
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Gruodį prestižinės markės nepajėgė atsverti rinkos smukimo Europoje
Naujų automobilių registravimas Europoje praeitą mėnesį sumažėjo, nes smarkus augimas Vokietijoje, Lenkijoje ir Nyderlanduose neatsvėrė smukimo kitose rinkose. Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, gruodį registravimas Europoje smuktelėjo 0,3% iki 1,068,553 vnt. Asociacijos teigimu, pagrindinės smukimo priežastys buvo nestabilios degalų kainos, augančios palūkanų normos bei naujų patrauklių modelių trūkumas. Be to, šių metų gruodį daugelyje ES šalių buvo dviem darbo dienomis mažiau nei pernai.
Per visus 2006 m. Europoje įregistruoti 15,364,997 automobiliai, vos 0,7% daugiau nei 2005 m. Įvertinusi sezoninius svyravimus „Morgan Stanley“ tikina, kad gruodžio rezultatai yra gana geri. Praeitą mėnesį prastai sekėsi daugumai masinių markių, tuo tarpu prestižinių automobilių gamintojai skaičiavo rekordinius pardavimus.
„Volkswagen“ grupės registravimas praeitą mėnesį smuktelėjo 1,9%, „Opel“ –4,8%, o „PSA/Peugeot-Citroen“ – 3,2%. Itin prastai sekėsi „Renault“, kurio registravimas krito net 20,9%, o per visus 2006 m. – 11%. Manoma, kad prastus šio Prancūzijos gamintojo rezultatus daugiausia lėmė senstelėję „Megane“ ir „Scenic“ modeliai.
„Hyundai“ ir „Kia“ registravimas gruodį sumažėjo atitinkamai po 13,7% ir 17,7%, o ilgą laiką sunkumų kamuota „Fiat“ grupė galėjo džiaugtis 8,5% augimu. „Nissan“ pardavimai išaugo net 50%, „Honda“ ūgtelėjo 27,8%, o „Toyota Motor“ – 3,5%.
Gruodis buvo itin sėkmingas „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ markėms, nes daug Vokietijos pirkėjų skubėjo naują automobilį įsigyti priešįsigaliojant 3 procentiniais punktais didesniam PVM tarifui. „Audi“ registravimas šoktelėjo 14%, „Mercedes-Benz“ išaugo 21,5%, o BMW pakilo net 23,5%. Įspūdinga, juo labiau, kad praeitą mėnesį BMW markės automobilių įregistruota daugiau, negu „Toyota“.
Sausis 24, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą