Naujas modelis: „Opel Insignia“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai automobiliai
Konkurentai: „Ford Mondeo“, „Volkswagen Passat“, „Citroen C5“, „Renault Laguna“, „Mazda 6“, „Honda Accord“, „Toyota Avensis“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (115 AG), 1,8 ltr. (140 AG), 1,6 ltr. su turbina (180 AG), 2,0 ltr. su turbina (220 AG), 2,8 ltr. V-6 su turbina (260 AG);
turbodyzeliniai: 2,0 ltr. (110 AG), 2,0 ltr. (130 AG), 2,0 ltr. (160 AG), 2,0 ltr. (190 AG), 2,9 ltr. V-6 (244 AG)
Išmatavimai: ilgis 483 cm, plotis 186 cm, aukštis 150 cm, bazė 274 cm
Svoris: 1,503 kg

Pažvelgus į Europos 2009 metų automobiliu išrinktą „Opel Insignia“ beveik nematyti panašumų į ankstesniąją „Vectra“, kuri tarnavo kaip neblogas „darbinis arkliukas“, tačiau daugeliui jau buvo spėjęs pabosti. Kaip ir neseniai pasirodę „Renault Laguna“ bei „Citroen C5“ modeliai, „Insignia“ gali pasinaudoti vidutinių automobilių segmento augimu, nes pabrangus degalams ir didėjant susirūpinimui aplinkos tarša vis daugiau pirkėjų gali rinktis ne didelius vienatūrius ar gremėzdiškus visureigius, o klasikinius šeimyninius sedanus bei universalus.

“Opel Insignia”

„Insignia“ pirkėjams siūloma ne tik sedano bei universalo, bet ir hečbeko kėbulai. Dėl žemėjančios stogo linijos šis modelis kiek primena kupė, tad „Insignia“ gali nuvilioti ir dalį „Passat CC“ pirkėjų. Automobilio interjeras taip pat atrodo gerokai dailiau nei ankstesnėje „Vectra“, o pagal įdiegtas modernias technologijas „Insignia“ nenusileidžia prestižiniams modeliams: pirkėjai galės užsisakyti adaptyvius amortizatorius, leidžiančius keisti standumo nustatymus, žibintus su devyniais apšvietimo režimais, greitį ribojančių ženklų atpažinimo ir informavimo sistemą, o bijantiems užklimpti siūloma keturių varomų ratų sistema.

“Opel Insignia”

Naujoji „Insignia“ turi išties plačią variklių gamą: net penkis benzininius ir tiek pat dyzelinių agregatų. Daugiausiai šį modelį bandžiusių specialistų pagyrų sulaukia 2,0 ltr. (160 AG) dyzelinė jėgainė, kuri pasižymi puikia trauka ir dinamiškumu bet kokiomis aplinkybėmis. Tiesa, prie didesnių apsukų ji dirba kiek triukšmingai. Benzininių variklių mėgėjams siūloma rinktis 1,8 ltr. agregatą, kuris yra palyginti nebrangus ir pakankamai galingas. Daugiau sau leisti galintys pirkėjai gali išmėginti 1,6 ltr. ar 2,0 ltr. turbininius variklius. Tuo tarpu V-6 varikliai yra brangūs ir naudoja daug degalų, tad jie veikiausiai nesulauks daug dėmesio.

“Opel Insignia” salonas

Pastebima, kad valdymo savybėmis „Insignia“ neprilygsta „Ford Mondeo“, kuris net ir aštriuose posūkiuose elgiasi tarsi „priklijuotas“ prie kelio. Kuriant „Insignia“ daugiausiai dėmesio buvo skiriama stabilumui važiuojant tiesiu keliu, kita vertus, didėjant greičiui „Insignia“ vairas tampa vis lengvesnis ir laisvesnis, o tai tikrai neprideda pasitikėjimo. „Insignia“ taip pat trūksta rafinuotumo: salone gerai girdisi vėjo švilpimas ir padangų ūžimas, o pasirinkus dyzelinį agregatą prisideda dar ir variklio gausmas. Versijoje su 2,0 ltr. (130 AG) dyzeliniu agregatu palietus pavarų perjungimo svirtį jaučiami virpesiai, tačiau tai galima aiškinti gamintojo pastangomis kaip galima labiau sumažinti degalų sąnaudas, nes net ir važiuojant greitkeliu ketvirta pavara variklis nepasiekia 3 tūkst. aps./min.

“Opel Insignia”

Nors „Insignia“ yra dar 5 cm ilgesnė už „Mondeo“, vairuojant ji neatrodo tokia gremėzdiška. Veikiausiai tai lemia patogios sėdynės, lėktuvo piloto kabiną primenanti vairuotojo vieta bei puiki ergonomika. Kaip ir būtų galima tikėtis išmodernaus, netgi į verslo klasę besidairančio modelio, „Insignia“ salone greta pavarų perjungimo svirties rasime daugialypės terpės valdiklį su mygtukais dažniausiai naudojamoms funkcijoms atlikti. Nors automobilis tikrai didelis, dėl žemėjančio stogo galinės vietos neatrodo labai erdvios. „Insignia“ bagažinė yra mažesnė nei „Mondeo“, tačiau pakankamai talpi.


Privalumai: daili išvaizda; kokybiška salono apdaila; įdiegta daug modernių technologijų
Trūkumai: gremėzdiškas ir sunkus; prasta garso izoliacija; neinformatyvus vairas
Verdiktas: modernus ir dailus, tačiau, atmetus išvaizdą, išskirtinių savybių stokojantis automobilis

„Opel“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Rasmitas“, „Žaibo ratas“, „Autodina“, „Auto vici“, „Armi servisas“ ir „Autotopus“. „Insignia“ kaina mūsų šalyje prasideda nuo 65,932 Lt.

Vasaris 13, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Linas

    Tikrai vertas demesio, gatveje aky atitrauke iskart mano, kazkas iskirtinio is opel puses, matysim kaip tarnaus.

  • Raimondas

    Suzavejo ir mane sito opeliuko isvaizda o ir kuro sanaudos lyginant su variklio galia malonios akiai, bet kadandi negaliu sau tokio automobilio leisti teks ir toliau seile varvinti…

  • Ram

    Vaziavau su Mondeo ir su Opeliu Insignija, man labiau Opelis patiko. Ne tik vaziavimo savybemis, bet ir dizainu. Tiesa Opel dyzelinis varikliukas garsokai dirba, lyginans siu laiku dyzeliniais varikliais.

  • reiganas

    grazus geras auto

  • sh...

    antra diena vazineju, dyzelis, automatas. kol nepasieki 80kmh, salone garsas toks tarsi vaiuotum su Ford Transit. Netgi garsas panasus - toks jausmas kad idetas mikroautobuso variklis.
    Vazinejau su Mondeo kelis menesius, zymiai tylesnis, net nera ka lyginti.

  • Deivydas

    ne taip ir garsiai dirba.. nebesvaikit. koks varikliuks

  • gytis

    sendien nusipirkau tiksliau sakant dar tik uzsisakiau teks spalaukt pora menesiuku bet vaziavau ir kaip palyginima pridesiu vaziavau su nauju pezu 508,vwsharan nauju modeliu, mazda 6, ir insignia. pasirinkau insignia2,0litro dyzeli automata.nes is visu bandytu buvo geriauses pagal kaina kokybe ir komforta.

  • DEIVIDAS

    TURIU INSIGNIA KARAVANA DYZELIS 96KW ZIAURIAI GRAZI IR KOMFORTISKA MASINYTE O KAS LYGINAT SU MONDEO TAI GALIM PALIGINTI PVZ. MANO INSIGNIA IR KOKIA NORIT MONDEO IR PAMATYSIT SKIRTUMA.

  • kestas

    sutinku insigna ner ka lygiti su mondeo dirbu auto imoneje, teko testuoti mondeo apie menesi ir insigna panasu laika. sprendimas paprastas insigna stabilesne exstramaliomis salygomis per pus uz mondeo. variklio garsas yra ir dingsta nuo 70×90 km per h., salonas komfortabilus ir net labai, senei teko toki matyti sios klases automobiliuose.

  • Dalius

    Cia jau ir taip aisku ,kad opel insignia su mondeo nera ka lyginti ir taip aisku kad opel ir greitesnis ir ekonomiskesnis ir stabilesnis ir beja kokybiskesnis tuom ne kart isitikinau top gear laidose..

  • robertas

    o kas galetu pasakyti apie opel insignia su 1.8 varikliu kiek sunaudoja degalu ir kaip jo trauka pagal jo darbini turi. gal kas turi toki automobili as klausiu apie benzinini.
    Laukiu jusu komentaru , aciu

  • arijus

    cia dabar sumutinot mane, turiu pezo 4007 vidui garsas patikekit koks atrodo kad vaziuotum su kokiu golf, dabar planuoju pirkti insignia tai pagal SH… neapsimoka keisti, ar tas ar tas be garso izoliatsijos…

  • Slyzer

    Ford Mondeo and Mazda 6 drive best, but they have pretty cheap iniorters, Honda Accord drives pretty good, has great interior, but it has very little room inside and it has no turbo-charged engines to compete with other. Opel Insignia is very comfortable and quiet, has great engines and drives pretty good, but interior quality is not up there with the best. Citroen C5 is BY FAR the most quiet, comfortable and pleasant to drive, with great interior, but its not very sporty.

  • arunas

    reikia pirkti pirkti bmw ir baigta

  • as

    o as ji turiu:)

  • paprastai

    Kas gerai imano sita automobili? Ar imanoma paciam ji elementariai remontuoti,turint supratimoir paprastu instrumentu?pav: pakeisti stabdziu kaladeles,neprireikus specialaus autoserviso?

  • Edgaras

    turejau 2004 bmw 525d mechanine ir dabar isigijau 2009 insignia 2.0 diesel automata . vakar padariau testa ir galiu pasakyti .kad jau variklio didelis garsas tai tikrai nera .dirba kaip ir daugelio dyzeliu ,pvz lexus is220 isvis variklis tarska is lauko. todel kad raso didelis garsas tai nebaiminkit zmoniu. valdymas fainas , stabili, nesijaucia greicio . mp3 grotuvas su keleto cd , smagu sedeti , vidus , skydelis viskas graziai atrodo.. vienas minusiukas kad jauciasi per pedalus asfalto grubumas. garso izoliacija aisku mazesne uz bmw , bet ner blogai , vistik jauciasi konfortas ir kad masina yra naujesne o ne koks triperis tai jauciasi tikrai.o kas liecia kuro sanaudos tai isvis pasaka , ir trauka gera .. bel to top 1.. verta masina .tai tikrai jau ne opelis , opelis isenge i aukstesni lygi

  • egis

    gal kas galit patarti 2011 insignia galines kaladeles keiciasi kaip ir visu ar reikia butinai i opel servisa. sako tipo be kompo nepakeisi

  • Ramka

    Turiu 96 kw universal? (2,0) dyzelis, mechanin?, ta?iau rodo, jog mieste kuro s?naudos 10 l/100 km. Ar tai normalu?

  • gintaras

    opel insignia 118kw automat sedan kuro sanaudos 100km/14,l baisu baisiai…

  • Lina

    Turiu 2010 galo Insignia, 118 kW, dyzelis, automatas. Važin?ju praktiškai tik mieste. Kuro s?naudos 7,8 l/100 km Vat kaip :-)

  • apie opel

    Norejau paklausti katras variklis yra geriausias renkantis opel insignia as klausiu apie 2l dyzelinius kiek maciau ju yra 4 rusiu arkliai skiriasi aciu is anksto :)

  • Deivis

    turiu 2010 insignia,118 kw,dyzelis,mehanine ,universalas. na ka galiu pasakyti masina puiki ir grazi, salonas gan kokybiskas. jau prabegusi yra 220000 bet nelabai baiminuosi kadangi pirkau is vokieciu . kas liecia kura tai ekonomiska.mieste 6,5. trasoi 5-5.5. tikrai manau kad verta atkreipti demesi i insignia

  • arvydas

    Sveiki, turiu pats insignia 2012 metu ir 2.0 litro dyzeli 160 ag tikrai geras modelis, ir nesigailiu kad toki turiu, vazineju tikrai kaip ne pencininkas, kuro pasieme mieste normaliai apie 7 litrus, jai kas supranta apie masina ir pats gali pasikeisti kaladeles, stabilizatorius, t.t tik kad garso izolecijos ner per daugiausia, bet vazinet tikrai netrugdo. Per 2 metus tik pasikeiciau kaladeles ir stabilizatorius, pats ir padangas ir serviza dariau, tepalai, ir visi filtrai, daugiau nieko, man asmeniskai patiko sitas modelis.

  • Renatas

    Teisybe raso apie vaira kad vaziuojant dideliu greiciu jis tampa lengvesnis ir laisvesnis. Bei garso izoliacija tikrai prasta.

  • Darius

    Sveiki norejau paklaust o gale vietos uztenka, nera taip kad, kad gale kelenus reikia atremti i priekine sedyne??

  • Andrius

    Pas mane insignia 2011 m. 2.0 l. 96 kw vietos gale tikrai labai daug.O garso izoliacija normali tikrai nebaisiai netgii patinka kaip ji girdi kai paspaudi gazo pedala uzveda,kuro valgo tikrai mazai labai laimingas situ automobiliu.

  • zenka

    Hebrite ka zinot apie automatinie greiciu deze ,girdejau kad liga genda

  • Kestas

    As norejau paklausti kuris variklis geresnis ar 96-118kw ir apie greiciu deze kuris geresnis

  • ARTURAS

    KIEK KAINOTU 2012 M PAS VOKE?IUS

  • Valdas

    Turiu 3 dienas dizeli 2l labai geras

  • Martynas

    Planuoju imti 2 litru 118 kw dyzeliuka, svarstau imit 520 dyzeliuka irgi 120 kw kokiu 2008 m ar insignia 2011 m. ka siulot? ; ]

  • Rima

    As turiu Opel vectra 2013 na man labai patogi.. ir kuro mazai..aisku ji nelenktynine .. bet ziema .. labai gerai patogios sedynes…izoliacija garso labai gera… na pries tai turejau volvo v70.. na opelis man smagesnis.. va dabar ziuriu insignija..

  • Juozas M

    Turiu 2010 12 Insignia Spotr Tourer 96 KW ekoflex dyzeliuk? su mechanine gr deže- puiki mašinyte ir dizainas ir ekonomiška. Vaziuoju su ja jau 4 metai - kol kas joki? problemu nebuvo , išskyrus vairo stiprintuvo zarnos defektas buvo , ir visos kol kas bedos.Navigacija , parktronikai, variklis , salono komplektacija , laisv? rank? iranga, talpumas, auto stabilumas be priekaišt?. Ger? mašinnyte vokieciai padare . Tkrai dziaugiuosiu toki auto isigijes ir kitiems patariu.

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: