
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Š koda Superb“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli automobiliai
Konkurentai: „Hyundai Sonata“, „Dodge Avenger“, „Chrysler Sebring“, „Ford Mondeo“, „Citroen C5“, „Volkswagen Passat“
Varikliai benzininiai: 1,8 ltr. su turbina (160 AG), 3,6 ltr. V-6 (260 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (105 AG); 2,0 ltr. (140 AG); 2,0 ltr. (170 AG)
Išmatavimai: ilgis 484 cm, plotis 182 cm, aukštis 146 cm, bazė 276 cm
Svoris: 1,454 kg
Čekijoje esančiame „Š koda“ muziejuje galima rasti ketvirtojo dešimtmečio „Superb“ limuziną, kuris buvo išties išskirtinis modelis – juo važinėjo karališkųjų šeimų nariai ir net Japonijos imperatorius, o iki Antrojo pasaulinio karo buvo pagaminta mažiau nei 900 šių automobilių. Naujasis „Superb“ taip pat dvelkia prabanga bei elegancija ir yra neįtikėtina erdvus – jo gale vietos kojoms yra daugiau nei S klasės „Mercedes-Benz“, o bagažinė 37 ltr. didesnė nei „Ford Mondeo“.
“Š koda Superb”
Vis dėlto bene originaliausias naujojo „Superb“ bruožas yra jo bagažinės dangčio konstrukcija – „Twindoor“ sistema leidžia atidaryti tik patį dangtį, kaip įprastiniuose sedanuose, arba su visu galiniu langu, kaip hečbekuose. Tokiu būdu „Š koda“ inžinieriams pavyko suderinti sedano eleganciją ir hečbeko praktiškumą. „Superb“ galima užsisakyti ir modernius adaptyvius priekinius žibintus, kurie prisitaiko prie automobilio greičio ir kelio dangos. Žibintai taip pat pasisuka posūkiuose ir gali sumažinti atspindžius sningant arba lyjant. Tokios sistemos kol kas neturi jokia kita „Volkswagen“ grupės markė.
“Š koda Superb”
Į „Superb“ montuojami du benzininiai ir trys dyzeliniai varikliai sutinkami ir kituose „Volkswagen“ grupės modeliuose. Dauguma agregatų yra efektyvūs ir pakankamai dinamiški, išskyrus senstelėjusią 1,9 ltr. dyzelinę jėgainę. Naujas 1,8 ltr. benzininis variklis su turbina veikia labai tolygiai ir pasižymi puikia trauka, tad priešrenkantis dyzelinį agregatą teks gerai susimąstyti. Galingiausia 3,6 ltr. V-6 jėgainė būtų ne pats geriausias pasirinkimas, nes iki 2,5 tūkst. aps./min. ji stokoja traukos, o aukšta kaina ir didelės degalų sąnaudos smarkiai paplonins piniginę. 1,8 ltr. benzininis variklis gali būti komplektuojamas su ką tik pasirodžiusia septynių laipsnių automatizuota DSG greičių dėže, o 2,0 ltr. dyzeliniai ir 3,6 ltr V-6 benzininis agregatai derinami su kiek senesne šešių laipsnių DSG dėže. 1,9 ltr. dyzelinis variklis gali turėti tik šešių pavarų mechaninę greičių dėžę.
“Š koda Superb” salonas
„Š koda“ konstruktoriams pavyko itin sunki užduotis: sutrumpėjus automobilio bazei padidinti salono erdvę. Tiesa, bendras automobilio ilgis kiek padidėjo, tačiau galima pasidžiaugti tuo, kad bagažinės tūris išaugo beveik ketvirtadaliu, tad nulenkus galines sėdynes ir kartu su langu pakėlus bagažo gaubtą čia nesunkiai tilps skalbimo mašina ar nedidelė spintelė. Bene didžiausiu „Superb“ trūkumu įvardijama itin konservatyvi šio modelio išvaizda, o šiek tiek ryškumo suteikia tik chromo apvadai apie priekines groteles, oro įsiurbimo angą bei šoninius langus. Automobilio interjeras dvelkia kokybe ir prabanga: akį glosto dviejų spalvų apdaila, dažniausiai liečiami interjero paneliai pagaminti išminkštų, malonių medžiagų, o komforto įrangos trūkumu „Superb“ pirkėjai tikrai neturėtų skųstis.
„Superb“ pakaba buvo perimta iš„Š koda Octavia“ bei „Volkswagen Passat“ modelių, tad turbūt nieko keisto, kad automobilis atrodo stabilus ir gerai valdomas, o juo keliauti yra vienas malonumas. Pagyrų sulaukia ir naujas elektrinis vairo stiprintuvas.
“Š koda Superb”
Į „Superb“ bazinę įrangą įtrauktos šešios oro pagalvės, elektroninė stabilumo sistema ESP, rūko žibintai, oro kondicionierius ir audio sistema su 8 garsiakalbiais bei CD/MP3 grotuvu.
Privalumai: novatoriškas bagažinės dangtis; erdvus ir praktiškas salonas; kokybiška salono apdaila; palankios kainos
Trūkumai: pernelyg konservatyvi išvaizda; archaiškas 1,9 ltr. variklis; neefektyvus 3,6 ltr. variklis
Verdiktas: erdvus ir ištaigingas, tačiau konservatyvios išvaizdos automobilis
„Š koda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „ARX“, „Baltieva“, „Hokla“, „Atra“, „Autoairis“ ir „Autodeta“. „Š koda Superb“ mūsų šalyje kainuoja nuo 71,510 Lt.
Lapkritis 21, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
??
Great – ???certainly ??????site ????.??????????????????????????????.????????????????????.?????.?????????something?website ????????????.???????????.????..
https://www.rosannama.com
Parašykite komentarą