Naujas modelis: „Mini One/Cooper“


Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai maži automobiliai
Konkurentai: „Lancia Ypsilon“ (Lietuvoje nesiūlomas), brangiausios mažų automobilių versijos
Varikliai: benzininiai: 1,4 ltr. (95 AG), 1,6 ltr. (120 AG), 1,6 ltr. (175 AG) su turbina;
turbodyzelinis 1,6 ltr. (110 AG)
Išmatavimai: ilgis 370 cm, plotis 168 cm, aukštis 141 cm, bazė 247 cm
Svoris: 1,135 kg

Atėjus metui atnaujinti mažąjį „Mini“ automobilį BMW teko tikrai nelengva užduotis, nes šio modelio sėkmė pranoko net ir pačias optimistiškiausias prognozes. Veikiausiai dėl to išpirmo žvilgsnio naujasis „Mini“ nedaug kuo skiriasi nuo ankstesniojo modelio, tačiau BMW tikrai nepasitenkino kosmetiniu atnaujinimu: po nedaug pakitusiomis kėbulo formomis slepiasi visiškai naujas automobilis.

Mini Cooper

„Mini Cooper“

Išankstesniojo „Mini“ neliko nei vienos kėbulo detalės, automobilio priekis dabar atrodo kiek glotnesnis, o žibintai sumontuoti į kėbulą, o ne pritvirtinti prie variklio gaubto, kaip buvo anksčiau – tikimasi, kad tai palengvins tiek gamybą, tiek remontą. Be to, siekiant atitikti naujuosius pėsčiųjų saugumo reikalavimus „Mini“ priekis buvo kiek pailgintas ir paaukštintas. Naujojo „Mini“ kėbulas yra ne platesnis ir ne aukštesnis nei jo pirmtako, tačiau dėl didesnių priekinių žibintų ir suapvalintos galinės dalies automobilis atrodo agresyviau.

Įsėdus į „Mini“ vidų pirmiausiai pastebėsime išties didelį spidometrą, sumontuotą centrinės konsolės viršuje. Nors interjero dizainas išesmės nesikeitė, naujajame automobilyje labiau pabrėžtas dviejų spalvų priekinis panelis Be to, dabar „Mini“ užvedamas į spynelę įkišus raktą ir spustelėjus mygtuką. Nemažai keitėsi centrinės konsolės išvaizda: retro stiliaus mygtukų eilė liko gana panaši, tačiau paprastus kondicionieriaus valdymo jungiklius pakeitė mažų sidabrinės spalvos mygtukų grupė, savo forma primenanti „Mini“ ženklą, tačiau pagaminta išplastiko. Naujame „Mini“ nemažai patobulinta vairuotojo vieta: vairą galima reguliuoti ir aukštyn-žemyn, ir pirmyn-atgal, o sėdynių forma yra žymiai patogesnė.

Mini Cooper

„Mini Cooper“

Kaip ir anksčiau, priekinės sėdynės yra itin erdvios, tačiau gamintojas tvirtina, kad dabar daugiau vietos skirta ir gale įsitaisiusiems keleiviams. Išties dėl įgaubtų priekinių sėdynių bei kitokio galinio suolo atsirado daugiau vietos keliams, o galvai skirtos erdvės tikrai neturėtų trūkti. Be abejo, galinė „Mini“ sėdynė tiks nebent trumpoms kelionėms, tačiau šis modelis ir nepretenduoja tapti šeimyniniu automobiliu.

Naujojo „Mini“ važiuoklė yra sukurta ankstesniojo modelio pagrindu ir yra tokių pačių matmenų, tik sveria 10 kg mažiau, tad valdymas išesmės nepakito. „Mini“ yra nepriekaištingai subalansuotas, puikiai sukimba su kelio danga, o vikrumo ir valdymo savybių jam galėtų pavydėti ne vienas gerokai brangesnis sportinis automobilis. Kurdamas naująjį „Mini“ BMW nusprendė atsisakyti hidraulinio vairo stiprintuvo ir vietoje jo sumontavo elektrinį nuo greičio priklausantį stiprintuvą, tad dėl to sumažėjo degalų sąnaudos, palengvėjo automobilio valdymas mieste, tačiau šiek tiek nukentėjo vairo informatyvumas. Kita vertus, skriejant vingiuotu keliu „Mini“ vairas veikia itin „aštriai“ ir tiksliai.

Mini Cooper

„Mini Cooper“

„Mini“ gavo visiškai naujus variklius, kuriuos BMW kūrė kartu su „PSA/Peugeot-Citroen“. Kukliausias „Mini One“ turi 1,4 ltr. (95 AG) agregatą, galingesnis „Mini Cooper“ – 1,6 ltr. (120 AG), o sportiškasis „Cooper S“ – 1,6 ltr. (175 AG) jėgainę. Panorėjus dyzelinio variklio galima užsisakyti 1,6 ltr. (110 AG) jėgainę. Naujieji „Mini“ agregatai yra galingesni, ekonomiškesni ir mažiau teršia aplinką nei ankstesnieji varikliai. Į „Cooper S“ montuojamas 175 AG variklis dabar turi ne kompresorių, o turbiną bei tiesioginio degalų įpurškimo sistemą. Š is agregatas pasižymi puikia trauka vidutinių sūkių diapazone, tačiau prarado dalį ankstesnės jėgainės žavesio, nes nebeliko savito kompresoriaus zvimbimo.


Privalumai: puikiai atrodo, gerai valdomas, modernūs varikliai
Trūkumai: brangus, prarado dalelę savitumo
Verdiktas: žavus, stilingas ir modernus, tačiau brangus miesto automobilis

„Mini“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Krasta Auto“, „Baltijos autocentras“ ir „Autoforumas“. „Mini One“ mūsų šalyje kainuoja nuo 57,098 Lt.

Mini Cooper

„Mini Cooper“

Birželis 29, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • JUDITA

    MAN LABAI PATINKA MINI COOPER , O AS DAR JA NUSIPIRKSIU

  • igne

    labai grazus

  • Jacksonas

    Padovanosi

  • Valentas

    Gal kasnors gali atsakyti kieno variklis dyzelinis istatytas cooperyje po 2010 metu? Nes nebepanasu kad peugeot.

  • Steve

    Hi There,

    My name is Steve from SteveWebJobs a professional Animated Promotional Video Company.

    Would you be interested in having an animated marketing video for your company to help increase your online exposure?

    We can create a custom animated promo video to help market your business more efficiently.

    If you’re interested, please reply back to this message and I will send you a link to some animated promotional videos we created so you can see what we can do.

  • Abby Lamble

    Good morning

    I trust that this message finds you well. I have tried to contact you via email but it has bounced twice now so I am giving your contact form a go.

    I enjoy blogging in my spare time and I have written a couple of articles for your blog autotyrimai.lt.

    Please find them attached on my Google drive: https://drive.google.com/drive/folders/1klHKbQeZByz88UlIormD-VllbKlGZqli?usp=sharing

    Do let me know what you think and do send me the links to the articles once you have managed to publish them.

    Also, do let me know if you would like me to write some more articles for your blog.

    Regards

    Journee

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: