Europos rinkose rugsėjis buvo sėkmingas “Volkswagen”

Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, per pirmus devynis šių metų mėnesius “Volkswagen” aplenkė “Renault” ir tapo populiariausia marke Europoje. Sausio-rugsėjo mėnesiais “Volkswagen” pardavimai ūgtelėjo 2,3% iki 1,15 mln. vnt. Rugsėjį “Volkswagen” pardavimai išaugo net 11,1%, o daugiausiai prie to prisidėjo “Golf Plus”, “Passat” ir “Fox” modelių sėkmė.

“Renault” pradavimai per pirmus devynis mėnesius smuktelėjo 4,4% iki 1,14 mln. vnt. Pirkėjams laukiant naujos kartos debiuto antro pagal populiarumą “Renault” modelio – “Clio” – pardavimai sumažėjo net 22,6%.

“Volkswagen” ir kitos vokiškos markės pasinaudojo kukliu Vokietijos rinkos augimu. Sausio-rugsėjo mėnesiais didžiausia Europos automobilių rinka augo bene lėčiausiai – vos 3,3% iki 2,5 mln. vnt.

Automobilių kokybės ir elektronikos problemų sukrėsta “Mercedes-Benz” po truputį atsigauna – rugsėjį jos pardavimai išaugo net 10,3% iki 70,640 vnt. Prie gerų rezultatų daugiausiai prisidėjo geri A, B ir R klasių pardavimai. Tiesa, per pirmus devynis mėnesius “Mercedes-Benz” pardavimai vis dar 0,9% atsilieka nuo pernykščių.

Kitai prestižinei Vokietijos markei BMW ir toliau sekasi puikiai. Per pirmus tris ketvirčius jos pardavimai Europoje padidėjo 15,7% iki 496,326 vnt., o BMW grupės pardavimai išaugo 13,7% iki 597,859 vnt.

“Volkswagen Fox”

Tuo tarpu “Jaguar” vis nesiseka – per pirmus tris ketvirčius šios markės pardavimai smuko 24,3% iki 36,862 vnt. “Ford Motor” valdomas Didžiosios Britanijos gamintojas nusprendė nebesiūlyti didelių nuolaidų ir leisti pardavimams nusistovėti natūraliame lygyje.

Daugeliui Europos masinių automobilių gamintojų šiuo metu sekasi sunkiai. “Opel”/”Vauxhall” pagal pirmų trijų ketvirčių rezultatus užėmė trečią vietą po “Volkswagen” ir “Renault”. Š ios markės pardavimai sumažėjo 0,5% iki 1,07 mln. vnt. Bendri “General Motors” pardavimai Europoje per pirmus devynis mėnesius sumažėjo 0,2% iki 1,26 mln. vnt.

Ketvirtąją vietą pagal sausio-rugsėjo mėnesių pardavimus užėmė “Ford” Š ios markės pardavimai sumažėjo 3,5% iki 998,436 vnt. Per pirmus devynis mėnesius “Peugeot” pardavimai smuktelėjo 5,4% iki 887,655 vnt., o “Citroen” išaugo 0,6% iki 728,264 vnt.

“Fiat” grupei ir toliau sekasi nekaip. “Fiat” markės pardavimai sausio-rugsėjo mėnesiais sumažėjo 17,6% iki 558,439 vnt., o “Alfa Romeo” smuktelėjo net 18,3% iki 101,374 vnt. Kiek geriau sekėsi “Lancia” – jos pardavimai ūgtelėjo 5,8% iki 93,368 vnt.

Per pirmus tris ketvirčius įspūdingai – net 56,3% iki 184,796 vnt. – šoktelėjo “Kia” pardavimai. Daugelis kitų Azijos markių augo nedaug, tačiau “Mitsubishi” išaugo 11,5% iki 103,567 vnt. “Mazda” buvo vienintelė Japonijos markė, kurios pardavimai sumažėjo – 8,8% iki 185,985 vnt.

“Global Insight” analitikas Nigelis Griffithas mano, kad šiemet Europos rinka išliks stabili. Anot jo, netikėtumų galėtų sukelti nebent 2006 m. įsigaliosiantys “Euro 4″ aplinkos taršos normatyvai.

Spalis 26, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: