Naujas modelis: “Volkswagen Jetta”

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: “Š koda Octavia”, “Volvo S40″
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (102 AG), 1,6 ltr. FSI (115 AG), 2,0 ltr. FSI (150 AG), 2,0 ltr. FSI su turbina (200 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (105 AG), 2,0 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 455 cm, plotis 178 cm, aukštis 146 cm, bazė 258 cm
Svoris: 1,268 kg

Didžiausias Europos automobilių gamintojas “Golf” pagrindu gaminamo sedano vardus keitė daug kartų – pirmosios dvi kartos vadinosi “Jetta”, po to pasirodė “Vento”, o ketvirtosios kartos modelis buvo pavadintas “Bora”. Naujausią “modelį pavadindamas “Jetta” “Volkswagen” veikiausiai pasielgė teisingai, nes “Bora” asocijuojasi su sportiniu “Maserati” modeliu, o “Vento” – su vaisvandeniais.

“Volkswagen Jetta”

Naująją “Jetta” yra gana sudėtinga klasifikuoti. Išpradžių gali pasirodyti, kad šis modelis turėtų būti priskiriamas kompaktiniams sedanams, nes yra sukurtas kompaktinio “Golf” pagrindu ir turi tokio paties ilgio bazę. Nepaisant to, “Jetta” yra gana didelis automobilis – ji net 30 cm ilgesnė už “Golf” ir beveik prilygsta “Opel Vectra”. Dėl to naujoji “Jetta” priskiriama vidutiniams, o ne kompaktiniams automobiliams.

Išpirmo žvilgsnio naujoji “Jetta” atrodo kaip šiek tiek sumažintas kitas “Volkswagen” vidutinių automobilių klasės atstovas – naujasis “Passat”. Abu automobiliai turi dideles chromuotas priekines groteles, masyvius buferius, žemėjančią stogo liniją bei banguotus galinius žibintus. Tiesa, “Jetta” priekiniai žibintai labiau primena “Golf”, o ne “Passat” modelį. Be abejo, “Jetta” salonas yra mažesnis už “Passat”, tačiau vis tiek pakankamai erdvus.

“Volkswagen Jetta”

“Golf” ir “Jetta” ilgių skirtumą lengviausia pamatyti žvilgtelėjus į ilgą pastarojo automobilio bagažinę. Lyginant su ankstesniuoju “Bora”, naujosios “Jetta” bagažinė padidėjo 72 ltr. iki 527 ltr. ir yra netgi talpesnė nei “Ford Mondeo”. Tenka pastebėti, kad “Jetta” krovinių skyrius nėra itin gerai suplanuotas, nes iššonų jį riboja išsišovę ratų arkos, o dėl plačių galinių žibintų bagažinės dangtis yra kiek siauresnis, todėl gali būti sudėtinga pakrauti didelių gabaritų daiktus. Prireikus pervežti išties didelį krovinį, galima nulenkti galines sėdynes. Be to, naujojoje “Jetta” yra specialių kabliukų pirkinių krepšeliams pakabinti.

“Volkswagen Jetta” salonas

Kaip ir būtų galima tikėtis, “Jetta” variklių gamą yra beveik tokia pati kaip ir “Golf”, tačiau sedano pirkėjai negalės užsisakyti 1,4 ltr. benzininio bei silpnesnio 2,0 ltr. (75 AG) turbodyzelinio agregatų. Lietuvos pirkėjams kol kas siūloma rinktis iš1,6 ltr. (102 AG ir 115 AG) bei 2,0 ltr. (150 AG) benzininių ir 1,9 ltr. (105 AG) bei 2,0 ltr. (140 AG) dyzelinių variklių. Specialistai mano, kad pastarasis variklis būtų optimaliausias šiam modeliui. Nors “Jetta” valdymas yra pakankamai geras, tačiau vis dėlto neprilygsta “Golf”.

“Volkswagen Jetta”

Į “Jetta” standartinę įrangą įtraukta ir elektroninė stabilumo sistema ESP, 6 oro pagalvės, radijas su CD grotuvu bei oro kondicionierius.

“Volkswagen” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Moller Auto”, “Autojuta”, “Baltic Auto”, “Transalda”, “Kredora” ir “Magira”. “Volkswagen Jetta” mūsų šalyje kainuoja nuo 59,160 Lt (su 1,6 ltr. (102 AG) benzininiu varikliu).

Spalis 29, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Audrius

    jetta yra superinis variantas vidutiniam segmentui , taciau jos isvaizda gadina GALINES BALTOS LEMPOS. geriau butu kaip nuo golfo 5 gti raudonos , zymiai tobulesnis vaizdas butu.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: