Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Streikas Italijoje neigiamai atsiliepė Europos rinkai gegužės mėn.
Nepaisant gerų pardavimų Vokietijos, Prancūzijos ir Ispanijos rinkose, gegužę naujų automobilių registravimas Vakarų Europoje smuktelėjo 1,3% iki 1,22 mln. vnt. ACEA duomenimis, registravimas 15 senųjų ES šalių bei Norvegijoje, Š veicarijoje ir Islandijoje per penkis pirmuosius šių metų mėnesius sumažėjo 1,4% iki 6,34 mln. automobilių. Pridėjus naująsias ES nares be Maltos ir Kipro, gegužę registravimas sumažėjo 1,7%, o sausio-gegužės mėnesiais smuktelėjo 2,4%. Prie to nemažai prisidėjo Lenkiją užplūdusi naudotų automobilių banga.
ACEA teigia, kad šiemet gegužė turėjo viena darbo diena daugiau, tačiau rinkai atsiliepė visą mėnesį trukęs Italijos automobilių vežėjų streikas. „General Motors“ Europos padalinio valdybos pirmininkas Fritzas Hendersonas mano, kad Europos rinką kamuoja sąstingis, o neaugant ekonomikai vis didėja spaudimas mažinti kainas. Š iuo metu gamintojai kenčia dėl prastų pardavimų, didėjančių žaliavų kainų bei perteklinių pajėgumų, tačiau augantis dolerio kursas teikia šiek tiek vilčių. Be to, gamintojai tikisi, kad nauji modeliai padės pritraukti daugiau pirkėjų.
„Volkswagen“ grupės registravimas gegužę išaugo 5,3%, o rinkos dalis pasiekė 19,4%. Daugiausiai prie to prisidėjo puikūs „Audi“ ir „Š koda“ rezultatai. PSA rinkos dalis išaugo nuo 14,1% iki 14,3%, nors gamintojas mažino savo veiklos apimtis nepelningose srityse.
BMW grupės registravimas išaugo 22,5%, o pagal užimamą Vakarų Europos rinkos dalį šis gamintojas lenkia „Toyota“. BMW grupė taip pat pirmauja prieš„Mercedes Car Group“. „DaimlerChrysler“ registravimas gegužę sumažėjo 10,5%, nes „Mercedes-Benz“ smuktelėjo net 12,8%.
Įspūdingus rezultatus ir toliau demonstravo „Kia“ – šios markės registravimas padidėjo 49%, o rinkos dalis išaugo nuo 0,9% iki 1,4%. „Hyundai“ registravimas išaugo 8,8%, o rinkos dalis viršijo 2%.
„Toyota“ ir „Lexus“ registravimas padidėjo 2,8%, o rinkos dalis pasiekė 5,1%. Nors „Mazda“ smuktelėjo 12,5%, tačiau „Nissan“ ir „Mitsubishi“ sekėsi gana gerai.
„General Motors“ rinkos dalis liko nepakitusi (11,0%), nes gerus „Opel“/„Vauxhall“ rezultatus nustelbė prastas „Saab“ pasirodymas. Kito JAV gamintojo „Ford“ pardavimai Europoje sumažėjo 2,7%, o rinkos dalis smuktelėjo iki 11,2%.
Birželis 21, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą