Naujos kartos „Audi Q7“ yra judresnė ir ekonomiškesnė

Kurdama naujos kartos Q7 visureigį „Audi“ pasitelkė įvairias modernias technologijas, leidusias šį modelį padaryti saugesniu, patogesniu ir lengvai suderinimu su mobiliaisiais įrenginiais. Be to, buvo ženkliai sumažintos ir degalų sąnaudos. Vokietijos gamintojas skelbia, kad Q7 yra pirmasis prestižinis visureigis, turintis keturių vairuojamų ratų sistemą. Tai užtikrina didesnį šio didelio visureigio judrumą ir leidžia gerokai lengviau parkuotis ankštose aikštelėse, nes galiniams ratams pasisukus priešinga kryptimi apsisukimo spindulys sumažėja netgi metru. Be to, važiuojant dideliu greičiu keturi vairuojami ratai leidžia lengviau apvažiuoti pasitaikiusią kliūtį.

“Audi Q7″

Kita svarbia naujojo Q7 savybe „Audi“ laiko nuspėjantį efektyvumo asistentą, kuris kartu su adaptyviu tempomatu koreguoja vairuotojo nustatytą greitį atsižvelgdamas į vietovės reljefą, greičio apribojimus bei priekyje esančius eismo dalyvius. Be to, ši sistema kartu su aštuonių laipsnių greičių dėže gali maksimaliai išnaudoti riedėjimą laisva eiga, o tai, anot gamintojo, važiuojant užmiesčio keliais gali sutaupyti iki 10% degalų. Netgi ir nesinaudojant tempomatu, naujoji Q7 sistema analizuoja kelionės duomenis ir pataria vairuotojui, kuomet reiktų sumažinti greitį. Automobilio sistema artėjančius posūkius, žiedines bei įprastines sankryžas bei greičio ribojimo ženklus numato dar prieš vairuotojui juos pamatant ir apie gresiančią situaciją įspėja grafiniu pranešimu.

Naujos kartos Q7 degalų sąnaudos yra iki 28% mažesnės nei ankstesniojo modelio. Siekdama šio rezultato „Audi“ net 325 kg sumažino visureigio svorį jo konstrukcijoje panaudojusi daug aliuminio. Q7 kėbulo struktūroje aliuminis sudaro 41% – iš šios lengvos medžiagos gaminamas visas išorinis kėbulas, variklio gaubtas, sparnai, durys, bagažinės dangtis. Q7 sutrumpėjo 3,7 cm iki 505 cm, o plotis sumažintas 1,5 cm iki 197 cm, tačiau gamintojas tikina, kad tai yra erdviausias modelis savo klasėje.

“Audi Q7″

Kitais metais „Audi“ pasiūlys ir įkraunamą hibridą „Q7 e-tron quattro“ kuris greta dyzelinio motoro turės ir elektros variklį. Bendra šių variklių galia sieks 275 kW, tad iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 6 s, o vidutinės degalų sąnaudos bus tik 1,7 ltr./100 km. Varomas vien elektra Q7 įveiks iki 56 km, o kartu su dyzeline jėgaine – 1’410 km.

Kaip ir būtų galima tikėtis iš naujo modelio, Q7 turi modernią pramogų sistemą, suderinamą su „Apple CarPlay“ bei „Google Android Auto“. Prijungę savo išmanųjį telefoną vairuotojai galės naudotis jame esančia navigacija, gauti informaciją apie praleistus skambučius bei kalendoriuje įtrauktus įvykius. Be to, Q7 turi spartų mobiliojo interneto modemą, kuris leis sukurti vietinį WiFi tinklą vairuotojo bei keleivių išmaniesiems prietaisams. Q7 savininkai taip pat galės nuotoliniu būdu atrakinti ar užrakinti savo automobilį bei gauti informaciją apie jo būseną.

“Audi Q7″ salonas

Q7 yra sukurtas MLB architektūros pagrindu ir gaminamas „Volkswagen“ gamykloje Bratislavoje, Slovakijoje. Čia per metus galima pagaminti iki 70 tūkst. šių visureigių. Q7 Lietuvoje kainuoja nuo 62’500 eurų (su 3,0 ltr. 200 kW dyzeliniu varikliu).

Rugpjūtis 31, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: