
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: “Fiat Punto”
Debiutas: šių metų pabaigoje
Segmentas: maži automobiliai
Konkurentai: Hyundai Getz”, “Renault Clio”, “Skoda Fabia”, “Volkswagen Polo”
Varikliai: benzininiai: 1,2 ltr. (65 AG), 1,4 ltr. (77 AG);
turbodyzeliniai: 1,3 ltr. (75 AG), 1,3 ltr. (90 AG), 1,9 ltr. (120 AG), 1,9 ltr. (130 AG)
Išmatavimai: ilgis 403 cm, plotis 169 cm, aukštis 149 cm, bazė 251 cm;
Svoris: trejų durų versija: 1,015 kg
penkerių durų versija: 1,030 kg
Įsivaizduokite, kad esate Italijoje ir saulėtą bei šiltą pavasario dieną atitrūkę nuo visų rūpesčių skriejate šios šalies keliais. Š ios šalies automobilių gamintojas “Fiat” tikisi, kad panašias emocijas sukels naujas žaismingas “Punto” modelis.
“Punto” visuomet buvo vienas svarbiausių “Fiat” gaminių – užgriuvus finansinėms problemoms dideli šio modelio pardavimai namų rinkoje gelbėja gamintoją nuo žlugimo. “Fiat” finansų krizę didžiąja dalimi lėmė vis mažėjantys pardavimai užsienio rinkose, todėl dabar, debiutavus naujajam “Punto”, gamintojas viliasi atgauti prarastas pozicijas.
Vertėtų pastebėti, kad naujasis “Punto” atrodo išties puikiai, o mažų automobilių segmente gera išvaizda yra vienas didžiausių privalumų. Be to, “Punto” tapo didesnis ir erdvesnis, todėl jo keleiviai galės įsitaisyti dar patogiau. “Fiat” konstruktoriai nepamiršo ir vairuotojų – patogią sėdėsena rasti turėtų būti nesunku, nes galima reguliuoti tiek vairuotojo sėdynės aukštį, tiek ir vairo aukštį bei nuotolį.
“Punto” keleivių saugumu pasirūpins modernios oro pagalvės, kurios prisipučia proporcingai smūgio stiprumui. Į brangesnių versijų bazinę įrangą įtrauktos ir šoninės bei užuolaidinės oro pagalvės, o už papildomą mokestį galima užsisakyti ir vairuotojo kelius saugančia oro pagalvę.
Automobilio gale pakanka vietos dviems suaugusiems. Be to, įlipti ir išlipti ištrejų durų modelio galo tapo šiek tiek patogiau, nes priekinę sėdynę galima nulenkti ir nustumti, o po to ji grįžta į pradinę padėtį. Važiuojant keturiese į naujojo “Punto” bagažinę galima prikrauti net 275 ltr. krovinių – tai bene daugiausia šioje klasėje.
“Fiat” siekė pagerinti šio modelio kokybę, nes ankstesnis “Punto” turėjo keletą nedidelių, bet nemalonių trūkumų – mygtukai ir rankenėlės buvo pagaminti iššiurkščios plastmasės ir veikė nepakankamai sklandžiai, o salono apdailos medžiagos buvo prastesnės nei varžovų. Naujasis “Punto” taip pat yra ne visiškai išbaigtas – grubiai veikia keleiviams laikytis skirtų rankenų spyruoklės, vidinės durų rankenėlės yra kietos ir aštrios, o salono stogo apdaila atrodo išties pigiai. Š is Itališkas modelis kokybe vis dar neprilygsta “Volkswagen”, tačiau naujojo “Punto” interjeras yra kur kas geresnis nei jo pirmtako: į akis krinta gera prietaisų skydelio medžiagų ir surinkimo kokybė, o mygtukai ir rankenėlės veikia švelniai ir tolygiai.
“Punto” variklių gamą sudaro du benzininiai ir keturi turbodyzeliniai agregatai. 1,4 ltr. benzininį ir 1,3 ltr. (90 AG) turbodyzelinį variklius bandę žinovai palankiau atsiliepė apie benzininę jėgainę. Anot jų, šis 1,4 ltr. variklis yra itin energingas, puikiai veikia su penkių laipsnių pavarų dėže bei išlieka dinamiškas netgi važiuojant aukšta pavara. Smarkiau spustelėjus akceleratorių pasigirta šio agregato burzgesys, tačiau važiuojant tolygiai jo skleidžiamas garsas tikrai nėra įkyrus. Vidutinės 1,4 ltr. variklio degalų sąnaudos sudaro 6,1 ltr./100 km.
Nors 1,3 ltr. (90 AG) variklio galios šiam mažam automobiliui tikrai turėtų pakakti, tačiau turbina tampa efektyvi tik pasiekus 2,5 tūkst. aps./min, todėl važiuojant mažesnėmis apsukomis varikliui trūksta traukos. Š ios jėgainės vidutinės kuro sąnaudos tėra 4,6 ltr./100km. Galima pridurti, kad benzininiu varikliu aprūpintas “Punto” posūkius įveikia kiek stabiliau, nes dyzelinio automobilio priekis atrodo pernelyg sunkus.
Š iek tiek nuvilia naujojo “Punto” vairo stiprintuvas, nes vairas yra visiškai neinformatyvus. Tiesa, šiame modelyje rasite specialų mygtuką, kuriuo galima padidinti vairo stiprintuvo efektyvumą parkuojantis. “Punto” yra pakankamai komfortiškas – jo salone jaučiami tik patys didžiausi kelio nelygumai.
Į “Punto” bazinę įrangą, šalia kitų dalykų, įtraukti elektra valdomi langai, nuotoliniu pulteliu valdomas centrinis užraktas bei ABS ir EBD stabdžių sistemos.
“Fiat” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Autobrava”, “Adampolis”, “Autovygreda” ir “Fiada”. Naujasis “Fiat Punto” mūsų šalyje pasirodys šių metų pabaigoje. Modelis su 1,4 ltr. benzininiu varikliu kainuos apie 35 tūkst. Lt.
Lapkritis 22, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
inga
puikus tikrao auto pati toki turiu tik senesnio modelio
inga silainiai
:)
cost of generic cytotec w
Ovarian issues Infertility can be caused by conditions that involve and impact the ovaries, like polycystic ovary syndrome PCOS get cytotec pill 2003 Nov; 23 11 1513 6
Parašykite komentarą