Naujas modelis: Audi TT

Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai kupė
Konkurentai: „BMW Z4 Coupe“, „Nissan 350Z“
Varikliai: benzininiai: 2,0 ltr. su turbina (200 AG), 3,2 ltr. V-6 (250 AG)
Išmatavimai: ilgis 418 cm, plotis 184 cm, aukštis 135 cm, bazė 247 cm
Svoris: 1,260 kg (su 2,0 ltr. varikliu)

Antrosios kartos „Audi TT“ kūrėjams teko išties nelengva užduotis, nes šis kupė pasižymėjo įspūdingu dizainu. Nors ankstesniajam TT buvo priekaištaujama dėl nepakankamai „aštraus“ valdymo ar prastos dinamikos, nemažai pirkėjų šį modelį rinkosi vien dėl išskirtinės jo išvaizdos. Veikiausiai dėl to kurdami antrosios kartos TT „Audi“ konstruktoriai gana švelniai pakoregavo kupė siluetą, kiek paaštrino kėbulo klostes ir, žinoma, įkomponavo visiems naujiems „Audi“ modeliams būdingas trapecijos formos priekines groteles.

„Audi TT“

Kitaip nei ankstesnis modelis, naujasis TT ne tik sportiškai atrodo, bet pasižymi ir puikiomis valdymo savybėmis. Antrosios kartos kupė turi kiek platesnę platformą su žemiau esančiu svorio centru bei naują rafinuotą daugiasvirtę pakabą. Siekiant optimalaus svorio paskirstymo, automobilio durys, bagažinės dangtis ir nemaža grindų dalis yra pagaminta išplieno, tačiau net 69% TT kėbulo svorio tenka aliuminiui. Dėl to 2,0 ltr. turbininį TFSI agregatą turintis TT sveria tik 1,260 kg, t.y. 68 kg mažiau nei „Golf GTI“.

Nors „Audi TT“ ir „Golf GTI“ komplektuojami su tuo pačiu varikliu, dėl mažesnio svorio „Audi“ atrodo gerokai dinamiškesnis. Iki 100 km/val. „Audi TT“ įsibėgėja per 6,6 s, o „Golf GTI“ prireikia „net“ 7,2 s. Naujas 2,0 ltr. TFSI variklis turėtų smarkiai nustebinti senojo TT vairuotojus, įpratusius prie 1,8 ltr. turbininių jėgainių, kurios sunkiai įsibėgėdavo, pasižymėdavo puikia trauka vidutinių sūkių diapazone, tačiau artėjant prie raudonos tachometro linijos prasidėdavo įvairios vibracijos.

„Audi TT“

Specialistai tikina, kad į TT montuojamas 2,0 ltr. agregatas šiuo metu yra vienas geriausių variklių rinkoje. Tiesioginę degalų įpurškimo sistemą bei turbokompresorių turinti jėgainė akimirksniu sureaguoja į akceleratoriaus spustelėjimus bei gali pasigirti gera trauka esant mažoms apsukoms, tad šis kupė puikiai tinka kasdieniniam naudojimui. Iki galo nuspaudus akceleratorių, 2,0 ltr variklis greitai ir tolygiai didina sūkius iki 7 tūkst. aps./min ribos.

Į „Audi TT“ montuojamas ir 3,2 ltr. V-6 agregatas, tačiau 2,0 ltr. jėgainė yra tokia gera, kad galingesnis variklis atrodo paprasčiausiai nereikalingas. 3,2 ltr. agregatas montuojamas kartu su keturių varomų ratų „Quattro“ sistema, tačiau dėl to kupė svoris išauga iki 1,410 kg. Nors pagal technines charakteristikas 3,2 ltr. variklis turėtų būti vikresnis už 2,0 ltr. jėgainę, tačiau ištiesų atrodo kitaip, nes galingesnis agregatas ne taip noriai didina apsukas. Be to, jis yra beveik 30 tūkst. Lt brangesnis.

Naujasis TT pasižymi daug geresniu valdymu nei ankstesnis modelis. Automobilis greitai ir užtikrintai reaguoja į vairo korekcijas, mažai svyra posūkiuose ir puikiai sukimba su kelio danga. Dėl to pravažiavus posūkį kartais atrodo, kad jį įveikti buvo galima ir gerokai greičiau„¦ Pakankamai komfortiška šio kupė pakaba gerai slopina didžiąją dalį kelio nelygumų.

Senojo TT gerbėjai automobilio interjere gali pasigesti kai kurių aliuminio apdailos detalių, ekstravagantiškų smulkmenų bei garso aparatūrą slėpusio atlenkiamo skydelio. Kita vertus, naujame TT rasime išsenojo modelio pažįstamas apskritas ventiliatoriaus angas, aliumininio pedalus, masyvią pavarų perjungimo svirtį bei raudonai apšviečiamą prietaisų skydelį. Š io kupė salono apdaila bei naudojamos medžiagos yra išties nepriekaištingos kokybės.

„Audi TT“

TT salono matmenys padidėjo tiek į ilgį, tiek į plotį, tad dabar yra mažesnė tikimybė keliu kliudyti centrinę konsolę ar susiremti pečiais su greta sėdinčiu keleiviu. Kita vertus, įlipti į galines sėdynes yra tikrai nelengva. Be to, suaugę keleiviai čia ištvertų tik trumpas keliones, o įsodinant vaiką teks smarkiai susilenkti bei saugoti galvą. TT bagažinė padidėjo iki 290 ltr., tačiau norint sutalpinti didesnį lagaminą ar vaikišką vežimėlį reikia nulenkti bent pusę galinių sėdynių atlošo.

Privalumai: geros valdymo savybės, galingi varikliai
Trūkumai: ankštos galinės sėdynės
Verdiktas: puikus sportiškas kupė

„Audi“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Keturi žiedai“, „Autojuta“ bei „Klasera“. „Audi TT“ mūsų šalyje kainuoja nuo 114,288 Lt.

Kovas 26, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: