Naujas modelis: “Honda Legend”

Debiutas: šią vasarą
Segmentas: prestižiniai dideli automobiliai
Konkurentai: „Audi A6“, 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes-Benz“
Variklis: benzininis 3,5 ltr. V6 (295 AG)
Išmatavimai: ilgis 492 cm, plotis 185 cm, aukštis 145 cm, bazė 280 cm;
Svoris: 1,820 kg

„Honda Legend“ pardavimai Senajame žemyne niekada nebuvo dideli, todėl šie automobiliai Europos miestų gatvėse yra gana reti. Veikiausiai nemažai europiečių net nepastebėjo, kad Japonijos gamintojas jau kuris laikas siūlo įsigyti šį ištaigingą modelį. Nepaisant to, šiemet pasirodys nauja „Honda“ flagmano karta.

Vertinant absoliučiais matais „Honda Legend“ kaina tikrai neatrodys žema, tačiau panašaus techninio lygio ir komplektacijos vokiški konkurentai kainuoja žymiai brangiau.

„Honda Legend“

Naujasis „Legend“ yra tiesiog kimšte prikimštas naujausių elektronikos sistemų. Š is modelis galės būti komplektuojamas su autopilotu, kuris pakoreguoja automobilio riedėjimo kryptį taip, kad jis netyčia neiškryptų išeismo juostos, bei avarinio stabdymo sistema, kuri nusprendusi, jog susidūrimas jau neišvengiamas, pati nuspaus stabdžius. Be to, „Legend“ turės pašokantį variklio gaubtą, kuris susidūrimo su pėsčiuoju metu pakyla ir padidina smūgį sugeriančią erdvę tarp variklio dangčio ir paties agregato.

Specialistai mano, kad vienas didžiausių „Legend“ privalumų yra nauja keturių varomų ratų sistema „Super Handling All-Wheel Drive“ (SH-AWD), kuri atskirai kiekvienam ratui parenka optimalų sukimo momento kiekį. Įprastinėmis sąlygomis apie 70% sukimo momento perduodama priekiniams ratams, tačiau atsižvelgusi į „aštrų“ važiavimo stilių SH-AWD sistema didesnę sukimo momento dalį gali perskirstyti galiniams ratams, o posūkyje spustelėjus akceleratoriaus pedalą net iki 100% sukimo momento gali būti skiriama išorinėje posūkio dalyje esantiems ratams.

„Honda Legend“

Automobilis yra komfortiškas ir gerai sukimba su kelio danga, tačiau 3,5 ltr. V6 agregatas atrodo kur kas silpnesnis, nei rodo jo techninės charakteristikos. Automatinė penkių laipsnių pavarų dėžė slopina pagreitėjimą, tačiau rankinių režimu ji veikia gerai.

„Honda Legend“ gali patogiai įsitaisyti keturi suaugę keleiviai – penktajam dėl aukšto transmisijos tunelio tiesiog nelieka vietos kojoms. Š io automobilio bagažinė taip pat yra prastai suplanuota.

Be abejo, naujasis „Legend“ yra nemažas žingsnis į priekį, tačiau šis automobilis vis dar neprilygsta „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ modeliams. Be to, „Honda“ Europoje stokoja prestižinio įvaizdžio. Beje, naujasis „Honda Legend“ JAV rinkoje parduodamas kaip „Acura RL“.

„Honda Legend“ salonas
Privalumai: geros valdymo savybės; labai gerai sukompletuotas; palankus kainos ir kokybės santykis;
Trūkumai: variklis atrodo flegmatiškas; nėra jokių kitų variklio alternatyvų;
Verdiktas: naujasis „Legend“ yra geresnis už savo pirmtaką, bet vis dar neprilygsta šio segmento lyderiams

„Honda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Autosabina“ ir „Š iaulių autoservisas“. „Honda Legend“ mūsų šalyje pasirodys jau šią vasarą.

Gegužė 3, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • Marco

    “Be abejo, naujasis „Legend“ yra nemažas žingsnis į priekį, tačiau Å¡is automobilis vis dar neprilygsta „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ modeliams”
    Turiu Legenda tai Audi BMW ir Mersai net sale nestovejo kokybes bei technologiju bei patikimumo atzvilgiu, vokieciai dar 5 metus atsilieka.

  • petras

    Pritariu Marco.Patikimumo atzvilgiu,vokieciai pasivys nebent uz koki 10 metu.O technologiju atzvilgiu Legend jau seniai premium klasej turi but (zinoma lietuvininkai bulkininkai visada kitaip mastys).

  • Martis

    Nesu turejes Legend, taciau kiek vairuoju kitus Honda automobilius - tai galiu pritart jau issakytom nuomonem, kad del patikimumo problemu tikrai nera ir nebus (manau). Manu kad ir sis Legend (kaip ir senesni) bus puikus bei gera alternatyva tiems, kurie nenori kurio nors is sventosios vokieciu trejybes.

  • saulius

    tai labai saugus ir prabangus automobilis.gerai valdomas,tik galėtų būti ekonomiškesnis.

  • rimas

    tai tobulas auto….

  • Rimas

    Tai tobulas auto,juo pastoviai naudojuosi.vaziavimas su juo visada yra svente.Del variklio flegmatiskumo tai yra tame tiesos,taciau cia ir slypi solidumo pojutis. Tai suprasti ir pajusti galima tik gebant vertini tikra komforta.As nematau jam analogu.

  • vairuotoja

    Nerealiai šaunus automobilis. Dar ir šiandien sunku rasti jam lygi?. Pa?ios prabangiausios klas?s automobiliuose vis dar n?ra toki? saugumo ir technologini? sprendimo, nors HONDA LEGEND pagaminta 2006 m. Deja, nutraukta gamyba, nes japonai per maž? kain? papraš? ir mažai kas pirko. Gi prestižo reikia - va, aš “kr?tas”, vairuoju automobil? už 300000 Lt ir pan.

  • arixs

    pats esu latvijos pilietis man honda patinka japonu gamyba niekam kitam nepriligsta@

  • Vairuotoja 1

    Nuo 2007m. vairuoju Honda Legend ,tai fantastiškas automobilis.Dievinu savo gražuol?.

  • CKG

    Net ir po 10 met?, tai nera ?prastinis auto ir zemesnes klases nauji to nepasivijo…

  • Vairuotojas5

    Tai puikus automobilis, dar ir patvarus. Nuo 2007 metu vairuoju,pravaziavau 410000 km ir jokiu gedimu, apart nudilo sepeteliai, dar nebuvo ir niekas jame dar nebarska. Pagamintas kokybiskai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: