
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujų automobilių regioninėje prekyboje ir toliau ryškiai dominuoja Vilnius
„AutoTyrimų“ duomenimis, 2004 m. Lietuvoje buvo parduoti 13,236 nauji lengvieji automobiliai arba 28% daugiau nei per 2003 m. (10,360 vnt.). Regioninėje prekyboje ir toliau dominavo Rytų Lietuvos regionas su Vilniumi. Čia įsikūrę dileliai ne tik diktavo prekybos madas, tačiau dažnai aptarnaudavo ir iškitų regionų dėl įvairių priežasčių į sostinę atvykusius pirkėjus.
„Peugeot“ automobiliais prekiaujantis „Žibintas“ tapo ne tik Rytų Lietuvos regiono, bet ir visos šalies prekybos rekordininku, nors didelę dalį savo automobilių pardavė užsienio pirkėjams.
Kaip jau įprasta, pernai daugiausia automobilių parduota Rytų Lietuvos regione (Vilniaus ir Utenos apskrityse) – 9,453 vnt., arba 71% bendro kiekio. Antrojoje vietoje liko Pietų Lietuva (Kauno, Alytaus ir Marijampolės apskritys) – 1,832 vnt. (14%). Vakarų regionas (Klaipėdos, Telšių ir Tauragės apskritys) buvo trečias – 1,190 vnt. (9%). Š iaurės Lietuva (Š iaulių ir Panevėžio apskritys) liko ketvirtoje vietoje – 761 vnt. (6%).
Rytų regiono prekybos lyderis (pagal bendrą parduotų lengvųjų automobilių skaičių) buvo „Žibintas“ („Peugeot“; 1,444 vnt.). Antrą vietą užėmė „Veho“ („Citroen“, „Honda“; 1,092 vnt.), o trečią – „Moller Auto“ („Volkswagen“, 866 vnt.).
Pietų regione 2004 m. pirmavo „Auto Juta“ ( „Volkswagen“, „Audi“; 328 vnt.), antroje vietoje liko „Autotoja“ ( „Toyota“, „Lexus“; 289 vnt.), o trečią užėmė „Kauno Vista“ („Ford“, „Mazda“; 187 vnt.).
Vakarų regione lyderiu buvo „Klaipėdos Vista“ („Ford“, „Mazda“, „Hyundai“, „Mitsubishi“; 160 vnt.). Nuo jo nežymiai atsiliko „Solorina“ ( „Toyota“, „Lexus“; 159 vnt.) bei „Baltic Auto“ („Volkswagen“; 155 vnt.).
Š iaurės regione smarkiai pirmavo „Š iaulių autoservisas“ („Citroen“, „Honda“, „Lada“; 218 vnt.). Antroje vietoje liko „Kredora“ („Volkswagen“; 106 vnt.), o trečioje – „Transalda“ („Volkswagen“; 104 vnt.).
Sausis 25, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą