
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Kovą “Volkswagen” bei “Fiat” ir vėl nulėmė Europos rinkos augimą
Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, naujų automobilių registravimas Europoje kovo mėnesį išaugo 4,1% iki 1,789 mln. vnt. Rinkos augimą pirmiausia lėmė geri „Volkswagen“ ir „Fiat“ rezultatai bei pora papildomų darbo dienų. Kadangi Velykos šiemet yra ne kovo, o balandžio mėnesį, daugelyje šalių praeitas mėnuo turėjo dviem, o Danijoje – net trimis darbo dienomis daugiau nei pernai. ACEA teigia, kad rinkos augimas, kurį išdalies lėmė ir papildomos darbo dienos, yra puiki metų pradžia.
Dėl išaugusios Italijos rinkos ir padidėjusio pirkėjų susidomėjimo „Fiat“ grupės registravimas kovą išaugo beveik 20%, o pagrindinės „Fiat“ markės – net 28,3%. Atnaujinęs modelių gamą didžiausias Europos automobilių gamintojas „Volkswagen“ taip pat galėjo džiaugtis puikiais rezultatais: grupės registravimas ūgtelėjo beveik 10%, pagrindinės „Volkswagen“ markės – 13,5%, o „Š koda“ – 11,2%.
Nepaisant pardavimų augimo, dėl aktyvios kaininės konkurencijos daugelio gamintojų pelno maržos yra labai menkos. Dėl perteklinių pajėgumų net ir prestižinių automobilių gamintojai jaučia stiprų spaudimą mažinti kainas.
„Renault“ grupės registravimas kovą smuktelėjo 4,8%, nes net ir sparčiai auganti „Dacia“ nepajėgė atsverti 6,8% sumažėjusių „Renault“ markės pardavimų. „DaimlerChrysler“ valdomos prestižinės „Mercedes-Benz“ markės registravimas praeitą mėnesį išaugo 14,4%, o „Chrysler“ ūgtelėjo net 27,5%, tačiau mažų automobilių gamintojo „Smart“ registravimas sumažėjo net 23,6%.
Kokybiškais ir įperkamais automobiliais garsėjantiems Azijos gamintojams kovą sekėsi skirtingai. „Suzuki“ registravimas padidėjo 19,2%, o rinkos dalis per pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo iki 1,6%. „Mazda“ taip pat sekėsi puikiai – jos registravimas ūgtelėjo beveik 16%. Pietų Korėjos gamintojui „Kia“ šiemet sekasi kur kas prasčiau nei pernai, kuomet jis galėjo pasigirti didžiausiais augimo tempais – kovą „Kia“ registravimas padidėjo vos 0,5%.
„Toyota“ markės registravimas praeitą mėnesį išaugo 4,9%, o prestižinė „Lexus“ markė šoktelėjo net 85,2% iki 5,135 automobilių. Tuo tarpu „Nissan“ ir toliau sekasi nekaip – jo registravimas kovą sumažėjo 17,6%.
JAV gamintojų „Ford Motor“ ir „General Motors“ užimama Senojo žemyno rinkos dalis praeitą mėnesį taip pat sumažėjo. „Ford“ registravimas sumažėjo 1,3%, o „General Motors“ – išaugo 1,7%.
ACEA duomenys apima 23 ES šalis (be Maltos ir Kipro) bei Norvegiją, Š veicariją ir Islandiją. Atmetus naująsias ES nares, registravimas kovą išaugo 4,3% iki 1,723 mln. automobilių.
Balandis 20, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą