Naujų lengvųjų automobilių regioninė prekyba kovo mėn.

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2006 m. kovo mėnesį Lietuvoje buvo parduoti 1,629 nauji automobiliai, tai yra 39% daugiau nei praeitų metų kovą (1,168 vnt.).

Kaip ir anksčiau, neabejotiną lyderio poziciją išlaikė Rytų Lietuvos regionas (Vilniaus ir Utenos apskritys), kuriame buvo parduoti net 1,134 automobiliai (70%). Antroje vietoje išliko Pietų Lietuva (Kauno, Alytaus ir Marijampolės apskritys) – 256 vnt., 16%. Trečioji vieta atiteko Vakarų Lietuvos regionui (Klaipėdos, Telšių ir Tauragės apskritys) – 145 vnt., 9%, o ketvirtąją užėmė Š iaurės Lietuva (Š iaulių ir Panevėžio apskritys) – 94 vnt., 6%.

„Volkswagen Passat“

Kovą Rytų Lietuvos regione pagal bendrą parduotų automobilių skaičių smarkiai pirmavo „Moller Auto“ („Volkswagen“, 183 vnt.), antrąją vietą užėmė ARX („Š koda“, 102 vnt.), o trečiojoje liko „Vilniaus Vista“ („Ford“, „Mazda“, 101 vnt.).

Pietų Lietuvoje pardavinėti automobilius geriausiai sekėsi „Auto Jutai“ („Audi“, „Volkswagen“, 66 vnt.), „Autotojai“ („Toyota“, „Lexus“, 45 vnt.) bei „Auto Sabinai“ („Citroen“, „Honda“, 25 vnt.).

Vakarų Lietuvoje daugiausiai naujų automobilių pardavė „Solorina“ („Toyota“, 25 vnt.), „Baltic Auto“ („Volkswagen“, 23 vnt.) ir „Klaipėdos Vista“ („Ford“, „Mazda“, 22 vnt.).

Š iaurės Lietuvoje pagal parduotus automobilius pirmavo „Transalda“ („Volkswagen“, 18 vnt.), „Kredora“ („Volkswagen“, 17 vnt.) bei „Š iaulių autoservisas“ („Citroen“, „Honda“, 13 vnt.).

Balandis 26, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: