Naujas modelis: Volkswagen Eos

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: kupė-kabrioletai
Konkurentai: „Opel Astra TwinTop“, „Renault Megane Coupe-Cabriolet“, „Volvo C70“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (115 AG), 2,0 ltr. (150 AG), 2,0 ltr. turbininis (200 AG);
turbodyzelinis 2,0 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 441 cm, plotis 179 cm, aukštis 144 cm, bazė 258 cm
Svoris: 1,469 kg

„Volkswagen“ jau kurį laiką puoselėja ambicijas įkelti koją į prestižinių automobilių segmentą ir varžytis net su BMW ir „Mercedes-Benz“. Siekdamas šio tikslo gamintojas sukūrė ištaigingą sedaną „Phaeton“ bei visureigį „Touareg“, o neseniai rinkoje pasirodė ir kupė-kabrioletas „Eos“. „Volkswagen“ tikisi, kad naujasis „Eos“ gebės sėkmingai konkuruoti tiek su kuklesniais „Astra TwinTop“ bei „Renault Megane Coupe-Cabriolet“, tiek ir su prestižiniais „Volvo C70“ ar „Saab 9-3 Convertible“ modeliais.

„Volkswagen Eos“

Gamintojo strategiją atspindi ir šio modelio kainos: baziniu 1,6 (115 AG) ltr. FSI varikliu aprūpintas „Eos“ kainuoja 79,770 Lt, t.y. gerokai daugiau nei 1,6 ltr. (105 AG) agregatą turinti „Astra TwinTop“, už kurią teks pakloti 72,168 Lt. Tiesa, „Volkswagen“ prognozuoja, kad didžiausio pirkėjų susidomėjimo sulauks ne minėtas 1,6 ltr. variklis, o 2,0 ltr. FSI (150 AG) jėgainė. Š iuo varikliu aprūpintas „Eos“ yra kone 45 tūkst. litų pigesnis už „Volvo C70“ su 2,4 ltr. (140 AG) agregatu. Be minėtųjų dviejų benzininių variklių „Eos“ pirkėjai dar gali rinktis iš„Golf GTI“ „pasiskolintą“ 2,0 ltr (200 AG) turbininę jėgainę arba 2,0 ltr. (140 AG) turbodyzelinį agregatą. Galima tikėtis, kad kiek vėliau „Eos“ gaus ir įspūdingą 3,2 ltr. V-6 variklį.

Specialistų teigimu, 2,0 ltr. (150 AG) variklis pasižymi gera trauka važiuojant bet kuria pavara, o šešių laipsnių mechaninė greičių dėžė veikia sklandžiai, tačiau šis agregatas atrodo nepakankamai energingas. Tuo tarpu 2,0 ltr. turbininė jėgainė yra gerokai miklesnė. Ilgoms kelionėms greitkeliu pritaikytas „Eos“ vairas tikslumu nusileidžia „Astra TwinTop“ vairui.

„Volkswagen Eos“

„Volkswagen Eos“ pasižymi ne tik stipria variklių gama, bet ir kupė-kabrioletams labai svarbiomis savybėmis: puikia išvaizda bei patogumu naudotis. „Volkswagen“ inžinieriai nemažai paplušėjo į „Eos“ stogą montuodami elektra valdomą stiklinį liuką, tad šis modelis, kitaip nei dauguma jo varžovų, turi ne trijų, o penkių segmentų sulankstomą metalinį stogą. „Eos“ stogas pakyla arba nusileidžia vos per 25 sekundes, tačiau bagažinės talpa važiuojant nuleistu stogu nedaug skiriasi nuo „Volvo C70“ ar „Opel Astra TwinTop“, o pakėlus stogą šių modelių bagažinės tampa netgi erdvesnės už „Eos“. Be to, „Volkswagen“ kupė-kabrioletas, kitaip nei jo varžovai, neturi specialaus mechanizmo, kuris palengvina naudojimąsi bagažine šiek tiek pakeldamas joje gulintį sulankstytą stogą. Kita vertus, „Eos“ priekinis stiklas yra statesnis nei daugelio analogiškų modelių, todėl važiuojant pakeltu stogu šis automobilis atrodo erdvesnis.

„Eos“ interjeras primena kompaktinį „Golf“ modelį ir tik kiek kitokia durelių apdaila bei saviti ventiliatorių apvadai leidžia suprasti, kad tai kur kas brangesnis automobilis. Sulankstomam stogui pakelti ar nuleisti skirta aliumininė rankena paslėpta patogioje vietoje po priekiniu porankiu netoli rankinio stabdžio. „Eos“ gana gerai slopina vėjo keliamą triukšmą, tačiau truputėlį trikdo gale įsitaisiusius keleivius nuo vėjo saugantis deflektorius. „Eos“ galinėje sėdynėje lengvai tilps du suaugę keleiviai, tad šis modelis yra vienas erdviausių savo klasėje.

„Volkswagen Eos“

Kupė-kabrioletas pasižymi geru valdymu, priekinė šio modelio važiuoklės dalis perimta iš„Golf“, o galinė pakaba „pasiskolinta“ iš„Passat“. Automobilis puikiai sukimba su kelio danga, vikriai įveikia posūkius ir gali pasigirti nedideliu kėbulo svyravimu. „Eos“ komplektuojamas su 16 colių dydžio lengvo lydinio ratlankiais ir yra išties komfortiškas.

Į „Eos“ bazinę įrangą įeina elektroninė stabilumo sistema ESP, elektra valdomas stiklinis liukas, oro kondicionierius bei radijas su CD grotuvu.

Privalumai: aukšta kokybė, puiki išvaizda, erdvus salonas
Trūkumai: nedidelė bagažinė, aukšta kaina
Verdiktas: stilingas, bet brangokas kupė-kabrioletas

„Volkswagen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Moller Auto“, „Autojuta“, „Baltic Auto“, „Transalda“, „Kredora“ bei „Magira“. „Volkswagen Eos“ mūsų šalyje kainuoja nuo 79,770 Lt.

„Volkswagen Eos“

Sausis 24, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • ??

    ???????just would like to ? an hugeous ????? the good data ???? right here ??????.?shall be coming back to your blog for more ??.

    https://tanuchellam.com

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: