Naujas modelis: Audi Q7

Debiutas: jau parduodama
Segmentas: prestižiniai visureigiai
Konkurentai: „Volvo XC90“, „Land Rover Discovery“, BMW X5, „Mercedes-Benz ML“
Varikliai: benzininis 4,2 ltr. V-8 FSI (350 AG);
turbodyzelinis 3,0 ltr. V-6 (233 AG)
Išmatavimai: ilgis 509 cm, plotis 198 cm, aukštis 174 cm, bazė 300 cm
Svoris: 2,295 kg

Dėl pažangių „Quattro“ sistemų „Audi“ vardas jau senokai siejamas su visais keturiais ratais varomais automobiliais, tačiau šis Vokietijos gamintojas iki šiol savo modelių gamoje neturėjo visureigio. „Quattro“ sistemas į savo modelius „Audi“ montuodavo siekdamas pagerinti jų valdymo savybes ir padidinti stabilumą, tuo tarpu tikrosios bekelės mėgėjai buvo tarsi pamiršti. Vis dėlto visai neseniai pasirodė tikras „Audi“ visureigis – Q7.

„Audi Q7“

Apie 10% naujojo Q7 komponentų yra perimta išjo „vyresniųjų brolių“ – „Volkswagen Touareg“ bei „Porsche Cayenne“. Nors šie visureigiai atrodo gana skirtingai, jie yra sukurti tos pačios platformos pagrindu ir netgi gaminami toje pačioje gamykloje. Q7 dizainas pasižymi naujiems „Audi“ modeliams būdingomis masyviomis priekinėmis grotelėmis bei siaurais žibintais. Išpradžių šio modelio pirkėjai galės rinktis tik iš3,0 ltr V-6 turbodyzelinio ir 4,2 ltr. V-8 FSI benzininio agregatų. Abi jėgainės komplektuojamos su šešių laipsnių „Tiptronic“ automatine greičių dėže, kuri vairuotojui suteikia galimybę pačiam perjungti pavarą už vairo sumontuotomis mentelėmis. Q7 keturių varomų ratų sistema 60% sukimo momento perduoda galiniams, o likusius 40% – priekiniams ratams. Automobiliui pradėjus slysti „Quattro“ sistema sukimo momentą perskirsto į sukibimo su keliu dar nepraradusius ratus. Verta pastebėti, kad naujasis Q7 komplektuojamas su pneumatine pakaba, kuri puikiai slopina įvairiausius kelio nelygumus ir užtikrina automobilio stabilumą posūkiuose. Be to, važiuojant bekele pneumatinė pakaba vienu mygtuko spustelėjimu visureigį gali truputėlį pakelti, o kraunantis bagažą – šiek tiek nuleisti.

„Audi Q7“

„Audi Q7“ išties yra gremėzdiškas: šis beveik 509 cm ilgio visureigis yra ilgesnis už 7 serijos BMW reprezentacinį sedaną ir bent jau kol kas gali puikuotis didžiausio prestižinio visureigio titulu. Tiesa, netrukus debiutuosiantis „Mercedes-Benz GL“ bus dar šiek tiek didesnis. „Audi Q7“ papildomas ilgis reikalingas trečiajai sėdynių eilei sutalpinti. Š iuo metu trečiąją sėdynių eilę turi tik „Audi Q7“, „Volvo XC90“ bei „Land Rover Discovery“, tačiau „Mercedes-Benz GL“ taip pat turės septynias vietas, o antros kartos BMW X5 veikiausiai irgi siūlys tokią galimybę. Be abejo, trečioje sėdynių eilėje patogiai įsitaisys nebent vaikai ar nedidelio ūgio suaugę keleiviai. Tiesa, jų padėtį galima šiek tiek pagerinti antrąją sėdynių eilę pastūmus į priekį. Automobilio priekyje ir antroje eilėje įsitaisiusių žmonių galvoms ir kojoms „Audi“ konstruktoriai skyrė gana daug erdvės, nors aukštas transmisijos tunelis gali nepatikti automobilio viduryje sėdinčiam keleiviui. Q7 vairuotojas turėtų nesunkiai rasti tinkamą sėdėseną, nes šiame visureigyje sėdynę bei vairą galima reguliuoti visomis keturiomis kryptimis, o keleiviams turėtų patikti dideli ir platūs Q7 langai. Važiuojant septyniese šio automobilio bagažinėje tilps 330 ltr. krovinių, o įleidus į grindis trečiąją sėdynių eilę bagažinės tūris išauga iki 775 ltr. Prireikus pervežti didesnį krovinį galima nulenkti ir antrąją sėdinių eilę – tuomet Q7 sutelpa net 2,035 ltr. bagažo. Abi sėdynių eiles įleisti į grindis yra labai paprasta, nes nereikia nuimti galvos atlošų ar nulenkti sėdynių pagrindo. Š iam visureigiui trūksta nebent atskirai atidaromo bagažinės lango, kurį galima rasti kai kuriuose konkurentų modeliuose.

„Audi Q7“ salonas

Kaip ir kiti „Audi“ modeliai, Q7 interjeras dvelkia aukščiausia kokybe. Salonas šiek tiek primena reprezentacinį sedaną A8, čia galima rasti ir kompiuterizuotą valdymo sistemą MMI. Net ir Q7 bagažinės apdailai yra naudojamos itin kokybiškos medžiagos. Š iame automobilyje matomumas yra puikus, gerai slopinamas vėjo keliamas triukšmas. Galingas ir rafinuotas 3,0 ltr. turbodyzelinis variklis nesunkiai išjudina net 2,3 tonos sveriantį visureigį, o automatinė greičių dėžė veikia itin tyliai. „Audi Q7“ komplektuojamas su odiniu vairu, CD grotuvu, lengvo lydinio ratlankiais bei automatiniu oro kondicionieriumi.

Privalumai: aukšta kokybė, erdvus bei praktiškas, komfortiškas kelyje
Trūkumai: gremėzdiškas, aukšta kaina, didelės eksploatacinės išlaidos
Verdiktas: labai rimtas varžovas prestižinių visureigių segmente

„Audi“ automobiliais Lietuvoje prekiauja „Keturi žiedai“, „Auto Juta“ ir „Klasera“. „Audi Q7“ mūsų šalyje kainuoja nuo 173,850 Lt (su dyzeliniu varikliu).

„Audi Q7“

Birželis 21, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Komentarai

  • kristupas

    golf 2 geresnis uz audi q7 :)

  • ZILVINAS

    TIKRAI GRAZUS IR PATVARUS AUTOMOBILIS

  • valdziune

    gal kas apie audi Q7 trukumus galit parasit?

  • Vytautas

    Turiu šį automobilį jau du metai, tuoj baigsis garantinis remontas.
    Galeciau pasakyti kad dar tokios blogos masinos neturejau, kas menesi vis i remonta, vis kas nors nutinka, kitos tokios masinos tikrai jau nepirkčiau

  • :)

    Turiu sia masina.Tikrai trukumu nera : ))

  • Sigita

    vytai tu nemoki priziuret masinos esi idiotas nevala todel tau bet kokia suges.ne tokiem tokia gera masina man ji puikiai 5 metus tarnauja.niekas nesugedo.

  • turÄ—jau q7,super maÅ¡ina,deja gaila avarija įvyko,ieÅ¡kau vÄ—l tokios pat q7.nei vienas visureigis neprilygsta q7

  • zylva

    kietas auto

  • Giedrius

    girdejau is vieno meistro alto atstovybes,kad turejo viena modeli su elektros defektu,tai niekas LT jam padet negalejo.

  • DJMX

    Š?DAS TAS AUDI. VISOS AUDI Š?DAS IŠP?STOS KAINOS

  • :)p

    Gera masina, bambat nes negalit ipirkti delto nervas ima:)

  • RICKA

    Tikrai geras auto. lyginant tokios klases visureigius, kuro sanaudos tikrai pasakiskos, o ir vaziuoja puikiai.

  • Paulius

    Turiu tris metus ir esu patenkintas, kristupas negali ipirkti ir su golf 2 vazineja, beto ko brangesne masina to brangesne eksplotacija.

  • sexi girl

    aš jas bu?ioju

  • kasandra

    cia ne masina o tikras komfortas!!!!!!

  • Zmogus

    Sita masina nera labai prabangi bet ir nera pigi tai labai gera masina

  • Audi fanas

    Geras aparatas :)

  • ale

    Vazineju antri metai,niekas negenda,bet moterims nepatarciau,labai nepatogi parkuotis,nors virs 10m.vairuju tik dzipus.

  • AUDI | masinos

    [...] AUDI Posted on February 15, 2012 by admin 180 Thanks! An error occurred! nuoroda ? šaltin?  http://www.autotyrimai.lt/autoverslas/produktai/naujas-modelis-audi-q7 [...]

  • audrius

    gera taciau brangi nekonomiska liga tarpines isputimas prie imetamuoju kolektorium 4.2 tdi norint keisti reikia imt varikli dar viena purkstukai kurie valo katalizatoriu daznai neveikia taip pat blogas piejimas stai tokios ligos ja kankina

  • kestas

    sita masina pasaka ant ratu viskas sukista vienoj kruvoj uz tokia kaina neypirksi tokios klases ir komplektacijos auto

  • kaunas

    masina gal ir gera bet isvaizda tai primena kazkoki padara gal lomzirgi as jos nepirkciau vien del isvaizdos

  • as

    sveiki turiu audi q7 dizeliuka ir man ismete ant skidelio toki zenkla issivertus to zenklo reiksme raso kontroliuoti duju ismetimo sistema gal kas esate su tai susidure gal kas zinote aciu

  • x

    turiu q 7 2009 metu….man tai lb ji patinka…tik lb brangus jos islaikimas

  • juozas

    kuom tas islaikymas brangus

  • zaiza

    Palyginus su kitomis gan brangiai kasko atsieina,audi centre prieziura ir seip brangios auto brangus ir islaikymas, bet vaziavimo malonumo, komforto nera ka lygint su jokia kita, pliusas 7 vietos, ko deka galima susimetus tau brangius zmogelius leistis i keliones… super auto, jei kada kita pirkt taipat tik q7 imtume ;)

  • Aleksas

    Sveiki k? patarsite Audi Q7 3.0 tdi ar 4.2 tdi ? Aciu

  • kas galetu pakuomentuoti kaip Q7 su benzininiais varikliai 3,6 ir 4,2 FSI kuris geresnis?

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: