Analize

BMW prestižinių markių lyderio titulas pavojuje, nes varžovai vis labiau artėja(10)

BMW vadovas Norbertas Reithoferis pripažino, kad „Audi“ gali iš BMW atimti pirmaujančios prestižinės markės titulą, tačiau pastebėjo, kad prie BMW pardavimų pridėjus „Mini“ rezultatus pirmoji vieta būtų išsaugota. Anot N.Reithoferio, lyderio titulą išsaugoti darosi vis sunkiau „Audi“ aktyviai veržiantis į mažų…

Vokietijos prestižinių automobilių gamintojai plės įkraunamų hibridų pasiūlą(27)

Dar visai neseniai Vokietijos automobilių gamintojai buvo kritikuojami dėl pernelyg didelio prisirišimo prie dyzelinių variklių, o „Toyota“ – liaupsinama dėl savo revoliucinio „Prius“ modelio ir hibridinių variklių technologijos. Šiandien situacija keičiasi, nes „Audi“, BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Porsche“ yra pasirengę…

„Nissan“, „Tesla“ ir BMW dominuoja Europos elektromobilių rinkoje(4)

Europos elektromobilių rinka auga dėl plečiamos pasiūlos, gerėjančių techninių savybių bei palankesnio pirkėjų vertinimo. „LMC Automotive“ analitikai prognozuoja, jog iki 2020 m. Senojo žemyno elektromobilių rinka gali pasiekti 150-250 tūkst. vnt., jei bendra pasaulinė rinka išaugs iki maždaug 19 mln. automobilių…

„Fiat“ markės atgaivinimui neužteks vien tik 500 modelio šeimos(11)

Šį rudenį „Fiat“ užbaigus „Chrysler“ perėmimą ir suformavus septintą pagal dydį automobilių gamintoją „Fiat Chrysler Automobiles“, buvo pristatytas ambicingas plėtros planas, kuriame daugiausiai dėmesio skirta „Alfa Romeo“, „Maserati“ ir „Jeep“ markėms. Nors analitikai sutinka, jog visiškai logiškas yra…

„Renault“, „Peugeot“ ir „Opel“ daug laimėjo iš pseudovisureigių populiarumo(4)

Sparčiai augantis Europos mažų visureigių segmentas leidžia kiek lengviau atsikvėpti rinkos nuosmukio prislėgtoms masinėms markėms. Ypač didelės sėkmės čia sulaukę „Renault Captur“, „Peugeot 2008“ bei „Opel Mokka“ paskatino ir kitus gamintojus rengtis debiutui šiame segmente, kuris, pagal „IHS…

Prognozuojama, kad superautomobilių pardavimai Europoje ženkliai augs

„IHS Automotive“ prognozuoja, kad daugiau nei 100 tūkst. eurų (345 tūkst. Lt) kainuojančių automobilių pardavimai Europoje šiemet nustos smukti ir, pradėję augti, 2017 m. pasieks 21 tūkst. vnt. apimtį, nors pernai jų buvo parduota tik 13 tūkst. vnt. Tikimasi, kad superautomobilių rinką atgaivins sugrįžtantis…