
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Peugeot Partner Tepee“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: daugiatiksliai vienatūriai
Konkurentai: „Citroen Berlingo“, „Renault Kangoo“, „Volkswagen Caddy Kombi“
Varikliai benzininiai: 1,6 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (109 AG);
turbodyzeliniai: 1,6 ltr. (75 AG), 1,6 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (109 AG)
Išmatavimai: ilgis 438 cm, plotis 181 cm, aukštis 180 cm, bazė 273 cm
Svoris: 1,472 kg
Dairantis naujo universalo, visureigio ar vienatūrio verta atkreipti dėmesį į naująjį „Peugeot Partner“: universalų gerbėjams jis patiks dėl erdvios ir patogios bagažinės, visureigių vairuotojus pradžiugins aukšta sėdėsena, o susiruošusius įsigyti vienatūrį, pavyzdžiui, „Peugeot 308SW“, nustebins gerokai žemesne kaina. Vos pažvelgus į „Partner“ iškart matyti, kad šis modelis buvo kuriamas kaip komercinės paskirties automobilis, tad dailiu jo negalima pavadinti, tačiau jis atrodo tikrai moderniai.
“Peugeot Partner Tepee”
„Partner“ pirkėjai gali rinktis išpenkių 1,6 ltr. variklių: jiems siūlomos dvi benzininės bei trys dyzelinės jėgainės. Pastebima, kad bazinis 1,6 ltr. (90 AG) benzininis variklis yra silpnokas, tad verčiau rinktis tokio pat galingumo dyzelį, kuris dirba pakankamai tyliai ir yra užtektinai energingas. Jei šio agregato galios nepakanka, galima užsisakyti 109 AG dyzelinę jėgainę, kuri taip pat dirba tyliai ir tolygiai.
Naujasis „Partner“ yra sukonstruotas „Peugeot 308“ ir „Citroen C4“ platformos pagrindu, tad juo važiuoti yra pakankamai patogu, nors posūkiuose jis gerokai svyra į šonus. Atsisėdus už „Partner“ vairo atrodo tarsi vairuotum kiek platesnį ir aukštesnį „Peugeot 308“ hečbeką, o ne komercinį automobilį. Deja, ankstesniojo „Partner“ važiuoklė su duobėmis ir kelio nelygumais susitvarko geriau.
“Peugeot Partner Tepee”
Įsėdus į naująjį „Partner“ iškart pastebėsite, kad jo interjeras pastebimai pagerėjo. Nors, nepaisant visų gamintojo pastangų, jis vis tiek atrodo ne žaismingas, o utilitarus, tai tikrai nėra trūkumas. Plastikiniai paneliai yra kietoki ir blizgūs, bet surinkimo kokybė atrodo pakankamai gera, tad šio modelio salonas turėtų atlaikyti visus kelionių išbandymus.
„Partner“ patogiai įsitaisys penki suaugę keleiviai, o erdvės galvai nepritrūks net ir krepšininkams. Kojoms skirta kiek mažiau vietos, nei būtų galima tikėtis, tačiau jos yra pakankamai, kad keleiviai nesiskųstų. Dėl nustumiamų galinių šoninių durų patogu įlipti į antros eilės sėdynes, tačiau mažesni vaikai gali būti nepatenkinti, kad „Partner“ sėdynės įrengtos gana žemai ir dėl to nepatogu žiūrėti per langą.
“Peugeot Partner Tepee” salonas
Dabar „Peugeot Bipper“, „Partner“ ir „Expert“ modelių keleivinės versijos žymimos žodeliu „Tepee“ (angl. vigvamas) taip tarsi leidžiant suprasti, kad šiuose modeliuose nesunkiai tilps visa į savaitgalio išvyką susiruošusios šeimos manta. Salone rasite daug dėtuvių ir lentynėlių smulkmenoms, žemas bagažinės slenkstis leidžia patogiai įkrauti ir iškrauti bagažą, o panorėjus už nedidelį mokestį vietoje į viršų pakeliamo bagažinės dangčio galima užsisakyti asimetrines dvivėres duris. Dėl „Partner“ komercinės prigimties galima nesunkiai nulenkti arba išvis išimti antros eilės sėdynes ir pervežti didelių gabaritų krovinį.
Bene pagrindinis „Partner“ trūkumas yra tas, kad šis modelis kainuoja gerokai daugiau nei techniškai identiškas jo „brolis dvynys“ – „Citroen Berlingo“. Dėl to veikiausiai tik patys ištikimiausi „Peugeot“ gerbėjai už liūto ženklą ant priekinių grotelių nepagailės suploti per 10 tūkst. Lt. Į bazinę „Partner“ įrangą įtrauktos vairuotojo ir keleivio priekinės oro pagalvės bei ABS su EBD.
“Peugeot Partner Tepee”
Privalumai: rafinuoti ir tylūs varikliai; praktiškas ir erdvus salonas
Trūkumai: utilitarinis dizainas; žymiai brangesnis už techniškai identišką „Citroen Berlingo“
Verdiktas: erdvus moderniai atrodantis vienatūris, tačiau praktiški pirkėjai rinksis „Citroen Berlingo“
„Peugeot“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Žibintas“, „Auto Vici“ („Vičiūnai“), „Automobilių lagūna“, „Autovygreda“, „Be limito“ ir „Gralis“. „Peugeot Partner Tepee“ mūsų šalyje kainuoja nuo 46,157 Lt.
Gruodis 15, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą