Naujų lengvųjų automobilių regioninė prekyba balandžio mėn.

„AutoTyrimų“ duomenimis, 2005 m. balandžio mėnesį Lietuvoje buvo parduotas 1,291 naujas automobilis arba 5% mažiau nei praeitų metų balandį (1,365 vnt.).

Tvirtoje lyderio pozicijoje išliko Rytų Lietuvos regionas (Vilniaus ir Utenos apskritys) – čia buvo parduota 71% automobilių (912 vnt.). Jau tradiciškai antroje vietoje liko Pietų Lietuva (Kauno, Alytaus ir Marijampolės apskritys), čia parduota 167 automobiliai (13%). Vakarų Lietuvos regionas (Klaipėdos, Telšių ir Tauragės apskritys) buvo trečia (129 vnt., 10%), o ketvirtą vietą užėmė Š iaurės Lietuva (Š iaulių ir Panevėžio apskritys) – 83 vnt., 6%.

Rytų regiono lyderis pagal bendrą parduotų lengvųjų automobilių skaičių balandžio mėnesį buvo „Žibintas“ („Peugeot“, 135 vnt.). Antrą vietą užėmė „Moller Auto“ („Volkswagen“, 103 vnt.), o trečioje liko „Veho“ („Citroen“, „Honda“, 88 vnt.).

“Peugeot 107″

Pietų Lietuvos regione praeitą mėnesį pirmavo „Autotoja“ („Lexus“, „Toyota“, 35 vnt.), „Auto Juta“ („Audi“, „Volkswagen“, 25 vnt.) bei „Kauno Vista“ (Ford“, „Mazda“, 17 vnt.).

Vakarų Lietuvoje geriausiai sekėsi „Solorinai“ („Toyota“, 40 vnt.) bei po 15 automobilių pardavusioms „Baltic Auto“ („Volkswagen“) ir „Klaipėdos Vistai“ („Ford“, „Mazda“).

Š iaurės Lietuvoje pagal parduotus automobilius pirmavo „Kredora“ („Volkswagen“, 23 vnt.), „Š iaulių autoservisas“ („Citroen“, „Honda“, 16 vnt.) ir po 9 automobilius pardavę „Autotopus“ („Chevrolet“, „Opel“, „SsangYong“) bei „Smėlynės autocentras“ („Kia“, „Nissan“, „Renault“).

Gegužė 26, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: