Pristatymas: „Volkswagen Passat“

Debiutas: 2005 m. vasara
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Ford Mondeo“, „Opel Vectra“, „Toyota Avensis“, „Honda Accord“, „Peugeot 407“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (113 AG), 2,0 ltr. (148 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (103 AG), 2,0 ltr. (138 AG)
Išmatavimai: ilgis 477 cm, plotis 182 cm, aukštis 147 cm; bazė 271 cm
Svoris: 1,348 kg (su 1,6 ltr. varikliu)

Naujasis „Passat“ yra „Volkswagen“ atsakas į pastaruoju metu mažėjančius tradicinių vidutinių automobilių pardavimus. Nemažai elementų išprestižinio „Phaeton“ limuzino perėmęs „Passat“ turėtų pratęsti 1996 m. pasirodžiusio pirmtako tradicijas ir tapti nauju kokybės etalonu. Vokietijos gamintojas teigia, kad naujasis modelis pasižymės ir nepriekaištingu valdymu.

Lyginant su ankstesniuoju modeliu, naujasis „Passat“ yra didesnis, erdvesnis ir ištaigingesnis. Automobilis turės pilnai atnaujintą variklių gamą, o jo įrangos lygis nenusileis ir prestižiniams modeliams.

“Volkswagen Passat”

„Volkswagen Passat“ visuomet buvo vertinamas geriau už „Ford Mondeo“ ar „Opel Vectra“, tačiau ir tai jo nepasaugojo nuo pardavimų smukimo, kurį sąlygojo pirkėjų persiorientavimas į prestižinius modelius, kompaktinius vienatūrius bei visureigius. Būtent dėl to pabrėždama prestižines naujojo „Passat“ ypatybes „Volkswagen“ siekia įtikinti pirkėjus, kad šis modelis yra tarpinė grandis tarp tradicinių vidutinių automobilių ir žymiai brangesnių prestižinių modelių.

Nors naujasis „Passat“ vizualiai atrodo mažesnis už dabartinį modelį, tačiau ištiesų jo matmenys šiek tiek padidėjo. Automobilis pailgėjo 6,2 cm ir „praaugo“ „Ford Mondeo“ bei beveik susilygino su E klasės „Mercedes-Benz“. Bazė pailgėjo vos 6 mm, tačiau to tikrai pakanka, kad ir taip erdvus salonas atrodytų dar erdvesnis.

“Volkswagen Passat”

Vokietijos gamintojas teigia, kad naujasis modelis yra ne tik didesnis, bet ir geriau valdomas. Siekiant sumažinti svorį, priekinėje pakaboje buvo panaudota nemažai aliumininių komponentų, dėl to pagėrėjo automobilio valdymas ir padidėjo jo komfortas. „Volkswagen“ naudojama komponavimo išmodulių strategija leido padaryti didelius pokyčius, pavyzdžiui, jame panaudota nepriklausoma analogiška „Golf“ galinė pakaba.

Automobilį bus galima užsisakyti ir su standesne bei sužeminta sportine pakaba, komplektuojama su 18 colių dydžio ratais. Prekybos pradžioje bus galima įsigyti tik priekiniais ratais varomą modelį, tačiau šie tiek vėliau turėtų pasirodyti ir „4Motion“ versija. Būtent dėl to automobilio salone į akis krenta didelis transmisijos tunelis, dėl kurio automobiliu patogiai gali važiuoti tik keturi keleiviai.

Naujojo „Passat“ išvaizda primena „Vokswagen“ koncepcinius automobilius bei naujus „Audi“ modelius. Čia reikėtų atkreipti dėmesį į skydo formos priekines groteles, kurios tęsiasi net iki buferio. Išgaubtos žibintų formos yra panašios į „šAudi A4“, o aiškiai išreikštos šoninės kėbulo klostės būdingos daugumai naujų vokiškų modelių.

Bagažinės talpa padidėjo daugiau kaip 25% iki 585 ltr., o prireikus dar daugiau erdvės galima nulenkti galines sėdynes. Be to, bagažinėje ant galinių sėdynių atlošų yra pritaisyti kabliukai pirkinių maišeliams pasikabinti.

“Volkswagen Passat” salonas

Automobilis debiutuos su dviem benzininiais ir tiek pat dyzelinių variklių, tačiau iki metų pabaigos pasirodys dar trys agregatai: iš„Golf GTI“ pasiskolintas turbininis 2,0 ltr. (197 AG), 3,2 ltr. V6 (250 AG) bei visiškai naujas 2,0 ltr. (170 AG) turbodyzelinis agregatas. Visi varikliai, išskyrus 1,9 ltr. dyzelį, bus komplektuojami su šešių laipsnių mechaninėmis greičių dėžėmis. Taip pat bus galima užsisakyti šešių laipsnių automatinę arba automatizuotą mechaninę DSG pavarų dėžę.

Kadangi dabartinis „Passat“ savo segmente išsiskyrė bene geriausia kokybe, tai ir naujajam modeliui buvo keliami itin aukšti reikalavimai. „Volkswagen“ konstruktoriai tai siekė padaryti naudodami aukščiausios klasės apdailos medžiagas ir įvairias modernias technologijas. Netgi užvedimo pultelis yra tikras meno kūrinys – prie chromuoto korpuso puikiai dera aliumininiai mygtukai. Norint užvesti naująjį „Passat“, užvedimo pultelį reikia įkišti į specialią angą ir spustelėti.

“Volkswagen Passat”

Beveik visi „Passat“ interjero elementai atrodo puikiai ir yra malonūs liesti. Automobilyje yra pakankamai vietos įvairioms smulkmenoms susidėti, pavyzdžiui, centrinėje konsolėje įtaisyta dėžutė monetoms. Tinkamai parinktas tiek visokiausių rankenėlių, tiek ir mygtukų išdėstymas, o kompaktinių diskų keitiklis yra įtaisytas pirštinių skyrelio nišoje ir todėl neužima naudingos erdvės. Automobilyje įtaisytas 230 V lizdas nešiojamojo kompiuterio baterijai įkrauti, o modernių technologijų mėgėjai galės užsisakyti ir belaidę „Bluetooth“ įrangą mobiliajam telefonui. Papriekaištauti būtų galima nebent dėl gremėzdiškų priekinių statramsčių bei stambių priekinių durelių panelių.

Jeigu atnaujindami „Passat“ „Volkswagen“ konstruktoriai pasekė „Golf“ pavyzdžiu, tai naujasis modelis turėtų išsiskirti ir puikiomis valdymo savybėmis. Tokiu atveju „Passat“ konkuruos ne tik su „Ford Mondeo“, bet ir tam tikra prasme taptų netgi 3 serijos BMW varžovu. Pažiūrėsim – pamatysim, kaip bus ištikrųjų.

Kovas 29, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • tadas

    gal kas gali pasakyt kiek lietuvoje kainuoja naujas passat cc modelis su visais navarotais?

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: