
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: „Honda Jazz“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: „Toyota Yaris“, „Mitsubishi Colt“, „Mazda 2“
Varikliai benzininiai: 1,2 ltr. (90 AG); 1,4 ltr. (100 AG)
Išmatavimai: ilgis 390 cm, plotis 170 cm, aukštis 153 cm, bazė 250 cm
Svoris: 1,520 kg
Mažų automobilių segmente galima rasti labai skirtingų modelių: nuo mažosios retro stiliaus „Nissan Micra“ iki gana ilgo sedano „Seat Cordoba“, nuo kuklaus „Dacia Sandero“ iki išties nepigaus „Honda Jazz“. Ištiesų „Jazz“ visuomet buvo bene pats brangiausias šios klasės automobilis, kaina lenkiantis net ir nemažai kompaktinių modelių, pavyzdžiui, „Opel Astra“ ar „Citroen C4“, ir tik nežymiai pigesnis už šeštosios kartos „Golf“. Nepaisant to, tikruosius „Honda“ gerbėjus žavi „Jazz“ erdvumas bei praktiškumas.
“Honda Jazz”
Vizualiai naujasis „Jazz“ mažai skiriasi nuo savo pirmtako, tačiau po variklio gaubtu tūno nauji, galingesni 1,2 ltr. (90 AG) ir 1,4 ltr. (100 AG) benzininiai varikliai. Abu agregatai komplektuojami su 5 laipsnių mechanine greičių dėže, o 1,4 ltr. varikliui galima užsakyti ir automatizuotą 6 laipsnių pavarų dėžę. Vis dėlto šį modelį bandę specialistai rekomenduoja mechaninę dėžę, nes automatizuota transmisija veikia gana lėtai ir netolygiai. Naujasis 1,2 ltr. agregatas dirba tolygiai ir yra rafinuotas, nors ir ne itin energingas, bet jį galima užsakyti tik su bazine įranga („Trend“).
“Honda Jazz”
Naujojo „Jazz“ salonas yra erdvesnis, mėgstantys vežtis daug bagažo turėtų įvertinti lengviau nulenkiamas galines sėdynes, o pedantams patiks praktiškas bagažinės tinkliukas, leidžiantis horizontaliai arba vertikaliai pritvirtinti vežamus daiktus. Centrinėje konsolėje dominuoja dideli, apskriti, kiek sagas primenantys mygtukai, apdailai naudojamos kokybiškos medžiagos.
Į „Jazz“ bazinę įrangą įtrauktos vairuotojo bei keleivio priekinės, šoninės ir užuolaidinės oro pagalvės, stabilumo kontrolės sistema, nuotoliniu būdu valdomas centrinis užraktas bei priekiniai elektriniai langai.
“Honda Jazz” salonas
Privalumai: erdvus ir praktiškas salonas; modernūs varikliai
Trūkumai: labai aukštos kainos; vienatūriška išvaizda; nėra dyzelinių variklių
Verdiktas: praktiškas, bet labai brangus mažas automobilis
„Honda“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Autosabina“, „Hondera“ ir „Š iaulių atoservisas“. „Honda Jazz“ mūsų šalyje kainuoja nuo 46,595 Lt.
Gruodis 12, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą