
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Naujas modelis: Citroen C4 Picasso
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: vidutiniai vienatūriai
Konkurentai: „Opel Zafira“, „Toyota Corolla Verso“, „Volkswagen Touran“, „Renault Grand Scenic“
Varikliai: benzininiai: 1,8 ltr. (127 AG), 2,0 ltr. (143 AG);
turbodyzeliniai: 1,6 ltr. (110 AG), 2,0 ltr. (138 AG)
Išmatavimai: ilgis 459 cm, plotis 183 cm, aukštis 166 cm, bazė 273 cm
Svoris: 1,510 kg
Viena išpagrindinių „Citroen Xsara Picasso“ sėkmės priežasčių yra patraukli kaina – šis išties erdvus vienatūris yra nedaug brangesnis už kompaktinius modelius. Tiesa, „Xsara Picasso“ negalėjo pasigirti aukšta apdailos kokybe, tad gamintojas tikisi, kad šią padėtį ištaisys naujasis „C4 Picasso“. Š is C4 hečbeko pagrindu sukurtas modelis varžysis su naująją septynviečių vienatūrių karta, pavyzdžiui, „Opel Zafira“, „Volkswagen Touran“ ar „Renault Grand Scenic“. Beje, iki 2009 m. dar bus gaminamas ir „Xsara Picasso“.
„C4 Picasso“ gali būti komplektuojamas su 1,8 ir 2,0 ltr. benzininiais bei 1,6 ir 2,0 ltr. turbodyzeliniais agregatais. Manoma, kad didžioji dalis pirkėjų rinksis būtent dyzelines jėgaines, nes jos pasižymi geresne trauka ir mažesnėmis degalų sąnaudomis. Net ir mažesnysis 1,6 ltr. dyzelinis variklis yra gana lankstus ir pakankamai energingas, tuo tarpu sportišką stilių mėgstantys vairuotojai gali rinktis rafinuotą ir galingą 2,0 ltr. dyzelinę jėgainę. Nors 1,6 ltr. variklis dirba kiek garsiau už 2,0 ltr. dyzelinį agregatą, jo tikrai negalima pavadinti triukšmingu. Modelį bandę specialistai pastebėjo, kad penkių laipsnių mechaninė ir šešių laipsnių sekvencinė greičių dėžės veikia ne itin sklandžiai, o dėl didelio priekinio stiklo padidėja vėjo keliamas triukšmas. Kita vertus, puikiai slopinamas padangų ūžesys ir transmisijos tarškesiai.
„C4 Picasso“ yra didesnis už daugelį savo varžovų, tad jo salonas yra išties erdvus. Pirmose dvejose eilėse patogiai įsitaisys penki suaugę keleiviai, tuo tarpu trečioje, nepaisant specialių grindyse esančių įdubų, gali pritrūkti vietos kojoms. Dėl plačių durų ir lengvai nulenkiamų vidurinės eilės sėdynių įlipti į automobilio galą yra gan paprasta – pakanka lengvai truktelėti rankenėlę ir nulenkti kraštinę antrosios eilės sėdynę. Beje, visos trys viduriniosios eilės sėdynės įtaisytos ant bėgelių, tad jas galima pastumti pirmyn arba atgal.
Net ir važiuojant septyniese į „C4 Picasso“ galima sutalpinti 208 ltr. bagažo, t.y. gerokai daugiau nei „Opel Zafira“ (140 ltr.) ar „Volkswagen Touran“ (121 ltr.). Be to, esant reikalui, galima lengvai nulenkti ir į grindis įleisti antrosios bei trečiosios eilės sėdynes. Automobilyje yra nemažai įvairiausių kišenėlių smulkmenoms susidėti, o sėdynėms įleisti skirtos ertmės grindyse gali tarnauti kaip papildoma erdvė bagažui.
„C4 Picasso“ interjeras yra vienas patraukliausių visoje šio gamintojo gamoje. Į akis krinta puiki surinkimo kokybė, priekinis panelis pagamintas išminkšto ir malonaus liesti plastiko. Tiesa, apdailos medžiagos ties trečiąja sėdynių eile yra gan šiurkščios. Įdomiai atrodo nejudanti centrinė vairo dalis bei priekinės panelės kraštuose greta durelių įrengti kondicionieriaus valdikliai.
Vienatūrio važiuoklė yra minkštesnė nei C4 hečbeko, tačiau tai yra visiškai suprantama prisiminus jo paskirti. „C4 Picasso“ puikiai slopina įvairiausius kelio nelygumus ir nešokčioja važiuodamas banguotu asfaltu. Š io modelio sukibimas yra gan neblogas, tačiau pasigendama informatyvesnio vairo bei priekaištaujama dėl pernelyg didelių svyravimų posūkiuose.
Į „C4 Picasso“ bazinę įrangą įeina elektroninė stabilumo sistema ESP, 7 oro pagalvės, oro kondicionierius, kelionės kompiuteris, radijas su CD grotuvu bei tempomatas.
Privalumai: | universalus, patogus, pasižymi geru matomumu |
Trūkumai: | gan ankšta trečioji sėdynių eilė, ne itin sklandžiai veikiančios pavarų dėžės |
Verdiktas: | savito stiliaus erdvus ir įvairiapusis vienatūris |
„Citroen“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Veho“, „Autosabina“, „Š iaulių autoservisas“, „Be limito“ bei „Javona“. „Citroen C4 Picasso“ mūsų šalyje kainuoja nuo 69,900 Lt.
Vasaris 22, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Komentarai
evaldas
labai rimtai planuoju pirkt ta automobili, paprasciaisiai , patinka ,paskiau matisim
Parašykite komentarą