
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Jaguar XF“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai dideli automobiliai
Konkurentai: 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes-Benz“, „Lexus GS“, „Mercedes-Benz CLS“, „Audi A6“, „Volvo S80“
Varikliai: benzininiai: 3,0 ltr. V-6 (238 AG), 4,2 ltr. V-8 (298 AG), 4,2 ltr. V-8 su kompresoriumi (416 AG);
turbodyzelinis 2,7 ltr. V-6 (207 AG)
Išmatavimai: ilgis 496 cm, plotis 188 cm, aukštis 146 cm, bazė 291 cm
Svoris: 1,679 kg (su 3,0 ltr. varikliu)
Naujojo „Jaguar XF“ debiutas Vokietijos prestižinių automobilių gamintojams kainavo daug nervų: suraukti antakiai ir kreivos šypsenos XF pristatymo metu Frankfurto automobilių parodoje liudijo, kad naujo stipraus žaidėjo pasirodymas tikrai nėra pageidautinas. Nors XF pakeitė S tipo modelį, šie automobiliai yra labai skirtingi – konservatyvus retro stiliaus S tipas bandė mėgdžioti klasikinius automobilius, tuo tarpu naujasis XF yra itin modernus, novatoriškas, stilingas ir gerai suprojektuotas modelis.
“Jaguar XF”
XF komplektuojamas tik su V-6 ir V-8 agregatais, tad keturių cilindrų modelių segmente „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ kol kas išvengs papildomos konkurencijos, o būtent keturių cilindrų versijos Europoje ir sudaro didžiąją dalį A6, 5 serijos ir E klasės pardavimų. Š iuo metu XF galima įsigyti su 3,0 ltr. V-6 bei 4,2 ltr. V-8 benzininiais ir 2,7 ltr. V-6 turbodyzeline jėgainėmis. Tiesa, 4,2 ltr. benzininis variklis turi dvi versijas – įprastinę (V8) ir su kompresoriumi (SV8), kuri išvysto net 416 AG. Visi varikliai komplektuojami su šešių laipsnių automatine greičių dėže, kurią specialistai vadina viena švelniausių ir sklandžiausiai veikiančių automatinių transmisijų rinkoje.
“Jaguar XF”
XF atrodo išties moderniai – banguoti priekiniai žibintai, chromuotos buferio briaunos, žemėjantis stogas ir ryškios kėbulo klostės tikrai išskiria šį modelį išpilkos minios. XF gali pasigirti ne tik šiuolaikiška išvaizda, bet ir interjeru: įsėdus į automobilį negalima nepastebėti pulsuojančio raudono užvedimo mygtuko, kurį nuspaudus sugaudžia galingas agregatas, priekinėje panelėje atsidengia ventiliacinės angos bei iškyla pavarų dėžės valdymo svirtis. Odos ir medžio XF interjere netrūksta: oda aptraukta ne tik vairaratis ir sėdynės, bet ir priekinis panelis, o skoningi medžio intarpai puikiai dera prie aliuminio apdailos centrinėje konsolėje. Automobilio gale patogiai įsitaisys du suaugę keleiviai, o XF bagažinė gerokai didesnė nei ankstesnių „Jaguar“ modelių.
Dėl itin tolygaus galios perdavimo ir geros garso izoliacijos skriejant XF labai lengva nejučia viršyti leistiną greitį. Įprastinė automobilio pakaba gali pasirodyti kiek standoka, tuo tarpu galingiausia SV8 versija turi kompiuterizuotą aktyvią pakabą, kuri prisitaiko prie vairuotojo stiliaus. Automobilis yra puikiai subalansuotas ir tikrai nenuvils vairavimo entuziastų. Kita vertus, jo vairavimas nėra varginantis.
“Jaguar XF” salonas
XF pasižymi turtinga bazine įranga: net ir baziniame modelyje rasime galinę parkavimo sistemą, šildomas odines sėdynes, lietimui jautrius šviesos ir daiktadėžės jungiklius bei garso sistemą su 8 garsiakalbiais ir 6 CD keitikliu.
Privalumai: rafinuota galia, geros valdymo savybės, modernus interjeras
Trūkumai: nedaug vietos galvai galinėje sėdynėje, nėra keturių cilindrų variklių
Verdiktas: įspūdingai geras „Jaguar“ sedanas
„Jaguar“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Sostenos“ bei „Vistos“ salonų tinklai. „Jaguar XF“ mūsų šalyje kainuoja nuo 170 tūkst. Lt – nesvarbu, ar pasirinksite versiją su 2,7 ltr. dyzeliniu, ar 3,0 ltr. benzininiu varikliu.
“Jaguar XF”
Liepa 16, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
Tr?kumai: nedaug vietos g
Noreciau pamatyti to zurnalisto galva, kuri netelpa ant galines sedynes….
Parašykite komentarą