Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: “Corvette”
Debiutas:„Corvette“ Lietuvoje kol kas dar neatstovaujama
Segmentas: prestižiniai kupė ir kabrioletai
Konkurentai:
6 serijos BMW, „Jaguar XK“, „Porsche 911“,
„Mercedes-Benz SL“, „Lexus SC430“
Varikliai: benzininiai: 6,0 ltr. V-8 (404 AG), 7,0 ltr. V-8 (512 AG)
Išmatavimai: ilgis 444 cm, plotis 184 cm, aukštis 125 cm, bazė 269 cm
Svoris: 1,461 kg (kupė su 6,0 ltr. varikliu)
Terminą „moderni klasika“ reikėtų vartoti gana atsargiai, nes po šiuo epitetu dabar dažnai slepiasi moderniai atrodantis, bet prastas automobilis. Džiugu, kad to negalima pasakyti apie šeštosios kartos „Corvette“ modelį. Pirmieji „Corvette“ pasirodė daugiau nei prieš50 metų ir per tą laiką šis modelis tapo tikra JAV legenda.
Pagrindinės „Corvette“ savybės nekito per visą jo gamybos laikotarpį: tai V-8 variklis ir galiniai varomieji ratai. Į „Corvette“ montuojamas gremėzdiškas 6,0 arba 7,0 ltr. V-8 agregatas turi tik 16 vožtuvų, tačiau jo tikrai negalima laikyti prieštvaniniu: kuklesniojo 6,0 ltr. variklio galia siekia 404 AG, o maksimalus sukimo momentas – 546 Nm esant 4,400 aps./min. Jei to nepakanka, galima įsigyti galingesnę „Corvette“ versiją Z06, kuri komplektuojama su 7,0 ltr. (512 AG) jėgaine. Be to, iki 100 km/val. Z06 įsibėgėja vos per 3,9 s – tačiau tik 0,2 s greičiau nei įprastinė „Corvette“.
„Corvette“ kėbulas pagamintas išįvairių metalų lydinio, todėl šis automobilis yra santykinai lengvas. Nedidelis svoris leidžia pasiekti tikrai įspūdingą pagreitį: spustelėjus akceleratoriaus pedalą „Corvette“ kaip kulka šauna į priekį. Neatleidus pedalo automobilio pagreitis sumažėja tik įjungus šeštą pavarą. Beje, didžiausias šios „raketos“ greitis yra 300 km/val., o Z06 versijos – net 350 km/val. Be to, Z06 kėbulas yra gaminamas išypač lengvo anglies pluošto, tad, nepaisant milžiniško variklio, šis kupė sveria vos 1,418 kg.
„Corvette“ preciziškai įveikia posūkius ir pasižymi puikiu sukibimu. Juokaujama, kad vairuotojui skrandį supykins greičiau, nei pradės slysti šio automobilio ratai. Tiesa, kėbulo kontrolė kiek suprastėja važiuojant nelygiu keliu, nes tuomet automobilis ima šokčioti nuo vieno nelygumo ant kito. Nepaisant to, galima pasidžiaugti tiksliu ir informatyviu vairu.
Oficialiai skelbiamos „Corvette“ vidutinės degalų sąnaudos yra 13,0 ltr./100 km, o Z06 – 14,7 ltr./100 km, tačiau manoma, kad į degalinę teks užsukti gerokai dažniau. Automobilio salone patogiai įsitaisys du keleiviai, tačiau apdailos medžiagos ir surinkimo kokybė neprilygta europietiškiems šio modelio varžovams.
Dar galima pastebėti, kad „Corvette“ puikiai slopina vėjo ir padangų keliamą triukšmą, o jo bagažinė yra palyginti nemaža.
Į bazinę „Corvette“ įrangą, be kitų komforto ir saugumo elementų, įtrauktos keturios oro pagalvės, stabilumo sistema, dviejų zonų automatinis oro kondicionierius, garso sistema su CD grotuvu bei 7 garsintuvais ir ksenoniniai žibintai.
Privalumai: | žvėriška galia; pritrenkianti dinamika; palanki kaina |
Trūkumai: | kieta pakaba; salono apdailos kokybė |
Verdiktas: | puiki alternatyva gerokai brangesniems europietiškiems sportiniams automobiliams |
Žinant „Cadillac“ ir „Corvette“ užmojus Europoje, visiškai tikėtina, kad „Corvette“ automobiliais netrukus bus pradėta prekiauti ir Lietuvoje.
Kovas 29, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą