gali pasidžiaugti, kad jos blogų naujienų laikotarpis jau pasibaigė. Vis dėlto bene daugiausiai žalos prestižinių „Jaguar“ bei „Aston Martin“ markių įvaizdžiui padarė „Ford Motor“ kalbos apie galimą šių markių pardavimą.
Žinoma, kartais pravartu viešai prabilti apie bendrovę kamuojančias problemas ir pateikti jų sprendimo strategiją, tačiau tai neturi tęstis nuolatos. Automobilis yra išties brangus pirkinys, tad pirkėjas nori tapatintis su sėkminga marke bei gamintoju. „Volkswagen“ krečiantys vieši vadovybės konfliktai daro nemažai žalos šios bendrovės įvaizdžiui, tuo tarpu palankios žinios apie „Toyota“ yra viena šios markės sėkmės priežasčių.
Po nesėkmingo „Rover“ projekto BMW sugrįžo į tinkamą trajektoriją ir vis dažniau galima išgirsti apie augančius šio gamintojo pardavimus, o „Porsche“ vairuotojai džiaugiasi sportinių automobilių gamintojo sėkme ir tvirta kaip uola W.Wiedekingo pozicija. Nepaisant įvaizdį griaunančių prastų naujienų, „Volkswagen“ pardavimų augimą lėmė atnaujinta modelių gama bei siūlomos didelės nuolaidos, kurios smarkiai atsiliepia bendrovės pelnui. Teigiama, kad su tokiais sėkmingais modeliais kaip „Golf“ ar „Passat“ „Volkswagen“ turėtų demonstruoti rekordinius pelnus, tačiau dabar ši bendrovė džiaugiasi nepatirdama nuostolių.
Lapkritis 17, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Parašykite komentarą