
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Kovo mėn. rinkos struktūra pagal kėbulo ir degalų tipą
„AutoTyrimų“ duomenimis, šių metu kovo mėn. Lietuvoje įregistruoti 965 nauji automobiliai: 766 asmeninės paskirties ir 199 – komercinės. 64% asmeninių automobilių (491 vnt.) buvo aprūpinti benzininiais varikliais, o 36% (275 vnt.) – dyzeliniais. Tačiau komercinių automobilių tarpe vaizdas yra priešingas: čia dyzelinės transporto priemonės sudarė 86% (172 vnt.), o benzininės – vos 14% (27 vnt.).
Tarp asmeninės paskirties automobilių pagal kėbulo tipą pirmavo hečbekai (35%, 266 vnt.), aplenkę universalus (24%, 181 vnt.), vienatūrius (22%, 168 vnt.) bei sedanus (19%, 146 vnt.). Kupė (2 vnt.) ir kabrioletai (3 vnt.) užėmė labai nežymią rinkos dalį – atitinkamai 0,3% ir 0,4%.
Tarp komercinės paskirties automobilių daugiausia įregistruota furgonų/kombi (86%, 172 vnt.), antroje vietoje liko krovinių platformą arba cisterną turintys sunkvežimiai (14%, 27 vnt.).
Kovo mėnesį didžiausią variklio tūrį turėjo „Mercedes-Benz CLS500“ (4,966 cm3). Mažiausiu varikliu aprūpintas liko „Chevrolet Matiz“ (796 cm3). Pagal agregato galią pirmavo „Audi A8“ (246 kW), o silpniausią variklį turėjo jau minėtas „Chevrolet Matiz“ (38 kW).
Balandis 25, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą