
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automobilių markės vis dar yra stiprios
Rinkos tyrimų bendrovės „Millward Brown“ atlikto kasmetinio markių tyrimo duomenimis, automobilių markės yra tarp geriausiai žinomų prekinių ženklų. Paskelbtoje „BrandZ“ studijoje („BrandZ Most Powerful Study“) 100 populiariausių markių buvo suskirstytos į 14 kategorijų. Čia galima rasti 11 automobilinių markių, tarp kurių pirmauja „Toyota“. Vis dėlto „Millward Brown“ prezidentas Andy Farras pastebi, kad automobilinių markių įvaizdis po truputį blėsta: kovoje dėl pirkėjų išlaidų automobiliai vis dažniau pralaimi prabangos prekėms bei drabužiams ir papuošalams.
Š iuo metu išvisų automobilių markių tik „Toyota“ ir „Porsche“ gali pasigirti augančiu populiarumu, tuo tarpu „Volkswagen“ ir „Renault“ vardai pamažu blanksta. Trumpai tariant, pirkėjai vis dažniau turimas lėšas skiria ne naujam automobiliui, o kitoms prekėms.A.Farras pastebi, kad išsivysčiusių šalių automobilių rinkos yra jau subrendusios ir auga labai lėtai. Vis dėlto čia vyksta intensyvi kova dėl užimamos rinkos dalies, o markės įvaizdis yra itin svarbus ginklas. Tarp automobilių vardų šiuo metu greičiausiai auga „Porsche“ markės vertė. Sparčiausiai populiarėjančių prekinių ženklų sąraše ji užima penktąją vietą po „Google“, „Louis Vuitton“, „Apple“ ir „eBay“.
Sudarydama „BrandZ“ sąrašą „Millward Brown“ apklausia 650 tūkst. respondentų visame pasaulyje. Be to, šiemet pirmą kartą buvo įvertinta ir markės piniginė vertė, t.y. prekinio ženklo indėlis į būsimąjį pelną. Skaičiuodama šį rodiklį bendrovė pirmiausiai įvertina dabartinį markės savininko pelną, nustato markės indėlį ir tuomet prognozuoja, kiek pelno vienas ar kitas vardas duos ateityje. Anot A.Farro, stiprios markės paprastai pasižymi savitu įvaizdžiu ir veikia tuose rinkos segmentuose, kur pirkėjas mato aiškius prekinių ženklų skirtumus. Vokietijos prestižinės markės BMW, „Mercedes-Benz“ bei „Porsche“ žinomos geriau nei „Ford“, „Chevrolet“ ar „Volkswagen“, nors pastarųjų pardavimai yra gerokai didesni. Tai parodo, dėl ko prestižiniai gamintojai gali nustatyti pastebimai aukštesnes (premijines) savo automobilių kainas.
Populiariausios automobilių markės
Markė | Vertė*, mlrd. Lt |
1. „Toyota“ | 80,9 |
2. BMW | 63,7 |
3. „Mercedes-Benz“ | 47,7 |
4. „Honda“ | 38,6 |
5. „Ford“ | 37,0 |
6. „Chevrolet“ | 33,5 |
7. „Porsche“ | 32,1 |
8. „Nissan“ | 29,2 |
9. „Volkswagen“ | 18,2 |
10. „Renault“ | 13,9 |
11. “Lexus” | 13,7 |
* prognozuojamas indėlis į būsimąjį pelną Š altinis: „Millward Brown Optimor“
Birželis 5, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Tendencijos"
Komentarai
benas savickas
bmw,mercwdes valdo
MYLIU BMW
is pavadinimo supratot?
BENAS SAVICKAS
2010-09-10 BMW MERCEDES COOL KITI TAI ATSILIKELIAI JAPONU DAR NIEKO BET VOKIECIU GERIAUSIOS KAS MANO KITAIP KLYSTA IR KASCIA TU NEESAMONIU MANO VARDU RASO?????
MARIUS TARUBONIS
MANO BROLIS TURI BMW CUPE 345 VARIKLIU BENAI KOKIA TAVO NUOMONE?
BENAS SAVICKAS
TAI JAUCIU GERAI LUPA!!!!MANO BROLIO 318 BET NEBLOGAI IR TRAUKIA!!
MARIUS TARUBONIS
:D
MARIUS TARUBONIS
MANO GERIAUSIA CAR YRA B M W
BENAS SAVICKAS
mano irgi :D kieciausios masinos planetoj
MARIUS TARUBONIS
:D:D
nzn
si geltona gera tik spalva tokia jau.
mergaite
a ka zn.bmw geras, bet nlb saugu su bmw vaziuot galima ir i krumus ivaziuot.
nesvarbu
nissan irgi geras
Parašykite komentarą