Naujas modelis: “Volvo C70″

Debiutas: šių metų rudenį
Segmentas: prestižiniai kupė ir kabrioletai
Konkurentai: „Saab 9-3 Convertible“ , „Audi A4 Cabriolet“, 3 serijos BMW kabrioletas
Varikliai: benzininiai: 2,4 ltr. (140 AG), 2,4 ltr. (170 AG), 2,5 ltr. (220 AG) su turbina;
  turbodyzeliniai: 2,4 ltr. (163 AG), 2,4 ltr. (180 AG)
Išmatavimai: ilgis 458 cm, plotis 156 cm, aukštis 140 cm, bazė 264 cm
Svoris: 1,646 kg

Geležinį sulankstomą stogą turintys kupė-kabrioletai pastaruoju metu smarkiai išpopuliarėjo: vien tik šiais metais pasirodys bent aštuoni nauji šio segmento modeliai. „Volvo“ taip pat nusprendė neatsilikti nuo mados ir atskiras C70 kupė bei kabrioleto versijas pakeitė vienu modeliu. C70 stogas elegantiškai susilanksto ar išsiskleidžia vos per 30 sekundžių, tačiau, kitaip nei kai kuriuose kituose kupė-kabrioletuose, išskleidžiant ar nuleidžiant stogą tenka sustoti šalikelėje.

„Volvo C70“

Kaip ir būtų galima tikėtis, sulankstomas geležinis stogas bagažinėje užima nemažai vietos. Pakėlus stogą į C70 bagažinę galima sutalpinti 400 ltr. krovinių, t.y. daugiau nei 3 serijos BMW kabriolete, tačiau važiuojant nuleistu stogu C70 krovinių skyrius yra mažesnis nei jo konkurentų. Beje, spustelėjus specialų mygtuką sulankstytas stogas pakyla apie 20 cm ir leidžia lengviau sukrauti ar iškrauti bagažą.

Š is Š vedijos automobilių gamintojas visuomet labiausiai akcentuodavo savo modelių saugumą, tad naujasis kupė-kabrioletas C70 taip pat nėra išimtis. Čia galima rasti ne tik priekines bei šonines oro pagalves ar stabilumo kontrolės sistemą, bet ir įvairiausių naujovių, pavyzdžiui, iššoninių durelių iššokančias užuolaidines oro pagalves.

„Volvo C70“

Priekinės C70 sėdynės yra itin komfortiškos, vairuotojui ir šalia jo įsitaisiusiam keleiviui skirta išties daug erdvės, tuo tarpu automobilio gale aukšti žmones jausis ne taip patogiai, ypač jeigu priekinės sėdynės atstumtos atgal. Š io kupė-kabrioleto salono apdailai naudojamos kokybiškos, tvirtos ir malonios liesti medžiagos. Automobilio salonas atrodo išties puikiai, o pagrindinis interjero dizaino elementas yra tarsi ore pakibusi aliumininė priekinė konsolė.

C70 išorės ir vidaus išvaizda yra nepriekaištinga, tačiau važiavimo savybės šiek tiek nuvilia. Automobilio pakaba yra pernelyg standi, todėl jis kresteli kiekvieną karta pataikęs į miesto gatvėse išmuštą duobutę. Išvažiavus į užmiestį padėtis pagerėja, todėl galima pastebėti, kad šis automobilis geriau tinka savaitgalio išvykoms nei kasdieninei kelionei į darbą ir namo.

„Volvo C70“ interjeras

Problemų kelia ir priekinių varančių ratų pavara. T5 versijoje 320 Nm sukimo momentas priekiniams C70 ratams yra aiškiai per didelis, tad vos tik smarkiau spustelėjus akceleratoriaus pedalą pradeda žybsėti traukos kontrolės lemputė, o vairas ima nemaloniai trūkčioti. Užsisakius automatinę pavarų dėžę C70 praranda didžiąją dalį sportiškų savybių ir tampa panašesnis ne į BMW, o į „Audi“ modelius.

Apibendrinant galima pastebėti, kad C70 yra gana rafinuotas automobilis. Važiuojant nuleistu stogu oro srautas nukreipiamas virškeleivių galvų, o dėl galingo šildytuvo atviru automobiliu galima mėgautis net ir vėlyvą rudenį ar ankstyvą pavasarį. Vis dėlto C70 teks rimtai pakovoti dėl vietos po saule, nes netrukus pasirodys pigesni „Volkswagen“, „Opel“ bei „Ford“ kupė-kabrioletai. Iškitos pusės, teks susiremti su tokiais rinkos „sunkiasvoriais“ kaip BMW ir „Audi“.

Privalumai: stilinga išvaizda, kokybiška salono apdaila, elegantiškas stogas
Trūkumai: pernelyg standi pakaba, prastas ratų sukibimas, aukšta kaina
Verdiktas: stilingas kupė-kabrioletas

„Volvo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Sostena“ salonų tinklas. „Volvo C70“ mūsų šalyje pasirodys šių metų vėlyvą rudenį ir kainuos nuo 133,744 Lt.

„Volvo C70“

Birželis 29, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Aistute

    Mano svajoniou masina tik gaila man neiperkama ;)

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: