
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Nissan Murano“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli visureigiai
Konkurentai: „Subaru Tribeca“, „Volkswagen Touareg“, „Hyundai ix55“, „Lexus RX“
Variklis: benzininis 3,5 ltr. V-6 (256 AG)
Išmatavimai: ilgis 484 cm, plotis 189 cm, aukštis 173 cm, bazė 283 cm
Svoris: 1,933 kg
Plataus variklių ir įrangos pasirinkimo išlepinti europiečiai atsivertę „Nissan Murano“ kainininką gali tikrai nustebti – jiems tikrai neteks sugaišti daug laiko renkantis tinkamiausią komplektaciją ar svarstant, kuris agregatas labiausiai atitinka poreikius. Į „Murano“ montuojamas vienintelis 3,5 ltr. V-6 (256 AG) benzininis variklis, kurį dar neseniai buvo galima rasti „Nissan 350Z“ bei daugelyje „Infiniti“ modelių (FX35, G35 ir pan.), kurie dabar turi naują 3,7 ltr. variklį.
“Nissan Murano”
Nors naujojo „Murano“ priekinė dalis gana smarkiai skiriasi nuo pirmosios kartos modelio, gamintojas išlaikė tą pačią stilistiką: kampuose įtaisytus pailgus žibintus bei gausiai chromuotas groteles. Mėgstantiems pasiimti daug bagažo turėtų patikti galimybė vienu rankenėlės paspaudimu nulenkti galines sėdynes, kurios vėliau pakeliamos elektriškai. Be to, naujai įrengta bagažo tvirtinimo sistema neleis slidinėti ir vartytis pasiimtiems krepšiams ar lagaminams.
“Nissan Murano”
Nemažai priekaištų naujasis „Murano“ sulaukia dėl prastos kėbulo kontrolės – net ir gana lėtai įvažiavus į posūkį automobilis grėsmingai pasvyra. Komforto mėgėjai galėtų apsidžiaugti dėl minkštos pakabos, tačiau „Murano“ smarkiai šokčioja pasitaikius net ir nedideliems kelio nelygumams bei sunkiai susigrąžina savitvardą. Išvažiavus į greitkelį „Murano“ keliauti visai malonu, tačiau variklis atrodo silpnesnis, negu nurodyta techninėje charakteristikoje, nes belaipsnė (CVT) pavarų dėžė labai nenoriai didina apsukas.
“Nissan Murano” salonas
Š io modelio dizainas leidžia numanyti, kad „Murano“ skirtas komfortą ir prabangą vertinantiems bei pasipuikuoti mėgstantiems pirkėjams, tad jo bazinė įranga yra išties įspūdinga: čia rasime biksenoninius žibintus, navigacijos sistemą, elektra valdomas sėdynes, odinius apmušalus bei automatinį oro kondicionierių, o saugumu pasirūpins ESP ir šešios oro pagalvės.
Privalumai: išskirtinė išvaizda; geras rafinuotumas; gausi bazinė įranga
Trūkumai: prastos valdymo savybės; didelės eksploatavimo išlaidos; nėra variklių pasirinkimo; aukštos kainos
Verdiktas: ekstravagantiškas benzininis visureigis, stropiai saugantis pirkėjus nuo bet kokių pasirinkimo galimybių
“Nissan Murano”
„Nissan“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Fakto autocentras“, „Ivuana“, „Raitas“, „Alkesta“, „Autotopus“ ir „Techruna“. „Murano“ kainos prasideda nuo 151,290 Lt.
Vasaris 20, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą