
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Trumpas reportažas išŽenevos automobilių parodos
Nors šių metų Ženevos (Š veicarija) automobilių paroda nenustebino pasaulinių naujienų gausa, tačiau daugeliu kitų atžvilgių ji buvo puiki kaip ir visada. Dauguma automobilių gamintojų šią parodą vertina pirmiausiai už tai, kad visiems dalyviams čia sudaromos daugmaž vienodos sąlygos prisistatyti savo naujienas potencialiems pirkėjams.
Š iemetė Ženevos paroda pasižymėjo tuo, kad joje buvo pristatyta Europos rinkai daug Detroite (JAV) debiutavusių modelių.
Bene rimčiausia parodos premjera – mažasis „Peugeot 207“, į kurį gamintojas deda labai daug vilčių. Deja, šio modelio interjeras, lyginant su konkurentais, nuvylė – paneliai pagaminti iššiurkštaus ir kieto plastiko. „Peugeot 207“ gavo ir naująjį šios markės „veidą“, tačiau plati priekinių grotelių „šypsena“ irgi vertinama gana prieštaringai.
„Š koda“ stende puikavosi naujasis šios markės vienatūris „Roomster“, kurio išvaizdos tikrai nepavadintum įprastine. Originaliai atrodo skirtingo aukščio šoninių durelių stiklai. Š is ganėtinai erdvų saloną turintis modelis turėtų patikti šeimyninio automobilio ieškantiems pirkėjams.
„Volvo“ Š veicarijoje pademonstravo naująjį savo flagmaną S80, kuris pasižymi gana konservatyvia išvaizda. Tuo tarpu „Ford“ ir „Volkswagen“ sekdami mada savo stenduose pristatė kupė-kabrioletus „Focus CC“ bei „Eos“, kurie turi sulankstomus metalinius stogus. Parodoje buvo galima išvysti ir „brolius dvynius“ – pirmąjį „Fiat“ visureigį „Sedici“ bei „Suzuki SX-4“.
Ženevoje „išsilaipino“ gausus „Chrysler“ grupės desantas: čia pasirodė naujieji „Jeep“ visureigiai „Commander“ bei „Compass“, o „Dodge“ pristatė Europos rinkai skirtą visureigį „Nitro“ bei hečbeką „Caliber“. Nepaisant originalios išvaizdos šie amerikiečiai taip pat negali pasigirti aukšta salonų apdailos kokybe.
„Lamborghini“ stende puikavosi atnaujintas sportinis automobilis „Murcielago“, tačiau šių eilučių autoriui teko savo kailiu įsitikinti, kad garsus vardas ir didelė kaina dar nieko nereiškia – įlipti į šį modelį yra labai nepatogu, o salonas, nepaisant fantastinės kainos, atrodo gana nykiai. Tuo tarpu parodoje pristatyti keletą ar net keliolika kartų pigesni „Porsche 911 Turbo“ bei „Cayman S“ yra gerokai patogesni ir praktiškesni.
Ženevoje neliko nuskriausti ir gremėzdiškų visureigių gerbėjai – „Audi“ jiems pristatė naująjį Q7, o „Mercedes-Benz“ stende puikavosi GL modelis. „Audi“ pasiūlė ir padidinto pravažumo universalą „Allroad Quattro“, kuris puikiai tiktų molingam keliui iki ežero įveikti.
„Nissan“ pristatė mažąjį „Note“, kuris sukurtas tos pačios architektūros pagrindu kaip ir „Renault Modus“. Su šiuo modeliu japonai sieja nemažai vilčių. „Renault“ valdomas Rumunijos gamintojas „Dacia“ pagaliau pateikė dyzeliniu varikliu aprūpintą kukliojo „Logan“ sedano versiją. Be to, „Dacia“ pristatė ir koncepcinį modelį „Steppe“, kurio pagrindu bus kuriamas „Logan“ universalas.
Deja, ribota šio straipsnio apimtis neleidžia bent kiek išsamiau aptarti net ir svarbiausių naujienų. Nepaisant to, visų jų lauksime Lietuvoje ir stebėsime, kaip joms seksis savaip įnoringose Baltijos šalių rinkose.
Kovas 8, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą