
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Pristatymas: „Seat Leon“
Debiutas: lapkričio-gruodžio mėn.
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Volkswagen Golf“, „Opel Astra“, „Mazda 3“, „Citroen C4“, „Honda Civic“ (naujasis)
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (102 AG), 2,0 ltr. FSI (150 AG), 2,0 ltr. FSI (185 AG) su turbina;
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (105 AG), 2,0 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 432 cm, plotis 177 cm, aukštis 146 cm, bazė 258 cm
Svoris: 1,205 kg (su 1,6 ltr. varikliu)
Naujasis „Seat Leon“ išties yra labai panašus į kiek anksčiau debiutavusius „Altea“ ir „Toledo“ modelius, tačiau gamintojas tikisi, kad dėl skirtingo charakterio šie automobiliai tarpusavyje nekonkuruos. Naujas „Leon“, kaip ir jo pirmtakas, pasižymi patrauklia kaina ir „Volkswagen“ kokybe bei įkūnija visas geriausias „Seat“ savybes. Ispanijos bendrovė šį modelį pristato kaip jauniems žmonėms skirtą sportišką automobilį.
Pirmiausiai į akis krinta naujasis „Seat“ dizainas – kampuose įrengti priekiniai žibintai, plačios oro įsiurbimo angos ir didelės grotelės. Smarkiai profiliuotas „Leon“ variklio dangtis tolygiai perina į priekinį stiklą, o nedideli šoniniai langai ir lenkta stogo linija kuria sportišką automobilio įvaizdį. Kaip ir „Altea“ modelyje, nuo žibintų priekiniu sparnu besitęsiančios kėbulo klostės pabrėžia stambias ratų arkas. Nuo kitų naujų „Seat“ modelių „Leon“ labiausiai skiriasi galine dalimi, kuri yra ne tokia gremėzdiška kaip „Toledo“. Be to, „Leon“ išsiskiria ir nedideliais galiniais žibintais.
„Leon“ turės tik penkių durų kėbulą, tačiau „Seat“ tvirtina, kad šis modelis gali būti palaikytas kupė. Be abejo, Ispanijos gamintojas šiek tiek perdeda, tačiau siekiant sukurti geresnę išvaizdą galinės „Leon“ durų rankenėlės yra paslėptos lango rėme. Panašią ypatybę turi ir „Alfa Romeo 147“ bei 156 modeliai, tačiau „Seat“ konstruktoriai pasielgė šiek tiek kitaip ir rankenėles paslėpė lango nišoje. Išspecialaus plastiko pagamintos rankenėlės nesiskiria nuo stiklo ir atrodo itin originaliai. „Leon“ išsiskiria dar viena neįprasta detale, kurią turi ir „Altea“ modelis – nenaudojami priekinio stiklo valytuvai pasislepia statramsčiuose.
Naujasis „Leon“ už savo pirmtaką yra 13,2 cm ilgesnis ir 2,6 cm platesnis. Šªgtelėjęs „Leon“ tapo ilgesnis už „Volkswagen Golf“ bei „Seat Altea“, tačiau trumpesnis už „Ford Focus“. Automobilio bazė pailgėjo 6,5 cm, dėl to salonas tapo erdvesnis. Nors automobilio gale erdvės kojoms „Leon“ turi mažiau nei „Ford Focus“ ar „Š koda Octavia“, tačiau čia patogiai įsitaisys ir pora aukštaūgių. Priekyje sėdintys keleiviai turėtų įvertinti didelę galvai ir kojoms skirtą erdvę.
342 ltr. bagažo talpinantis „Leon“ krovinių skyrius padidėjo vos vienu litru ir yra vienas mažiausių savo klasėje. Bagažinė yra patogios formos, tačiau jos slenkstis gana aukštas. Be to, nulenkus galines sėdynes krovinių skyriaus grindys yra nelygios.
„Altea“ bei „Toledo“ vairuotojams „Leon“ interjeras pasirodys puikiai pažįstamas, tačiau šis modelis skiriasi žemesne vairuotojo sėdėsena, grakštesniu prietaisų skydeliu bei siauresne centrine konsole. „Leon“ interjeras dvelkia sportiškumu, prietaisų skydelio ir durų apdaila gaminama išminkštesnės, malonios liesti medžiagos, tačiau vaizdą gadina daugybė juodų plastikinių panelių. Taigi, nors visumoje „Leon“ salonas atrodo solidžiai, tačiau apdailos kokybe dar neprilygsta „Volkswagen Golf“ ar „Opel Astra“.
„Leon“ gamybai naudojama ta pati platforma kaip ir „Volkswagen Golf“, „Audi A3“, „Š koda Octavia“, „Seat Altea“ bei „Toledo“. Visi šie modeliai gali pasigirti puikiu valdymu, o „Seat“ konstruktoriai „Leon“ siekė suteikti dar daugiau sportiškumo. „Leon“ pakaba turėtų būti šiek tiek kietesnė, tačiau šio modelio pirkėjai galės džiaugtis puikia kėbulo kontrole ir precizišku valdymu.
„Seat Leon“ variklių gamą sudarys trys benzininiai ir pora turbodyzelinių agregatų. Mažesnieji varikliai bus komplektuojami su penkių, o didesnieji – su šešių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis. Už papildomą mokestį su 2,0 ltr. varikliais bus galima užsisakyti automatinę arba sekvencinę DSG greičių dėžę.
Bazinis „Leon“ modelis bus komplektuojamas su daugybe oro pagalvių, radiju su CD grotuvu ir šešių kolonėlių garso sistema bei oro kondicionieriumi. Sportiškos „Leon“ versijos FR ir „Cupra“ turėtų pasirodyti kitais metais.
„Seat“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Oskaro motorai“. „Seat Leon“ mūsų šalyje pasirodys lapkričio-gruodžio mėnesiais ir kainuos nuo 50 tūkst. Lt.
Rugpjūtis 10, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
REDA
NUOSTABUS AUTOMOBILIS
SusidomÄ—jas
na Å¡is modeliukas tikrai gražiai atrod, bet salono panelÄ— tai tokia pigi atrodo ir tuÅ¡Äia…
aivaras
o kokia jo kaina?
Parašykite komentarą