Naujas modelis: Š koda Roomster

Debiutas: 2007 m. pavasarį
Segmentas: maži vienatūriai
Konkurentai: „Opel Meriva“, „Hyundai Matrix“, „Peugeot 1007“
Varikliai: benzininiai: 1,2 ltr. (64 AG), 1,4 ltr. (86 AG), 1,6 ltr. (105 AG);
turbodyzeliniai: 1,4 ltr. (70 AG), 1,4 ltr. (80 AG), 1,9 ltr. (105 AG)
Išmatavimai: ilgis 421 cm, plotis 168 cm, aukštis 161 cm, bazė 262 cm
Svoris: 1,335 kg

Pažvelgus į naująjį „Roomster“ atrodo, kad keletas šio „Š koda“ vienatūrio dizaino idėjų buvo „pasiskolintos“ išgyvenamųjų namų bei lėktuvų formų. Čekijos gamintojas pusiau juokais tvirtina, kad šis modelių gamoje tarp „Fabia“ ir „Octavia“ įsiterpęs automobilis yra sudarytas išdviejų daliu: kabinos bei svetainės.

„Š koda Roomster“

Dėl juodų statramsčių priekinė „Roomster“ dalis išties primena „Boeing“ lėktuvą, nes stiklas tarsi apgaubia automobilį. Tuo tarpu dideli galiniai šoniniai langai šio vienatūrio keleiviams leidžia grožėtis puikiais vaizdais. Be to, dėl aukštų lubų automobilis atrodo itin erdvus, o šiek tiek aukščiau sumontuotos galinės sėdynės leidžia žvelgti viršpriekyje įsitaisiusių keleivių galvų.

„Š koda“ konstruktoriai nepamiršo pasirūpinti ir vairuotojo komfortu: dėl daugybės vairo ir sėdynės nustatymų nesunku rasti patogią sėdėseną, prietaisų skydelis yra paprastas yra aiškus, tačiau papriekaištauti galima dėl prastoko matomumo. Išišorės vizualiai užmaskuoti priekiniai statramsčiai yra gana masyvūs, o parkavimą apsunkina tai, kad nesimato, kur baigiasi šio automobilio priekis.

„Š koda Roomster“

„Roomster“ gale įrengtos dvi normalios šoninės ir kiek siauresnė vidurinė sėdynės. Visų trijų sėdynių atlošus galima atskirai nulenkti, o prireikus pervežti didesnį krovinį – nuversti sėdynes į priekį arba visiškai jas išimti. Panorėjus išimti galines sėdynes tereikia atitraukti keletą sklendžių. Viduriniąją išimti nesunku, tačiau šoninės sėdynės yra masyvios ir sunkios. Be to, net ir išėmus sėdynes, krovinių skyriaus grindys nėra lygios. Galima pasidžiaugti, kad net ir važiuojant penkiese „Roomster“ bagažinė yra išties erdvi, o ant bėgelių įtaisytos galinės šoninės sėdynės leidžia pasirinkti optimaliausią bagažo skyriaus ir kojoms skirtos erdvės santykį. Į „Roomster“ galima sutalpinti net 430-530 ltr. bagažo, t.y. daugiau nei klase didesniame „Renault Scenic“ (430-480 ltr.).

Važiuojant keturiese galima išimti viduriniąją antros eilės sėdynę ir, perkėlus šonines arčiau centro, padidinti keleivių pečiams skirtą erdvę. Tiesa, tai padaryti nėra taip lengva kaip, pavyzdžiui, „Opel Meriva“ ar „Renault Modus“, nes pirmiausiai sėdynes tenka išimti. „Roomster“ rasime daugybę skyrelių įvairioms smulkmenoms susidėti, keletą puodelių laikiklių bei dviejų aukštų pirštinių dėžutę, kurioje vienas skyrius gali būti šaldomas (automobiliuose su kondicionieriumi).

Nepaisant masyvių priekinių statramsčių, dėl lengvai pasukamo vairo ir mažo apsisukimo spindulio „Roomster“ yra vikrus ir manevringas miesto automobilis. Š is modelis gali pasigirti saugiu ir stabiliu valdymu, sklandžiai veikiančia greičių dėže bei komfortiška pakaba, tad „Roomster“ tiks ir ilgesnėms kelionėms. Kaip ir galima nuspėti, dėl aukštos stogo linijos posūkiuose „Roomster“ svyra kiek labiau nei hečbekai, tačiau kėbulo svyravimai nėra bauginamai dideli. Gerokai labiau trikdo padangų ir pakabos keliamas triukšmas.

„Š koda Roomster“ salonas

Manoma, kad didžiausio pasisekimo sulauks 1,4 ltr. benzininis agregatas, tačiau jis apatiškai reaguoja į akceleratoriaus pedalo spustelėjimą, o važiuojant greitkeliu dirba gana triukšmingai. Savo ruožtu 1,9 ltr. turbodyzelinė jėgainė pasižymi puikiu sukimo momentu ir atrodo gerokai dinamiškesnė, tačiau veikia taip pat gana garsiai. Išviso pirkėjams siūlomi trys benzininiai ir tiek pat turbodyzelinių agregatų.

Net ir bazinė „Roomster“ versija veikiausiai bus komplektuojama su priekinėmis bei šoninėmis oro pagalvėmis ir „Isofix“ vaikiškų kėdučių tvirtinimo sistema. Tuo tarpu už elektra valdomus priekinius langus ar CD grotuvą teks papildomai primokėti.

Privalumai: erdvus salonas ir bagažo skyrius, lankstus sėdynių išdėstymas
Trūkumai: prastas matomumas į priekį, triukšmingi varikliai
Verdiktas: erdvus ir universalus vienatūris

„Š koda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „ARX“, „Baltieva“, „Hokla“, „Atra“, „Autoairis“ bei „Autodeta ir Ko“. „Š koda Roomster“ mūsų šalyje pasirodys tik kitų metų pavasarį. Vokietijoje šis modelis kainuoja nuo 12,990 eurų (44,852 Lt) ir yra maždaug 6% pigesnis už panašią jėgainę turintį „Opel Meriva“ (lyginami bazinės komplektacijos „Roomster“ 1,4 ltr. (86 AG) ir „Meriva“ 1,4 ltr. (90 AG) modeliai). Tikimės, kad ir Lietuvoje „Roomster“ turės palankias kainas.

„Š koda Roomster“

Lapkritis 2, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Jessie

    Wine, dine and x Posting basiy should talk for iteslf. I am looking for someone who’s interested in getting drinks or perhaps a bite to actually eat this weekend and also sexy men seeing where items take us because of there. I ‘m educated, successful, athletic Dating sites review Mistretta , easy going and am interested in meeting someone different. I don’t fully understand if this works but it is worth a try. I am in no way your average NEPA kama’aina ( but you would need to be the judge of this. Would just like to meet someone new and go from there. If you are interested please tell me a little bit more about you along with put “NEPA fun” with the subject line, just so i know that you read the posting. dating a married woman , zip 80375, 85164 caxias do sul escorts women

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: