
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Jeep Commander
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: dideli visureigiai
Konkurentai: „Land Rover Discovery“, „Mitsubishi Pajero“, „Nissan Patrol“,
„Toyota Land Cruiser“
Variklis: turbodyzelinis 3,0 ltr. V-6 (212 AG)
Išmatavimai: ilgis 479 cm, plotis 226 cm, aukštis 183 cm, bazė 278 cm
Svoris: 2,306 kg
Neseniai pasirodęs septynvietis „Jeep Commander“ puikiai tiks visais keturiais ratais varomo didelio, kampuoto ir agresyvaus visureigio ieškantiems pirkėjams, kuriems padidinto pravažumo universalai ar taip vadinami „plentiniai“ visureigiai atrodo kaip dėmesio neverti žaisliukai. „Grand Cherokee“ pagrindu sukurtas „Commander“ išsiskiria pora papildomų sėdynių, galingo kariško automobilio išvaizda bei šiek tiek kitokiu interjeru. Tiesa, šis modelis perėmė ir kai kuriuos „Grand Cherokee“ trūkumus, pavyzdžiui, nepatogų pedalų išdėstymą, kelio nelygumus prastai slopinančią pakabą ir gana ankštą erdvę priekinių keleivių kojoms.
Kaip ir „Grand Cherokee“, gremėzdiškasis „Commander“ turi nuolatinę keturių varomų ratų pavarą. Lietuvoje šis modelis siūlomas su 3,0 ltr. (212 AG) turbodyzeliniu agregatu, tačiau vėliau turėtų pasirodyti ir 5,7 ltr. V-8 benzininis variklis. Verta pastebėti, kad „Commander“ interjeras neatitinka tokios klasės automobiliams taikomų reikalavimų: kai kurie salono elementai yra pabrėžtinai utilitarinio dizaino, tuo tarpu centrinę konsolę „puošia“ dirbtinės odos ir medžio apdaila. Visa tai kuria gana prieštaringą interjero vaizdą.
„Commander“ salonas yra ganėtinai erdvus, o vietos tikrai pakanka ir antroje sėdynių eilėje įsitaisiusiems keleiviams. Tuo tarpu dvi galinės eilės sėdynės yra pakankamai plačios, tačiau sumontuotos labai žemai, tad čia atsisėdusių suaugusių žmonių keliai atsiduria krūtinės aukštyje. Išties trečioji eilė tinkama nebent vaikams arba neilgoms išvykoms, tačiau netgi ir čia yra įrengtas atskiras oro kondicionieriaus valdymo pultelis bei puodelių laikikliai.
Ant asfalto „Commander“ jaučiasi geriau, negu būtų galima spręsti pagal jo išvaizdą. „Mercedes-Benz“ turbodyzelinis variklis yra galingas ir rafinuotas, automatinė pavarų dėžė veikia sklandžiai, o pakaba yra pakankamai komfortiška. Š is visureigis gana gerai įveikia posūkius, tačiau nemėgsta grubios kelio dangos. „Commander“ negali pasigirti itin geru sukibimu, bet šį trūkumą kompensuoja stabilumo sistema.
„Commander“ pasižymi puikiomis pravažumo savybėmis, tačiau galima spėti, kad dauguma jo savininkų veikiausiai neišnaudos visų šio visureigio keturių varomų ratų pavaros galimybių.
Privalumai: | septynios vietos, geras pravažumas |
Trūkumai: | nepatogus pedalų išdėstymas, prastoka apdailos kokybė |
Verdiktas: | grėsmingai atrodantis, bet šiek tiek keistas visureigis |
„Jeep“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Silberauto“ salonų tinklas. „Jeep Commander“ mūsų šalyje kainuoja nuo 165,900 Lt.
Rugsėjis 22, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Robertas
Turiu=nerealus auto
Jonas
Noriu pirkti jeep commander bet nera pasirinkimo lietuvoje
Jonas
Nupirkau jeep commander orland labai geras dzypas
Algis
Sveiki
Gal patarsite ieskau Jeep Commander geros stovio automobilio su rida iki 100000km
Busiu dekingas
Algis
Sveiki
Gal patarsite ieskau Jeep Commander geros stovio automobilio su rida iki 100000km
Busiu dekingas
siusti info pasiulyma
abereisa@hotmail.com
Parašykite komentarą