
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Mercedes-Benz GL
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli prestižiniai visureigiai
Konkurentai: „Audi Q7“, „Land Rover Discovery“, „Volvo XC90“, „Jeep Commander“
Varikliai: benzininiai: 4,7 ltr. V-8 (340 AG), 5,4 ltr. V-8 (388 AG);
turbodyzeliniai: 3,0 ltr. V-6 (224 AG), 4,0 ltr. V-8 (306 AG)
Išmatavimai: ilgis 509 cm, plotis 213 cm, aukštis 184 cm, bazė 308 cm
Svoris: nuo 2,430 kg
Juokaujama, kad naujojo septynviečio „Mercedes-Benz GL“ pasirodymu labiausiai turėtų džiaugtis komforto išsiilgę miškininkai bei žemėtvarkininkai, nes šiuo pravažiu ir ištaigingu visureigiu ištiesų galima pasiekti net ir atokiausias vietoves. Beje, priešįsigyjant šį modelį vertėtų pasitikrinti savo namo kiemo grindinio tvirtumą bei išsimatuoti garažo ilgį, nes maksimalus leistinas GL svoris siekia net 3,250 kg, o jo ilgis yra 509 cm!
Naujojo GL salonas yra išties erdvus, daug vietos skirtą keleivių galvoms bei kojoms, o dideli langai leidžia gėrėtis aplinkiniais vaizdais. Nepaisant to, matomumas galėtų būti šiek tiek dar šiek tiek geresnis. Š oninės galinės durys atsidaro gana plačiai, tačiau į trečiąją sėdynių eilę galima patekti tik išvienos pusės, nes nėra galimybės į priekį nuversti didesniąją santykiu 60/40 padalintos antrosios sėdynių eilės dalį. Važiuojant septyniese GL bagažinė tikrai nepasirodys per didelė, tačiau nulenkę galinę sėdynę gausime net 2,1 m ilgio krovinių skyrių visiškai lygiomis grindimis.
Š iuo metu „Mercedes-Benz GL“ pirkėjai gali rinktis išdviejų benzininių ir tiek pat turbodyzelinių variklių. Visi agregatai komplektuojami su septynių laipsnių automatine pavarų dėže. Nors specialistai pripažįsta, kad benzininiai varikliai yra ir galingi, ir rafinuoti, tačiau jie prognozuoja, kad Europoje neabejotinai didesnio populiarumo sulauks kaip tik turbodyzelinės jėgainės.
Įvertinus šio modelio masę, galima teigti, kad GL yra išties judrus ir pasižymi puikia kėbulo kontrole, o jo pneumatinė pakaba užtikrina komfortišką kelionę. Beje, ši pakaba turi tris nustatymus, kurių dėka galima surasti patį priimtiniausią komforto ir sportiškumo derinį. Be to, GL gali pasigirti ir įspūdingomis pravažumo savybėmis, nes šis modelis komplektuojamas su „Mercedes-Benz“ keturių varomų ratų sistema, sužeminto perdavimo skaičiaus pavaromis, blokuojamais centriniu ir galiniu diferencialais bei nusileidimo nuo stačios kalvos sistema, o jo prošvaisa gali siekti net iki 30 cm.
Į standartinę GL įrangą įeina 8 oro pagalvės, ESP stabilumo sistema, daugiafunkcinis odinis vairas, tempomatas, priešrūkiniai žibintai bei gausybė kitos įrangos.
Privalumai: | salono erdvė, komfortiška rida, rafinuotumas |
Trūkumai: | labai brangus ir gremėzdiškas |
Verdiktas: | visais atžvilgiais didelis ir išties pravažus visureigis |
„Mercedes-Benz“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Silberauto“ salonų tinklas. „Mercedes-Benz GL“ mūsų šalyje kainuoja nuo 221,320 Lt (su 3,0 ltr. turbodyzeliniu varikliu).
Lapkritis 16, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Super automobilis
Andrius
tikrai super automobilis
Andrius
tikrai nerealus auto
Parašykite komentarą