Analize

Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkos laukia sumaištis

Europos lengvųjų komercinių automobilių sektoriaus laukia didelis sukrėtimas, kuris padidins finansinį spaudimą ir taip ne pačius geriausius laikus išgyvenančioms markėms, tokioms kaip „Peugot“, „Citroen“, „Renault“, „Opel“ ir „Fiat“. Ilgalaikiai partneriai svarsto naujus aljansus, tuo tarpu Azijos konkurentai yra…

Vokiečiai ir korėjiečiai džiaugiasi sėkme Rytų Europoje

Toliau smunkant Europos automobilių rinkai turbūt atrodytų savaime suprantama, jei netoli Slovakijos sostinės Bratislavos esanti „Volkswagen“ gamykla nedidintų gamybos apimčių, tačiau čia viskas priešingai: gamyklos konvejeris dūzgia pilnu pajėgumu ir administracija planuoja, kad čia šiemet pavyks…

Furgonai ir užsakomoji gamyba leido GAZ pakilti iš pelenų

Nižnij Novgorodo mieste Rusijoje įsikūręs garsus šios šalies gamintojas GAZ pamažu kyla iš problemų liūno, į kurį pats ir įkrito pradėjęs rizikingą lengvųjų automobilių gamybos avantiūrą. Bendrovė sumažino darbuotojų skaičių, atsikratė nuostolingos lengvųjų automobilių gamybos, atnaujino savo furgoną…

„Volkswagen“ planuoja įkurtuves Eliziejaus laukuose

Leidinio „Automotive News Europe“ kalbinti analitikai mano, kad reprezentacinis „Volkswagen“ salonas pačioje Paryžiaus širdyje padidins šios markės žinomumą Prancūzijoje ir pagerins jos įvaizdį, tačiau neaišku, ar tai turės įtakos pardavimų augimui. „IHS Automotive“ analitikas Carlosas Da Silva įsitikinęs…

PSA ir „Renault“ siekia sumažinti priklausomybę nuo Europos rinkos

Šiuo metu abiejų didžiųjų Prancūzijos automobilių gamintojų – „PSA/Peugeot-Citroen“ ir „Renault SA“ – padėtis atrodo bene prasčiausia Europoje. Kamuojami smunkančios Prancūzijos rinkos, perteklinių gamybos pajėgumų ir didelių darbo kaštų jie su pavydu žvelgia į „Volkswagen“ grupę bei „Hyundai“-„Kia“…

Kodėl „Fiat“ turėtų parduoti „Alfa Romeo“ markę „Volkswagen“ grupei

Rugpjūčio pabaigoje automobilių verslo pasaulyje nuvilnijo gandai apie didžiausio Europos gamintojo „Volkswagen“ grupės ketinimus įsigyti „Alfa Romeo“ markę, ir „Automotive News“ apžvalgininkas Luca Ciferri tvirtina, kad tai būtų teisingas sprendimas. Anot jo, „Fiat“ grupės vadovas Sergio Marchionne…