Pristatymas: „Renault Clio“

Debiutas: rudens pabaigoje – žiemos pradžioje
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Citroen C3“, „Fiat Punto, „Peugeot 206“, „Skoda Fabia“, „Volkswagen Polo“
Varikliai: benzininiai: 1,2 ltr. (75 AG), 1,4 ltr. (98 AG), 1,6 ltr. (111 AG);
turbodyzeliniai: 1,5 ltr. (68 AG), 1,5 ltr. (86 AG), 1,5 ltr. (106 AG)
Išmatavimai: ilgis 399 cm, plotis 171 cm, aukštis 149 cm, bazė 258 cm
Svoris: 1,080 kg (trijų durų modelis su 1,2 ltr. varikliu)

Pernai pristačiusi mažą hečbeko ir vienatūrio savybes derinantį modelį „Modus“, „Renault“ nusprendė kiek kitaip pažvelgti į naująjį „Clio“ modelį – „Modus“ turėtų patikti praktiškumą vertinantiems mažų automobilių pirkėjams, tuo tarpu „Clio“ didžiausias dėmesys skiriamas vairavimo malonumui, komfortui ir saugumui. Trečiosios kartos „Clio“ ir „Modus“ automobiliuose panaudota daug bendrų komponentų.

Naujasis „Clio“ debiutuos su trimis benzininiais ir tiek pat dyzelinių jėgainių, tokią pat variklių gamą turi ir „Modus“ modelis. Pirkėjai galės rinktis iš1,2 ltr., 1,4 ltr. ir 1,6 ltr. benzininių bei trijų to paties 1,5 ltr. dyzelinio agregato versijų. Kitų metų pradžioje turėtų pasirodyti 2,0 ltr. (140 AG) variklis, o šiek tiek vėliau ir sportiška „Renaultsport Clio“ versija.

“Renault Clio”

Manoma, kad populiarūs turėtų būti benzininiai varikliai, nes nemaža dalis „Clio“ pirkėjų yra fiziniai asmenys, kurie variklio ekonomiškumą vertina ne taip jautriai kaip didelių bendrovių autoparkai. Tiesa, net ir benzininiai „Clio“ varikliai yra itin taupūs – 1,2 ltr. jėgainės vidutinės kuro sąnaudos 100 km siekia tik 5,9 ltr., o 1,4 ltr. ir 1,6 ltr. variklių – vos 6,6 ltr. Galingiausias dyzelinis variklis komplektuojamas su šešių, o visi kiti – su penkių laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis. Taip pat su kai kuriais varikliais galima užsisakyti automatinę arba sekvencinę greičių dėžę.

„Megane“ modelio pavyzdžiu sukurta „Clio“ pakaba bei elektroninis vairo stiprintuvas yra „pasiskolinti“ iš„Modus“. Siekdami sumažinti kėbulo virpesius, „Renault“ konstruktoriai priekinę „Clio“ pakabą sumontavo ant pagalbinės rėminės konstrukcijos. Modernus elektrinis varo stiprintuvas taupo degalus, nes, kitaip nei įprastinės sistemos, veikia ne visą laiką, o tik pasukus vairą.

Nors „Clio“ turi daug bendro su „Modus“ bei „Nissan Micra“, tačiau jo bazė yra ilgesnė, o galiniai ratai labiau nutolę vienas nuo kito. Už savo pirmtaką „Clio“ yra 21 cm ilgesnis, 6,7 cm platesnis bei 5,8 cm aukštesnis, todėl ir jo salone atsirado daugiau vietos galvai bei kojoms. Dar erdvesnio ar universalesnio automobilio pageidaujančioms šeimoms „Renault“ siūlo aukštesnį ir trumpesnį „Modus“ modelį.

“Renault Clio”

Vairuotojo sėdėsena naujame „Clio“ yra gerokai patogesnė nei dabartiniame modelyje, tačiau už aukšto vairuotojo komfortiškai įsitaisys tik žemesnis keleivis. Siekdami padidinti kėbulo standumą, naujojo „Clio“ lubose konstruktoriai įmontavo papildomą atramą, kuri tarsi atskiria priekinę ir galinę salono dalis.

Panaši atrama šio automobilio bagažinėje šiek tiek trukdo pakrauti bei iškrauti didelių gabaritų krovinius. Be to, nulenkus galines sėdynes bagažo skyriaus grindys lieka nelygios. Naujojo „Clio“ bagažinė yra mažesnė nei kai kurių kitų šios klasės automobilių, tačiau didesnė nei ankstesnio modelio. Malonu, kad bagažo skyriaus durys pasikelia pakankamai aukštai ir nebekelia pavojaus galvai.

“Renault Clio” salonas

Prancūzijos gamintojas tikina, kad trečios kartos „Clio“ yra stabilus, saugus ir gerai valdomas automobilis. „Clio“ išvaizda yra daili „Renault“ dizaino krypties interpretacija – automobilio priekis yra smailesnis nei kitų „Renault“ modelių, tačiau tarp galinio stiklo ir žibintų esanti raukšlė ne tokia aštri kaip, pavyzdžiui, „Megane“.

„Renault“ daug dėmesio skiria interjero kokybei, todėl „Clio“ salonas yra išties nepriekaištingas – išgeros kokybės medžiagos pagamintos net ir po sėdynėmis esančios plastikinės detalės. Išskirtinis „Clio“ interjero apdailos akcentas yra skvošo kamuoliukus primenantys ventiliatorių valdikliai.

Automobilio vairą galima reguliuoti tik aukštyn arba žemyn, bet daugelis vairuotojų turėtų nesunkiai susirasti patogią sėdėseną. Tiesa, už papildomą mokestį galima užsisakyti ir teleskopinį reguliavimą. Š iek tiek rūpesčių gali kilti dėl masyvių šoninių statramsčių, kurie riboja matomumą.

Naujojo „Clio“ įranga turėtų būti ne skurdesnė nei dabartinio modelio. Brangesnės versijos bus komplektuojamos su oro kondicionieriais, o CD grotuvus bei lengvo lydinio ratlankius turės daugelis automobilių. Be to, bus galima užsisakyti su MP3 grotuvais (pavyzdžiui, „Apple iPod“) suderinamą garso sistemą. „Clio“ taip pat turės patobulintus stabdžius bei papildomą elektroninę sistemą, kuri užtikrins efektyvesnį stabdymą.

Visai neseniai „Volkswagen“ pristatė atnaujintą „Polo“, tačiau iki „Peugeot 206“ įpėdinio debiuto kitų metų pradžioje „Clio“ bus pats naujausias savo klasės modelis.

„Renault“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Lautra Motors“, „Alkesta“ bei Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Š iauliuose veikiantis „Sostenos“ salonų tinklas. Trečios kartos „Renault Clio“ mūsų šalyje pasirodys rudens pabaigoje arba žiemos pradžioje.

Rugpjūtis 30, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: