
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vasario mėnesį populiariausi buvo benzininiai varikliai ir hečbeko kėbulai
„AutoTyrimų“ duomenimis, 2005 m. vasario mėn. Lietuvoje buvo įregistruoti 752 asmeninės paskirties lengvieji automobiliai. 66% (498 vnt.) jų buvo aprūpinti benzininiais varikliais, o likę 34% (254 vnt.) turėjo dyzelinius agregatus.
Pagal kėbulo tipą populiariausi buvo hečbekai (35%, 261 vnt.). Po jų rikiavosi sedanai (25%, 184 vnt.), universalai (23%, 170 vnt.) ir vienatūriai (17%, 131 vnt.). Praeitą mėnesį buvo įregistruoti tik 3 kupė ir tiek pat kabrioletų, todėl šie kėbulo tipai sudarė nykstamą dalį – vos po 0,004%.
Galingiausias vasario mėn. įregistruotas naujas automobilis buvo „Jaguar XK“ (291 kW), o silpniausią variklį turėjo „Chevrolet Matiz“ (38 kW). Pagal variklio darbinį tūrį pirmavo „Volkswagen Touareg“ visureigis su V-10 dyzeliniu varikliu (4,921 cm3), o mažiausią jėgainę turėjo jau minėtas trijų cilindrų benzininis „Chevrolet Matiz“ (796 cm3).
Kovas 16, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą