
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Kia Magentis
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli automobiliai
Konkurentai: „Hyundai Sonata“, „Chevrolet Epica“
Varikliai: benzininis 2,0 ltr. (144 AG); turbodyzelinis 2,0 ltr. (140 AG)
Išmatavimai: ilgis 474 cm, plotis 181 cm, aukštis 148 cm, bazė 272 cm
Svoris: 1,408 kg
Ankstesnės kartos „Kia Magentis“ turėjo savų privalumų, tačiau tikrai negalėjo pasigirti patrauklia išvaizda, tad šį modelį dažniausiai rinkdavosi vyresnio amžiaus žmonės. Juokaujama, kad ankstesniojo „Magentis“ pirkėjai puikiai prisimindavo JAV prezidento Kenedžio nužudymą, tačiau negalėjo tiksliai pasakyti, kur paliko akinius. Pietų Korėjos gamintojas nusprendė ištaisyti šią padėtį ir tikina, kad dėl grakštesnių formų bei geresnės dinamikos naujasis „Magentis“ turėtų patikti platesniam pirkėjų ratui.
„Magentis“ pirkėjams šiuo metu siūlomas 2,0 ltr. benzininis bei tokio paties darbinio tūrio turbodyzelinis agregatai. Specialistai prognozuoja, kad Europoje didesnio populiarumo turėtų sulaukti dyzelinė jėgainė, tačiau ištiesų spustelėjus akceleratorių šis variklis dirba gana triukšmingai ir nurimsta tik važiuojant pastoviu greičiu. Nepasiekus 2,000 aps./min. dyzelinis agregatas yra vangus, o geriausias dinamikos savybes pasiekia tik viršijus 4,000 aps./min. ribą, tad norint atlikti lenkimo manevrą ar vikriai pajudėti išvietos tenka iki dugno nuspausti akceleratoriaus pedalą ir pasidarbuoti pavarų perjungimo svirtimi. Beje, „Magentis“ greičių dėžė galėtų būti kiek miklesnė. Siekiant sumažinti degalų sąnaudas šeštoji pavara yra palyginti aukštai, tačiau dėl to kenčia automobilio dinamika.
Naujojo „Magentis“ valdymas taip pat turėtų žymiai geresnis. Automobilio pakaba yra itin minkšta, tad patogu važiuoti lygiu keliu, tačiau automobilis šokčioja dėl kiekvienos duobelės ir smarkiai svyra posūkiuose bei žiedinėse sankryžose. Tuo tarpu šio modelio vairas yra neinformatyvus ir pasižymi nemaloniai dideliu atoveiksmiu.
Vienas pagrindinių „Magentis“ privalumų – erdvus salonas bei didelės talpos bagažinė, kurioje lengvai tilps atostogauti susiruošusios šeimos lagaminai. Beje, prireikus pervežti daugiau bagažo, galima nulenkti padalintą galinę sėdynę. Naujojo „Magentis“ interjero apdailai naudojamas kokybiškesnis plastikas, išskyrus garso sistemos valdymo mygtukus.
Į standartinę „Magentis“ įrangą įtrauktos dvi oro pagalvės, lengvo lydinio ratlankiai bei oro kondicionierius.
Privalumai: | erdvus salonas, talpi bagažinė, nebloga bazinė įranga |
Trūkumai: | prastos dinaminės savybės, neelastingas variklis |
Verdiktas: | didelis ir pusėtinai sukomplektuotas, tačiau vangus ir prastai valdomas modelis |
„Kia“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Kia Auto“, „Truma“, „Piliakalnis“, „Vakarų autocentras“, „Smėlynės autocentras“, „Javona“ bei „Š iaulių Kemi“. „Kia Magentis“ mūsų šalyje kainuoja nuo 59,990 Lt (su benzininiu varikliu).
Sausis 17, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą