Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2004 m. Lietuvos naujų automobilių rinkoje lyderiai nepasikeitė
„AutoTyrimų“ duomenimis, 2004 m. Lietuvoje įregistruoti 11,505 nauji automobiliai, arba 28% daugiau nei 2003 m. Su 1,499 automobiliais (+66%) rinkos lyderiu išliko „Volkswagen“. „Renault“ (1,261 vnt., +47%) pakilo į antrąją vietą, nustūmęs į trečiąją kitą prancūzišką markę „Peugeot“ (903 vnt., +5%).
Vertinant tik rinkoje reikšmingas markes, praeitais metais labiausiai – net 233% iki 323 vnt. – išaugo „Fiat“ automobilių registravimas. Itin sparčiu augimu pasižymėjo „Mitsubishi“ (+75% iki 407 vnt.) ir „Š koda“ (+75% iki 419 vnt.), o taip pat ir „Volkswagen“ (+66%, 1,499 vnt.).
Labiausiai 2004 m. smuko „Opel“ registravimas (-11% iki 616 vnt.). „Kia“ registravimas sumažėjo 7% iki 210 vnt., o „Hyundai“ – -5% iki 345 vnt.
2004 m. asmeninių automobilių rinkos lyderiais išliko „Volkswagen“ (1,173 vnt.). „Renault“ (1,080 vnt.) pakilo į antrą poziciją, o „Toyota“ (836 vnt.) smuktelėjo į trečią. Labiausiai išaugo „Mitsubishi“ (+88% iki 292 vnt.), „Renault“ (+73% iki 1,080 vnt.) ir „Š koda“ (+70% iki 407 vnt.) automobilių registravimo apimtys.
Pernai komercinių automobilių registravimo lyderiais užtikrintai išliko „Peugeot“ (405 vnt.). „Volkswagen“ (326 vnt.) paliko į antrą vietą, o „Citroen“ (274 vnt.) – į trečią. Itin ženkliai pagerėjo „Fiat“ (+393% iki 197 vnt.), „Volkswagen“ (+136% iki 326 vnt.) ir „Citroen“ (+103% iki 274 vnt.) rezultatai.
Prestižinių automobilių sektorius aplenkė bendrąjį rinkos augimą – jis išaugo 37%. Padidėjo visų prestižinių markių, išskyrus „Alfa Romeo“ (-11% iki 8 vnt.), registravimas. Š io sektoriaus lyderiu tapo BMW/Mini – 219 vnt. Nevertinant vos ne nuo nulio startavusio „Jaguar“, čia itin įspūdingai augo „Lexus“ (+300% iki 56 vnt.), o taip pat ir „Audi“ (+49% iki 146 vnt.).
Didžiausiu nusivylimu laikytini itin blogi „Seat“ rezultatai (-33% iki vos 26 vnt.), kurie rodo, kad ši perspektyvi markė iki šiol taip ir nerado vietos šalies rinkoje.
Sausis 20, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Rinkos"
Parašykite komentarą