Naujų lengvųjų automobilių regioninė prekyba gegužės mėn.

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2005 m. gegužės mėnesį Lietuvoje buvo parduota 1,315 naujų automobilių arba 16% daugiau nei praeitų metų gegužę (1,133 vnt.).

Lyderio poziciją tvirtai išlaiko Rytų Lietuvos regionas (Vilniaus ir Utenos apskritys) – čia parduota net 72% automobilių (942 vnt.). Pietų Lietuva (Kauno, Alytaus ir Marijampolės apskritys) išsaugojo antrą vietą (186 vnt., 14%). Vakarų Lietuvos regionas (Klaipėdos, Telšių ir Tauragės apskritys) buvo trečias (111 vnt., 8%), o ketvirtą vietą užėmė Š iaurės Lietuva (Š iaulių ir Panevėžio apskritys) – 76 vnt., 6%.

Rytų regiono lyderis pagal bendrą parduotų automobilių skaičių gegužę buvo „Žibintas“ („Peugeot“, 109 vnt.). Antra vieta atiteko „Moller Auto“ („Volkswagen“, 103 vnt.), o trečią užėmė „Sostena“ („Jaguar“, „Land Rover“, „Renault“, „Volvo“, 91 vnt.).

“Peugeot 1007″

Pietų Lietuvos regione praeitą mėnesį pirmavo „Autotoja“ („Lexus“, „Toyota“, 41 vnt.), „Auto Sabina“ („Citroen“, „Honda“, 24 vnt.) bei „Kauno Vista“ („Ford“, „Mazda“, 17 vnt.).

Vakarų Lietuvoje geriausiai sekėsi „Solorinai“ („Toyota“, 19 vnt.), „Armi servisui“ („Chevrolet“, „Opel“, „SsangYong“, 15 vnt.) bei „Hoklai“ („Š koda“, 14 vnt.).

Š iaurės Lietuvoje pagal parduotus automobilius pirmavo „Transalda“ („Volkswagen“, 20 vnt.), „Kredora“ („Volkswagen“, 17 vnt.) bei po 9 automobilius pardavę „Š iaulių autoservisas“ („Citroen“, „Honda“) ir „Autotopus“ („Chevrolet“, „Opel“, „Ssang Yong“).

Birželis 22, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: