Tendencijos

Ar interaktyvūs salonai pakeis įprastines atstovybes?

Liepos mėnesį Londone atidarytas naujas interaktyvus „Audi City“ salonas yra pirmasis iš dvidešimties tokio tipo salonų, visame pasaulyje duris atversiančių iki 2015 m. Vokietijos gamintojas mano, kad šiais laikais norint patraukti jaunus, prie interneto ir mobiliųjų technologijų prisirišusius didmiesčių gyventojus…

„Mercedes-Benz“ į S klasės modelį pradėjo montuoti 4 cilindrų variklį(1)

„Daimler“ valdoma „Mercedes-Benz“ markė pirmą kartą istorijoje į reprezentacinį S klasės sedaną pradėjo montuoti 4 cilindrų variklį. Š is žingsnis leis sumažinti degalų sąnaudas bei CO2 emisijas, prisivilioti aplinkosauga susirūpinusių vairuotojų ir šiek tiek sumažinti kainą. „Daimler“ yra pirmasis išprestižinių…

„Fiat 500“ debiutas paskatins amerikiečių susidomėjimą mažais automobiliais

„Smart“ ir „Mini“ markių atstovai JAV tikisi, kad „Fiat 500“ debiutas JAV rinkoje paskatins amerikiečių susidomėjimą mažais automobiliais. Jau kitą mėnesį „Fiat 500“ pradės riedėti nuo „Chrysler“ gamyklos konvejerio, o dilerių salonus šis mažylis pasieks 2011 m. sausį. Skelbiama, kad jis kainuos nuo 15,500…

Automobilių pramonės atstovai elektromobilių ateities perspektyvas vertina skirtingai

Prakalbus apie elektromobilių ateities perspektyvas automobilių pramonę galima padalinti į dvi dalis: entuziastus, kuriems atstovauja „Renault“-„Nissan“ aljansas ir dar keletas mažų gamintojų, tokių kaip „Tesla Motors“, „Think Global“ ar „Venturi“, bei skeptikus – beveik visus kitus didžiuosius gamintojus…

„Ford Motor“ ir „Mazda Motor“ keliai vis labiau skiriasi

Praėjus metams po to, kai „Ford Motor“ sumažino turimą „Mazda Motor“ akcijų paketą, Japonijos gamintojas pasuko savarankišku produktų kūrimo keliu. „Mazda Motor“ tyrimų ir technologijų diegimo skyriaus vadovas Seita Kanai pastebi, kad po 30 metų trukusio bendradarbiavimo bendrų platformų ir…

Didysis „Chrysler Group“ planas(1)

Maždaug priešmėnesį „Chrysler Group“ šefas Sergio Marchionne žiniasklaidos atstovams pristatė savo vadovų komandą ir penkerių metų veiklos planą. Per šį laikotarpį S.Marchionne tikisi atgaivinti sunkumų prispaustą JAV gamintoją daugiau dėmesio skirdamas automobilių išvaizdai bei naudodamas „Fiat“…