
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Peugeot 207
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Renault Clio“, „Fiat Punto“, „Toyota Yaris“
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (75 AG), 1,4 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (110 AG)
turbodyzeliniai: 1,4 ltr. (70 AG), 1,6 ltr. (90 AG), 1,6 ltr. (110 AG)
Išmatavimai: ilgis 403 cm, plotis 172 cm, aukštis 147 cm, bazė 254 cm
Svoris: 1,213 kg (trejų durų modelis su 75 AG varikliu)
Jau aštuonerius metus gaminamo „Peugeot 206“ išvaizda taip pakeri pirkėjus, kad jie numoja ranka į visus šio automobilio trūkumus. Net ir pasirodžius naujajam 207, „Peugeot“ ir toliau gamins 206 modelį. Tai dar kartą patvirtina „Peugeot“ dizaino sėkmę ir leidžia spėti, kad pagrindinis „Peugeot 207“ konkurencinis ginklas bus savitas šio mažo automobilio stilius.
„Peugeot“ nusprendė pernelyg nenutolti nuo sėkmingo 206 dizaino, tačiau, kaip ir daugelis pastaruoju metu debiutavusių mažų automobilių, 207 yra didesnis, erdvesnis, saugesnis, rafinuotesnis bei geriau įrengtas. Pirkėjai galės rinktis išdviejų 207 eksterjero apdailos būdų: tradicinio, kuris pasižymi įleistais priešrūkiniais žibintais ir paslėptu išmetimo vamzdžiu, bei sportiško su chromo apdaila paryškintais priešrūkiniais žibintais ir išmetimo vamzdžiu.
Lyginant su jo pirmtaku, 207 yra 20 cm ilgesnis, tad dabar jį vairuoti bus patogu ir aukštaūgiams. Automobilio gale taip pat gali gan patogiai įsitaisyti pora suaugusių keleivių, o apdailos medžiagų kokybė yra pastebimai geresnė nei 206 modelio. 207 galima reguliuoti vairo aukštį ir nuotolį, tad patogią vairavimo poziciją rasti bus nesunku. Tiesa, platus prietaisų skydelis bei masyvūs statramsčiai riboja matomumą. Su brangesnėmis 207 versijomis komplektuojamos sportinės sėdynės pasižymi išgaubta nugarėle, kuri maždaug penkiais centimetrais padidina gale įsitaisiusių keleivių kojoms skirtą erdvę.
Šªgtelėjus automobiliui jis tapo ir maždaug 150 kg sunkesnis, todėl iš206 modelio perimti varikliai ne visuomet susidoroja su šiuo svorio prieaugiu. Tiesa, degalų sąnaudos išesmės nepakito, tačiau smarkiai nukentėjo dinamika. Pirkėjams siūlomi trys benzininiai ir tiek pat turbodyzelinių agregatų. Visi „Peugeot 207“ varikliai kol kas komplektuojami tik su penkių laipsnių mechanine greičių dėže. Specialistai geriausiai vertina 1,4 ltr. (90 AG) benzininį variklį, kuris, jų teigimu, yra vikrus, dinamiškas ir leidžia guviai nardyti miesto gatvėmis. Be to, važiuojant greitkeliu šios jėgainės beveik nesigirdi. Tuo tarpu 1,6 ltr. benzininis variklis yra itin lėtas, nejudrus ir neatrodo, kad jis „slėptų“ 110 AG. Jei 90 AG nepakanka, rekomenduojama rinktis 1,6 ltr. (110 AG) turbodyzelinį agregatą, kuris dirba sklandžiai, yra rafinuotas ir žvitrus.
Š ių metų pabaigoje 1,6 ltr. benzininį variklį pakeis kartu su BMW sukurtas agregatas, kuris bus montuojamas ir į naująjį „Mini“. „Peugeot“ kartu su BMW kuria tris 1,6 ltr. jėgaines: 115 AG, turbininę 150 AG bei 170 AG, kurią turės „207 GTi“ bei „Mini Cooper S“.
„Peugeot 207“ rasime elektrinį vairo stiprintuvą bei naują galinę pakabą, tuo tarpu priekinė pakaba yra perimta iš206 modelio. Pastarąjį automobilį taip pat yra gana malonu vairuoti, o naujasis 207 atrodo kokybiškesnis, solidesnis bei tylesnis.
16 ar 17 colių dydžio ratais „apautas“ 207 yra ne toks komfortiškas kaip su standartiniais 15 colių ratlankiais, tačiau amortizatoriai ir spyruoklės puikiai slopina įvairiausius kelio nelygumus, tad didelio skirtumo veikiausiai nepajusite. Automobilyje gerai slopinamas vėjo keliamas triukšmas, tačiau girdisi valytuvų klebesys bei transmisijos tarškėjimas.
Mažų automobilių segmente konkurencija ypač arši. Čia galima rasti erdvių, saugių, dinamiškų, rafinuotų, prabangių bei ekonomiškų automobilių, tačiau visų šių savybių neturi nei vienas išjų. Netrukus pamatysime, ar „Peugeot“ pavyks pakartoti 206 modelio sėkmę.
Privalumai: | Išlaikytas 206 modelio stilius bei charakteris. Be to, automobilis yra erdvesnis, saugesnis, kokybiškesnis ir rafinuotesnis; |
Trūkumai: | Jaučiasi papildomas naujojo modelio svoris; galėtų būti šiek tiek erdvesnis; prietaisų skydelis pernelyg platus; |
Verdiktas: | „Peugeot 206“ buvo puikiai perkamas nepaisant jo trūkumų, tad galbūt taip pasiseks ir šiam modeliui |
„Peugeot“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Žibintas“, „Vičiūnai“, „Automobilių lagūna“, bei „Gralis“. „Peugeot 207“ mūsų šalyje kainuoja nuo 37,972 Lt.
Liepa 25, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
vidmantas.razgunas@vzf.lt
***
Parašykite komentarą