
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Rugsėjį šalies naujų automobilių rinka išaugo 11%
“AutoTyrimų” duomenimis, 2005 m. rugsėjo mėnesį Lietuvoje buvo įregistruoti 1,039 nauji automobiliai arba 11% daugiau nei praeitų metų rugsėjį (940 vnt.).
Praeitą mėnesį buvo įregistruoti 797 asmeniniai (+2%) ir net 242 komerciniai (+53%) automobiliai.
Rugsėjo mėnesį lyderio poziciją dalinosi “Toyota” ir “Volkswagen” markės (po 109 vnt.), trečiąją vietą užėmė “Renault” (90 vnt.), o ketvirtoji atiteko “Š koda” (81 vnt.).
Populiariausi asmeninės paskirties modeliai rugsėjį buvo “Toyota Corolla” (42 vnt.), “Š koda Octavia” (39 vnt.) ir “Lada 2121/2131″ (30 vnt.). Tarp komercinių automobilių pirmavo “Mitsubishi L200″ (26 vnt.), o antrąja vieta pasidalijo du nelabai “komerciniai” modeliai: “Š koda Octavia” ir “Fiat Panda” (po 17 vnt.).
2005 m. sausio-rugsėjo laikotarpiu Lietuvoje išviso įregistruoti 9,708 nauji lengvieji automobiliai (+19%).
Spalis 7, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą