Lapkritį Europos naujų automobilių rinką lydėjo sėkmė

Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, lapkričio mėnesį Senajame žemyne naujų automobilių pardavimai išaugo 3,9% iki 1,221,393 vnt. Š ių metų lapkritis buvo sėkmingiausias nuo pat 1990 m., kuomet ACEA pradėjo kaupti rinkos statistinius duomenis. Bendrą rinkos augimą lėmė net 18,1% ūgtelėjusi Vokietijos rinka – nuo 2007 m. sausio 1 d. Vokietijoje PVM padidės 3 procentiniais punktais iki 19%, tad dalis pirkėjų paskubėjo naują automobilį įsigyti dar šiais metais.

Pardavimų augimas Vokietijoje nustelbė rimtas Europos rinkos problemas – dėl vangios paklausos gamintojai priversti nuolat siūlyti naujų modelių arba taikyti dideles nuolaidas, kurios skaudžiai atsiliepia pelno maržoms. Š ių metų sausio-lapkričio mėnesiais registravimas Europoje padidėjo vos 0,8% iki 14,289,992 vnt.

„Volkswagen“ grupės registravimas lapkritį padidėjo net 11,1%, o rinkos dalis sudarė 21,8%. Išskyrus „Seat“, visos „Volkswagen“ grupės markės lapkritį ūgtelėjo daugiau nei 10%. Net sunkumų kamuojamo „Seat“ pardavimai praeitą mėnesį augo 8,5%.

„Fiat Punto“

Lapkritis buvo sėkmingas ir „Fiat“ grupei: „Fiat“ bei „Alfa Romeo“ registravimas padidėjo per 17%, o nuo metų pradžios grupės pardavimai išaugo 17,5%. Prie gamintojo sėkmės daug prisidėjo naujojo „Fiat Punto“ bei „Alfa Romeo 159“ modelių populiarumas.

Praeitą mėnesį „Renault“ grupės registravimas smuko net 18,2%, tuo tarpu PSA –padidėjo 2,5%. Dėl gerų „Mercedes-Benz“ rezultatų „DaimlerChrysler“ registravimas išaugo 6,0%, o pagrindinio varžovo BMW augimas buvo kuklesnis – tik 0,6%. Pačios BMW markės registravimas lapkritį padidėjo 2,2%, tačiau dėl modelių kaitos „Mini“ smuko net 8,6%.

Kaip ir įprasta, Azijos gamintojams sekėsi labai skirtingai. „Honda“ ūgtelėjo 16,6%, bet „Kia“ ir „Hyundai“ smuktelėjo atitinkamai po 4,5% ir 3,8%. „Mazda“ registravimas padidėjo 6,6%, „Nissan“ – išaugo 7,9%, tačiau „Mitsubishi“ – smuko net 25,7%. Tuo tarpu „Toyota“ grupės registravimas praeitą mėnesį padidėjo 10,6%.

Dėl puikių „Ford“ ir „Volvo“ pardavimų „Ford Motor“ registravimas Europoje lapkritį padidėjo 9,7%, tuo tarpu 0,4% ūgtelėjusi „General Motors“ laikėsi tik ant „Chevrolet“ (+9,7%) ir „Opel“ (+0,5%), nes kitų markių pardavimai sumažėjo.

Gruodis 21, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"



Komentarai

  • Mccade

    I’m not easily impressed. . . but that’s iprmeissng me! :)

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: