Naujas modelis: Volvo C30

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: 1 serijos BMW, „Audi A3“, „Alfa Romeo 147“
Varikliai: benzininiai: 1,8 ltr. (125 AG), 2,0 ltr. (145 AG), 2,4 ltr. (170 AG), 2,5 ltr. su turbina (220 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (136 AG), 2,4 ltr. (180 AG)
Išmatavimai: ilgis 425 cm, plotis 178 cm, aukštis 145 cm, bazė 264 cm
Svoris: 1,327 kg (su 1,8 ltr. varikliu)

Iki šiol didžiąją dalį „Volvo“ pirkėjų sudarė vidutinio amžiaus vyrai, tad sukūręs naująjį C30 gamintojas tikisi išsikovoti ir jaunesnių pirkėjų simpatijų. Kadangi daugeliui trisdešimtmečių svarbu ne tik automobilio praktiškumas, bet ir savitas stilius, C30 yra trumpesnis, žemesnis ir platesnis nei tos pačios platformos pagrindu gaminamas sedanas S40. Be to, naujasis „Volvo“ hečbekas turi keletą įdomių dizaino akcentų, pavyzdžiui, stiklinį bagažinės dangtį bei juodą apatinės dalies apvadą, kuris suformuoja ratų arkų, buferių ir slenksčių briauną.

„Volvo C30“

Š eimos ir šunų mylėtojams C30 veikiausiai nepatiks tiek dėl trejų durų kėbulo, tiek ir dėl gan mažos bagažinės, tačiau nereikia pamiršti, kad kuriant šį modelį pirmenybė buvo teikiama ne praktiškumui, o išvaizdai. Vyriausias C30 dizaineris Simonas Lamarre,as pastebi, kad C30 turi ne tik platų ir žemą kėbulą, bet ir visoje „Volvo“ gamoje plačiausius „pečius“.

Automobilio salone pirmiausiai į akis krinta „Volvo skiriamuoju ženklu tapusi „kabanti“ centrinė konsolė. C30 pirkėjai galės pasirinkti norimą šios plonos ir elegantiškos konsolės spalvą, be to, jiems siūloma ir plati sėdynių apvalkalų gama. Automobilyje patogiai įsitaisys keturi suaugę keleiviai, tačiau jiems teks pasiimti nedaug bagažo. Tiesa, esant reikalui galines sėdynes galima nulenkti, tačiau dėl aukšto bagažinės slenksčio čia nepatogu krauti didelius ar sunkius daiktus.

„Volvo C30“

C30 perėmė S40 variklių gamą, tad pirkėjai gali rinktis išketurių benzininių bei dviejų turbodyzelinių agregatų. Kitaip nei Vakarų Europoje, kukliausi 1,6 ltr. (100 AG) benzininis ir 1,6 ltr. (109 AG) turbodyzelinis varikliai Lietuvos rinkai neteikiami. Š į modelį bandę specialistai teigia, jog 2,4 ltr. dyzelinis agregatas, kurį „Volvo“ vadina D5, juos kiek nuvylė: variklis dirba gan triukšmingai ir atrodo silpnesnis, nei turėtų būti pagal savo technines charakteristikas. Be to, situaciją dar gadina nelabai vykusį penkių pavarų automatinė greičių dėžė. Tuo tarpu T5 vadinamas 2,5 ltr. benzininis turbininis agregatas komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine greičių dėže. Nors ši jėgainė nepernelyg mėgsta apsukas, ji pasižymi puikia trauka vidutinių sūkių diapazone ir su ja C30 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 s. Beje, užsisakius automatinę pavarų dėžę visa T5 variklio dinamika kaipmat išgaruoja.

„Volvo C30“ interjeras

Nors C30 važiuoklė yra gan kieta, automobilis išlieka pakankamai komfortiškas. Š is „Volvo“ hečbekas pasižymi puikia kėbulo kontrole, tačiau jo šturvalas galėtų būti kiek informatyvesnis. „Volvo“ mėgsta pabrėžti savo modelių saugumą, tad C30 taip pat yra ne išimtis. Gamintojas tikina, kad, nepaisant sumažėjusių išsikišimų už bazės ribų, saugumo srityje šis hečbekas nenusileidžia sedanui S40.

Privalumai: geros valdymo savybės, galingas T5 variklis
Trūkumai: prasta automatinė greičių dėžė, aukšta kaina
Verdiktas: įdomus, bet brangokas „Volvo“ hečbekas

„Volvo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Sostenos“ salonų tinklas. „Volvo C30“ mūsų šalyje kainuoja nuo 72 tūkst. Lt (su 1,8 ltr. varikliu).

„Volvo C30“

Vasaris 26, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Jolita

    Kieta masina.. As Lietuvoje, maciau tik viena tokia..

  • edmas

    kaip ”golf” klases automobilis,gana sportiskas,ir kokybe nenusileidzia konkurentams,nors as asmeniskai uz tokia suma geriau s60R ledine pasiimciau.

  • Man patinka:) noreciau tokios tik nerandu kur ja nusipirkt pigiau.

  • Laura Bruzgulyte

    Labai myliu Toma

  • Tomas Kucinskas

    :O

  • Tomas Kucinskas

    Galetu tai but tiesa…. :(

  • Arnoldas

    Parduodu Volvo c30 2006 metu. 1.6 diz. Labai gera kaina
    ajnoidas@gmail.com

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: