Naujų lengvųjų automobilių regioninė prekyba vasario mėn.

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2006 m. vasario mėnesį Lietuvoje buvo parduota 1,211 naujų automobilių, tai yra 10% daugiau nei praeitų metų vasarį (1,104 vnt.).

Kaip ir įprasta, lyderio poziciją išsaugojo Rytų Lietuvos regionas (Vilniaus ir Utenos apskritys), kuriame parduota didžioji dalis visų automobilių – net 908 arba 75%. Tradiciškai antroje vietoje išliko Pietų Lietuva (Kauno, Alytaus ir Marijampolės apskritys) – 171 vnt., 14%. Trečioji vieta atiteko Vakarų Lietuvos regionui (Klaipėdos, Telšių ir Tauragės apskritys) – 88 vnt., 7% o ketvirtąją užėmė Š iaurės Lietuva (Š iaulių ir Panevėžio apskritys) – 44 vnt., 4%.

„Volkswagen Passat“

Rytų Lietuvos regione pagal bendrą parduotų automobilių skaičių vasarį pirmavo „Autovytaras“ („Mitsubishi“, 148 vnt.), antrąją vietą užėmė „Moller Auto“ („Volkswagen“, 121 vnt.), o trečioji atiteko „Vilniaus Vistai“ („Ford“, „Mazda“, 98 vnt.).

Pietų Lietuvoje geriausiai sekėsi „Autotojai“ („Lexus“, „Toyota“, 44 vnt.), „Auto Jutai“ („Audi“, „Volkswagen“, 34 vnt.) bei „Auto Sabinai“ („Citroen“, „Honda“, 19 vnt.).

Vakarų Lietuvoje daugiausiai naujų automobilių pardavė „Baltic Auto“ („Volkswagen“, 16 vnt.), „Solorina“ („Toyota“, 13 vnt.) bei „Armi servisas“ („Chevrolet“, „Opel“, 11 vnt.).

Š iaurės Lietuvoje pagal parduotus automobilius vasarį pirmavo „Š iaulių autoservisas“ („Citroen“, „Honda“, 16 vnt.), „Kredora“ („Volkswagen“, 12 vnt.) bei po 4 automobilius pardavę „Autotopus“ („Chevrolet“, „Honda“) ir „Smėlynės autocentras“ („Nissan“).

Kovas 28, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: