
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: “Citroen C6″
Debiutas: spalio pabaigoje – lapkričio pradžioje
Segmentas: dideli/prestižiniai automobiliai
Konkurentai: “Chrysler 300C”, “Renault Vel Satis”, Alfa Romeo 166″, “Audi A6″
Varikliai: benzininis 3,0 ltr. V6 (215 AG);
turbodyzelinis 2,7 ltr. V6 (208 AG)
Išmatavimai: ilgis 491 cm, plotis 186 cm, aukštis 146 cm, bazė 290 cm
Svoris: 1,891 kg (su benzininiu varikliu)
Veikiausiai niekas nesitikėjo, kad 1999 m. “Citroen” pristatytas “Lignage” koncepcinis automobilis vieną gražią dieną išriedės į gatves ir varžysis net su tokiais pripažintais prestižiniais modeliais kaip 5 serijos BMW ar E klasės “Mercedes-Benz”. Ištiesų praėjo šiek tiek laiko, kol itin didelėmis nuolaidomis garsėjantis “Citroen” išdrįso pasiūlyti automobilį, kainuojantį per 140 tūkst. Lt.
Naujojo “Citroen C6″ išvaizda išesmės niekuo nesiskiria nuo 1999 m. pasirodžiusio koncepcinio modelio. Be abejo, šis įspūdingai atrodantis automobilis nesunkiai išsiskiria išpilko transporto srauto.
Vis dėlto kyla klausimas, ar puikus C6 dizainas bus pakankamas stimulas pirkėjams už šį “Citroen” modelį pakloti gana nemažą sumą, kurios pakaktų ir gerai sukomplektuotam “Audi A6″ automobiliui įsigyti. Nors C6 atrodo išties pritrenkiančiai, tačiau ant jo variklio gaubto puikuojasi “Citroen” ženklelis, o ne patį pigiausią “Citroen” automobilį galima nusipirkti ir už keturgubai mažesnę kainą.
Atvėrus įdomiai atrodančias C6 dureles, kurių stiklo neriboja joks rėmas, patenkama į gana neblogai suplanuotą saloną. Tiesa, pagal kainą interjero apdailos kokybė galėtų būti ir geresnė, nes panaudotos medžiagos labiau primena C4, o ne tikrą prestižinį modelį. Automobilis yra komfortiškas, erdvės jame pakanka tiek priekyje, tiek ir gale įsitaisiusiems keleiviams, tačiau bagažinės talpa nėra stiprioji jo pusė.
“Citroen C6″ vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinasi daugybė oro pagalvių, o šio modelio įranga yra turtingesnė nei panašiai kainuojančių varžovų. Beje, ant priekinio stiklo projektuojamas displėjus (head-up display), kuriame pateikiama įvairi vairuotojui skirta informacija, pavyzdžiui, automobilio greitis ar navigacinės sistemos nurodymai, montuojamas tik į brangesnių “Pallas” ir “Exclusive” komplektacijų modelius. Palydovinės navigacijos sistema įtraukta tik į brangiausio “Exclusive” modelio bazinę įrangą.
C6 gali būti komplektuojamas su 3,0 ltr. benzininiu ir 2,7 ltr. turbodyzeliniu agregatais. Pastaroji dyzelinė jėgainė montuojama ir į S tipo “Jaguar” bei “Land Rover Discovery” automobilius. Automobilį bandę specialistai šiam varikliui negailėjo pagyrų – anot jų, jis yra galingas, tylus ir veikia tolygiai. Kaip ir daugelio kitų “Citroen” modelių, greitkelyje minkšta C6 pakaba yra itin komfortiška, tačiau mieste ji nekaip susidoroja su įvairiausiais kelio nelygumais. Padėtis šiek tiek pagerėja pasirinkus sportišką režimą, tačiau automobilio valdymo savybės dėl to pasikeičia labai nežymiai. “Citroen C6″ yra labai rafinuotas, todėl ilgos kelionės šiuo modeliu turėtų būti vienas malonumas.
Liekamąja verte “Citroen” flagmanas nusileidžia savo segmento lyderiams, tačiau jo išvaizda tikrai privers atsigręžti ne vieną vairuotoją ar praeivį. Bent jau šiuo požiūriu jis ženkliai pranoksta savo visus savo varžovus.
“Citroen” automobiliais Lietuvoje prekiauja “Veho”, “Autosabina”, “Autoaibė”, “Š iaulių autoservisas” bei “Javona autocentras”. “Citroen C6″ mūsų šalyje pasirodys spalio pabaigoje – lapkričio pradžioje, o užsisakyti jį bus galima nuo gruodžio mėnesio. Vokietijoje šis modelis kainuoja nuo 42,500 eurų (146,744 Lt), tačiau Lietuvoje jis turėtų kainuoti kiek mažiau.
Spalis 13, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
ar yra hidraulika?
popa
o tai ne na
Aš
Ilgai su xm važin?jau super,tai tas ir tur?t? b?ti gerulis.
ss
atrodo tai strasnai. vidus irgi baisus.
gaiva
man labai patinka automobilis bet daug reike tureti pinigu o as ju neturiu
paulis
Man irgi atrod?, kad daug reik?s pinig? kai pirkau c5, pradžioje taip ir buvo kol neradau gero meistro.Dabar užsuku tik einamuosius skys?ius ir filtrus pasikeisti.
dainius
vienas is ispudingesniu modeliu, parduot citra parduot siela
vm
pats geriausias kada nors gamintas citroenas visais atzvilgiais . tik tas kas nera vairaves ar rimtai apziurejes si grazuoli,niekada to nesupras juk lietuvaiciams golfas audi yra etalonai ,bet……… toli vokietukams iki sito automobilio tai faktas, super auto…….
Parašykite komentarą